![]() |
Jan des Bouvrie
Hallo,
Gisteren bij shownieuws heb ik gehoord dat Jan des Bouvrie een nieuwe opleiding wil gaan starten. Binnenhuis architectuur & Styling. Dit omdat een gelijke opleiding nog niet bestaat (naast de kunst academie wat te kunstzinnig is). Zijn hier mensen die dit ook gehoord hebben en eventueel meer hier over weten? |
Oh-oh, een BN'er die een opleiding begint, als dat maar goed gaat. Lijkt me even vertrouwenswekkend als de Frans Bauer Rock Academie.
|
Citaat:
|
Citaat:
nou ben benieuwd. |
Het schijnt heel duur te zijn. :p
|
Citaat:
|
Alleen serieuze reacties ajb. :)
|
smaak heb je dat kun je volgens mij ook niet echt leren.
Maar goed ik zou wel op zo n school willen mits het niet duur is en een goede opleing is. |
|
BRRR...nou berg je maar...het is echt een vréselijke man!!!! ik heb jaren met zijn verwende dochter in de klas gezeten en geloof me...sylvie meijs heeft nog meer talent... :s
|
Vind het wel leuk dat er zo'n dergelijke opleiding komt, maar zou niets voor mij zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik zie van de interieurarchitectuurafdeling op mijn academie (Den Haag) is bepaald niet zweverig o.i.d. (Jan des Bouvrie geeft daar trouwens gastcolleges). Over kunstacademie-opleidingen (en de sfeer en leerstof daar) zijn vaak veel vooroordelen en ik zou het zonde vinden als je daardoor een leuke opleiding misloopt. |
Citaat:
|
ja kijk daar heb je het al, je moet dan ook verder kijken dan je neus lang is.. uit onderzoek blijkt dat Zwolle het beste is!.... daar ga ik dan ook heen... Groningen is poep!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hee Loontjuh, hoe was die hanze hogeschool dan?:)
(heb bijna die hbo psychologie opleiding overwogen:P, vroeg me wel af hoe het eigenlijk zou zijn ofzo) |
of ik bedoel die Hogeschool Hanzesteden, achja lijkt allemaal op elkaar niet?:P
|
Citaat:
Die heb ik dus een jaartje gedaan en het beviel helemaal niet. Voelde me er echt niet fijn, had bijna geen school, maar drie verschillende leraressen voor tig vakken, de organisatie is brak en nu weet ik dat dat op meerdere scholen zo is, maar hier is het wel heel erg, en ik had het echt totaal niet naar mijn zin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |