![]() |
Madonna!!
Nieuwe album "Confessions on a dancefloor" Goed/slecht?
Ik: Goed! (y) Lekker op dansen :) |
slecht. madonna is een oud vel.
|
Niet zo.
|
we hebben het hier over de album en niet dat madonna een oud vel is.. boeit niet! :rolleyes:
|
zzz
|
Nou, het oude vel in kwestie heeft het album gemaakt, toch?
|
Citaat:
|
Nou, madonna is ook al aardig op leeftijd hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
nee een lekker strak wijf is het wel idd. |
na sorry hoor, maar vind haar op de 1e foto echt niet slecht uit zien :rolleyes:
|
probeer het nou even over het album te hebben en niet over wat er allemaal los hangt aan mevrouw Ciccone :)
|
pretty gay
|
Citaat:
Dansbaar, ja, maar het lijkt wel of deze nummers eerder op basis van een marktonderzoek dan op basis van creatieve inspiratie gemaakt zijn. Stemt me droeviek. |
Werd vandaag gedraaid op mn stage en ik vond het best okay. Dansbaar idd en lekker voor op de achtergrond.. maar verder geen lange houdbaarheidsdatum denk ik.
Ik moet bekennen dat ik Ray Of Light echt zwaar relaxed vind :o (y) |
op de EMA's was 't optreden echt superkut
't was gewoon wat ze deed met britney en dinges, maar dan erger(N) 't was zo kut dat het afleidde van het nummer... wat ik meegekregen heb van het nummer zelf was te eenzijdig om aandacht aan te besteden:) |
Naar mijn mening is Madonna een van de weinige artiesten die al jarenlang aan de top staat en hip blijft voor heel veel mensen. Ze is een icoon. En ze komt telkens weer met goeie muziek!
Nieuwe cd is zeer dansbaar, het leuke is dat alle nummers aan elkaar vast zitten. Het gaat dus maar door. :cool: |
Madonna rules idd. :cool:
Citaat:
|
geen milf
|
gaaf ding, madonna
|
Citaat:
|
sfrggprft
Vroeger was ze leuk. Nu niet meer. :( :( :( |
ze zegt in 1 nummer "ik ben droevig" aan het begin.
|
vannacht geluisterd, en t klinkt wel lekker, t is volgens mij alleen een cd die je absoluut niet thuis moet luisteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind haar muziek nog steeds heel leuk, maar die wiebelende kont overal kan écht niet meer hoor. :|
|
Citaat:
|
eN DAN DIE PANTY DIE ZO HALF om haar been is.
|
Citaat:
Oja, 'goede muziek' is relatief natuurlijk he:) |
Klinkt leuk. :) Fijn voor op de achtergrond enzo.
|
Citaat:
|
Abba!
|
Ze is te oud om er zo bij te lopen, nummer is wel catchy
|
hallo ze is echt hitsig in die clip jullie zijn gewoon jaloers ja :mad:
|
ik vind dr hot en het liedje lekkerr (y)
|
Ik heb die nieuwe cd gedownload! Hij is echt geweldig! :)
|
Waarom hebben jullie het steeds over 'haar' Madonna zijn iets van tachtig mensen...
|
Citaat:
|
Ik vind het schandalig dat iemand als Madonna zonodig een sampeltje moet "jatten". Nu krijgt Abba zelf ook wel een deel van de winst van dat nummer, maar als hoogstaand artieste moet je toch wel zelf iets kunnen bedenken lijkt me.
Bovendien, jullie hebben het over die clip, maar daar gaat het niet om. Het is enkel een filmpje om een nummer heen, het gaat om de muziek, niet om het beeld. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |