![]() |
Waar/Met wat vier jij Sinterklaas?
Vier je überhaupt Sinterklaas?
Ik vier het thuis en op de vereniging :) Beide keren met lootjes trekken. |
Een keer met mijn vader en zijn vriendin, en een keer met mijn moeder en haar vriend, bij allebei met lootjes en surprises en gedichten :)
|
thuis met lootjes:)
en m'n broer en ik krijgen nog wat extra cadeautjes :cool: |
M'n uitwisselingsdeen is er dan
Wij kinderen krijgen gewoon cadeau's, terwijl ik met mijn 17 jaren de jongste ben. :) |
Ik vier het niet
|
Ik vier het thuis met m'n ouders en m'n broer + zijn vriendin als die er zijn. Met gourmetten en kleine cadeautjes :)
|
Ik vier het bij mijn vriendje alleen, met zijn familie en later ook nog met de mijne.
|
thuis met mn ouders,broer,zus en oma (y)
|
Ik vier het geloof ik niet meer...
|
Thuis misschien ?
Ik heb nog niets gehoord... |
bij mij thuis met ouders, zus, vriend en vriendvanzus; lootjes trekken óf iedereen iets kleins geven, dat weten we nog niet
|
Ik vier het alleen met een groep vriendinnen. De lootjes er voor zijn al een paar weken geleden getrokken :)
|
ik word hulpsinterklaas, en dan ga ik al mijn negers neuken :bloos:
|
Thuis. Met moeder, vriend van moeder, zusje, broertje (die dit jaar voor het eerst niet meer gelooft) en hopelijk m'n vriend. :)
|
Met mijn mamma & mijn zus & mijn mamma's vriend & misschien met mijn zus' pappa. Thuis, natuurlijk.
|
Met het dispuut (in oprichting), bij wie weten we nog niet.
Thuis met mijn ouders en broertje. Waarscheinlijk met een groepje collega's van hier :D (y) |
Pfff, nu ik het huis uit ben, heeft mijn moeder een reden om het ineens niet meer te vieren :(
Ik vind het altijd zo vreselijk gezellig, maar dat gaat er ook wel van af als je het gaat verplichten. Bij mijn vriend vieren we het ook niet (persoonlijke redenen), maar daar gaan we misschien kerst vieren (y) Verder vier ik het gelukkig met mijn vriendengroepje :) en met mijn 'werk' op school (y) Met lootjes natuurlijk! :) (En geen surprise, alleen een kadootje en een heel lang gedicht :D) |
2 keer bij de padvinders. 1 keer met lootjes, suprises en gedichten en een keertje met het grote cadeautjes spel.
Met mijn hele familie :) iedereen in die veels te kleine woonkamer van men opa en oma. Iedereen koopt cadeautjes voor iedereen in zijn eigen gezin en de ouders dan weer net iets meer ofzo. |
familie
|
Citaat:
Maar goed, mijn moeder en ik vinden gewoon dat het moet, dus doen we het uiteindelijk toch. |
Ik vier het thuis met m'n broer en ouders, in tweetallen. (m'n moeder en ik kopen/ maken iets voor m'n broer en vader, en andersom)
|
Dit jaar niet geloof ik. We hebben allemaal geen tijd ofzo huhuhuhuhuh.
|
Wij doen thuis lootjes trekken. :)
|
Lootjes, suprises, gedichten. De gedichten zijn het leukst.
|
Thuis koopt mijn mamma geloof ik gewoon van alles voor ons :) en bij mijn schoonfamillie is het iedereen iets voor iedereen. :)
|
Thuis lootjes trekken
en met basketbalteam het 'sinterklaasspel' |
Bij mijn ouders, met mijn familie + aanhang.
|
wij vieren het thuis nie
nou ja soms gaan we sjoelen(ooit s voor sinterklaas gehad samen met mijn zus :P) en we krijgen altijd een chocoladeletter en bij mijn vriend thuis gaan we gourmetten(dit jaar op zaterdagavond al, want dat is makkelijker) en krijgen we allemaal een chocoladeletter en een klein kadootje en ook van zijn opa en oma krijgen we een chocoladeletter :) met kerst hebben we lootjes en kopen we voor diegene dus kadootjes enne bij mijn vriend thuis geven de ouders aan de kinderen(en aanhang) en de kinderen(en aanhang) kopen wat voor de ouders :) |
De topics lijken wel veel op elkaar :s
Ik vier met mijn familie sinterklaas, dwz bij mijn tante in Duitsland dit jaar. Met mijn moeder en broertjes vieren we niet echt maar krijgen wel een kadootje. Met de moeder van mijn vriend, mijn vriend, zijn zusje en zijn broer + vriendin gaan we ws ook lootjes trekken. En met mijn vriend en 2 andere vrienden gaan we tussen sinterklaas en kerst naar center parcs, misschien kopen we nog wat kleine dingen of gaan erom dobbelen maar dat weet ik niet zeker.. |
thuis met mn oma erbij
|
Ik ben echt totaal niet meer into Sinterklaas. En vier het ook helemaal nie. T interesseert me ook niet meer.
Wel erg. Vroeger vond ik het altijd geweldig :s |
Met mijn familie en de zijne
|
Met de familie van mijn vaders kant (23 mensen oid) in een groot huis, waar we met z'n allen dan een weekend blijven. Lootjes zijn al getrokken.
|
Met m'n pa, broer en zijn vriendin. We trekken lootjes (geen suprises).
|
Thuis, en we trekken lootjes. En op school, waar we ook lootjes trekken :p
|
bij mijn vader met lootjes (ons gezin en de zus van de vrouw van mijn vader = met z'n negenen)
bij mijn moeder met lootjes (ons gezin en de zus van mijn mama = met z'n zevenen) bij mijn tante komt sinterklaas gewoon langs en doen we ook een paar cadeautjes maar verder niks |
Ik vier het nu elk jaar met vrienden en dan gaat het voornamelijk om de lol en niet zo zeer om de kwaliteit van de kadootjes en de surprises enzo
|
Citaat:
|
Ik vier het bij mijn oma met de familie :)
Is altijd erg gezellig. We doen dan zo'n zelfgemaakt sinterklaas-spel en dan krijg je ondertussen de cadeautjes. Wie het eerst bij het einde is, die krijgt een schaal vol met pepernoten. Ehm, kruidnoten. :p We vieren het ook bij mijn moeder. Gewoon, alleen met het gezin. We doen dit jaar jammer genoeg niet aan surprises, wel aan cadeautjes. |
Niet. MEt vrienden niet, ik heb het ze niet voorgesteld, en als ik dat wel zou doen krijg ik waarschijnlijk te horen dat ze al op 35 plekken lootjes moeten trekken, en thuis ook niet omdat mn vader t hele weekend mensen moet verhoren. dusch. Maar goed. ik heb mijn verjaardag ook al niet gevierd, en Kerst ga ik ook anders vieren. dus ik heb echt een topjaar(Y)
|
Ahahaha. Bij 't vriendje thuis, bij mijn ouders (met lootjes trekken), met vriendinnen in 't verre Nijmegen (met lootjes trekken) en misschien met de vrienden thuis. Tof man :D
|
Citaat:
Ik wil best met jou Sinterklaas vieren hoor;) Lootjes trekken? :P |
Citaat:
|
Citaat:
Doe es leuk dan:P Gaan we lootjes trekken voor met Kerst:P |
Citaat:
|
Ik vier het met mijn vriend samen, een surprise maken voor elkaar en wat losse dingetjes, het gaat voornamelijk om de pepernoten en de salades die we gaan maken :nono:
|
op 4 dec sinterklaas bij mn oma (samen met mn ouders en familie) en op 5 dec bij de ouders van mn vriend.
|
Thuis.
|
Ik vier het thuis met mn ouders, broertje en zijn vriendin en mn vriend. We doen per stel kopen van kadootjes voor iedereen (kleine dingen onder de 10 euro) en dat is zo klaar, dus daarna gaan we gourmetten. Meer om de gezelligheid dus dan om sinterklaas te vieren.
|
Ik word gedwongen het met m'n vriend en z'n familie te vieren, eigenlijk wou ik niet maar als ik niet meedeed hadden ze me massaal in elkaar geslagen. :)
Nu heb ik het lootje van zijn broer die ik niet ken, en moet ik daar een gedicht en surprise voor maken én een cadeautje voor kopen terwijl ik geen geld heb dus ik denk dat ik me maar alsnog in elkaar ga laten slaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |