![]() |
Wat hoop jij dat de Lieve Sint bij jou in de schoen dropt?
Ik hoop op een melodica, voor de rest is er niet echt iets dat ik wil...
|
een mobieltje waar je wél mee kan sms-en
|
Een xbox 360. Maar dat zit er niet in. :p
|
Oeh, geen idee... ik hoop een leuk spelletje :)
|
Een steunzool
|
Een melodica :D
Die had ik ook (Y) |
Ik heb op dit moment eigenlijk niets wat ik echt graag zou willen.
Ja een leuk nieuw rokje of DVD. :) |
ik heb nog een melodica uit een erfstuk :|
|
Ik wil kruiken voor in bed, of een horloge (nouja als ik snel ben kan ik misschien nog de oude laten repareren of ruilen, de garantie loopt tot 20 november ofzo), of een waterkoker die vanzelf afslaat wanneer het water kookt (ook praktisch in combinatie met de kruiken).
|
Een chocoladeletter.
Waarom is iedereen zo gierig & vragen ze om xboxen en mobieltjes in hun schoen? Daar is die niet voor bedoeld jongens! |
Een synoniemenwoordenboek.
|
Nieuwe oordopjes, of nee eigenlijk gewoon een koptelefoon. Die ik stiekem al heel lang wil. :o
|
nja, laaste jaren is het niet meer zo hot, dingen in de schoen. Gaat na een tijdje toch vervelen.
Het mooiste kado in het leven kan niemand geven... tru love. Think about it. |
Citaat:
Uhm ontopic: Ik heb eigenlijk nog geen idee! Ik wil sowieso al heel lang een veldezel, zodat ik kan schilderen op locatie. Maar ik weet niet of dat zwaar boven de sint zijn budget valt! :) Verder wil ik wel graag wat spellen, bijvoorbeeld Monopoly, Hotel, Rolit etc... En dvd's doen het ook altijd goed. |
Wat staater bij jou op het verlanglijstje?
Ik weet het nog niet:o
|
Veldezel om te schilderen op nummer 1!
|
een lege doos, zodat ik daar al mijn kerstcadeaus in kan doen :o
|
:D
Vrij weinig. Ik heb eerst sinterklaas, dan kerst en vlak daarna ben ik ook nog eens jarig. En ik heb nog een cadeaubon van vorig jaar liggen van mijn verjaardag. :s Misschien moet ik maar gaan voor de boeken, boekenbonnen en boekenleggers dit jaar. :s En ik heb even twee topics samengevoegd. :) |
Ik heb geen verlanglijstje eigenlijk dit jaar. Ik heb alles al :o
Dat is ook weer niet waar, maar ik kan moeilijk mijn rijbewijs (1500 euro) aan Sinterklaas vragen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg alleen maar mandarijntjes in m'n schoen.:(
|
Citaat:
|
Een nieuwe mobiele telefoon of mp-3 speler. :cool: (y)
Maar mijn sinterklaas is met pensioen. :( |
Wat oorbellen of kleren. :)
|
Marsepein.
Dat is een schoencadeau, echte grote cadeaus moeten wachten tot pakjesavond. |
Een chocoladeletter:p
edit: en een adventkalender :o |
Citaat:
|
Ik wil sokken in m'n schoenen
|
Een I-Pod. Maar aangezien dat niet echt realistisch is, heb ik 't maar niet op m'n verlanglijstje gezet :p
Ik hoop een klok. |
Pantoffels, want de zolen vallen er nu steeds uit als ik door het huis loop en ik ben te lui om naar de stad te gaan :o
|
Oh ja en pantoffels :)
|
Niks :(
|
Een legerhelikopter met wit-leren bekleding. Zodat ik niet meer met de bus naar school hoef. Ik haat de bus :mad:
|
een auto. En geen speelgoedauto :D
|
euhm... :confused:
|
Citaat:
of gewoon geld natuurlijk |
Ik zou het erg leuk vinden om íets in mijn schoen te krijgen, helaas speel ik altijd voor Sint en is mijn vriend niet zo attent dat hij er aan denkt.
Maar hij vind het wel leuk om iets te krijgen *zucht* |
ik hoop sokken. ik weet mijn voeten niet warm te houden in de winter :(.
|
ik ben al blij met een kruidnootje, maar k denk niet dat het zal lukken :D
|
Citaat:
|
Geld, heel veel geld.
|
Citaat:
we kunnen ook die schoen in die auto stoppen... dat is ook duidelijk genoeg |
Citaat:
|
oeh, ik ga nu slapen en hoop maar dat de Sint vanavond even langskomt. Met een beetje geluk is ie er morgen nog als ie heeft geademd boven m'n schoenen :p .
Helaas vinden m'n ouders me met 18 jaar te oud voor schoen zetten, raar he? :D |
Citaat:
|
ik weet het :)
*roze oogschaduw (jaja eindelijk) *pashmina (zo'n sjaal/omslagdoek) *armbandje, een hele simpele en ja ik ben slim, ik heb ze met surprise gevraagd, dus als ik 1 van de 3 niet krijg dan vraag ik het voor in mijn schoen, niet duur dus :) |
Geld.
|
Er zaten chocolademuntjes in mijn schoen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49. |