![]() |
Onderzoek MUZIEK & FILMS
Hallo mede studenten,
Hierbij willen we vragen of je de onderstaande enquete wilt invullen. We verklappen op dit moment alleen dat het gaat over muziek en films... Daarom is het belangrijk dat je zowel je speakers als je beeldscherm aanhebt! Hoewel dat laatste al waarschijnlijk zo is... Al met al duurt het nog geen drie minuten. Je vind de enquete op http://wittegijt.dagdief.nl/onderzoek/ Bedankt voor je medewerking en vriendelijke groeten, De onderzoekscommissie. |
Gedaan, wel simpel! :p
|
Citaat:
|
Ik kan die filmpjes niet afspelen? :confused:
Ik kan nergens op play drukken, als ik op de knop druk doet ie het niet. |
Citaat:
|
Mijn eerste filmpje was heel groen :confused:
Maar het was nog wel redelijk te bekijken |
Nu deden ze het wel, mijn 2e filmpje was half groen met strepen erdoor.
|
Ik hoor de muziek niet. dus ik ben gestopt:o
|
spannend hoor allemaal
|
done :)
|
Bedankt voor de reacties. Misschien dat de server het even niet aankan als iedereen tegelijk gaat downloaden.
Dat van die groene streepjes klinkt echter niet bekend... Het is echter wel mogelijk dat je een filmpje zonder muziek ziet of een muziekje zonder beeld! Dit hoort bij het onderzoek! Iedereen krijgt namelijk andere filmpfragmenten te zien. |
|
Citaat:
|
Zelfde probleem als hierboven staat
|
Gewoon 10 minuutjes site aan laten staan, dan doen ze het wel.
|
Citaat:
|
Done :D
|
Kan het niet wat simpeler? Ik heb geen zin om zo'n filmpje te bekijken.
|
De filmpjes duren maar 30 seconden. We zijn nog een paar personen nodig, iedereen die 'm nog niet heeft ingevuld, graag doen! Harrrrrrrtelijk dank! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
done
|
Citaat:
|
Leuke test wel :)
|
Tof, bedankt voor de vele reacties. We zijn nog letterlijk een handje vol reacties nodig! We stellen het erg op prijs als je de enquete invuldt als je dat nog niet gedaan hebt! En naar iedereen doorstuurt in je msn enzo :p :D
|
Ik heb het gedaan, maar kreeg wel een beetje spijt toen ik las dat je nog mensen nodig 'was'. . .
|
en 'u deelname'...
Maar wel een leuke enquete eens wat anders en ebst goed in mekaar gegooid, hoop dat de resultaten je wat geven, was best kort moet ik zeggen. |
Citaat:
|
404 Page not found :S
ik probeer het morgen wel weer |
Gedaan.
|
Ik ook.... :)
|
Leuke enquête! Mijn 2e filmpje was heel eng :'(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |