Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Feestdagen 2005 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=105)
-   -   En wat ga jij kopen voor familie/vrienden als de Sint zijnde? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1300679)

Melig-Meissiej 10-11-2005 20:16

En wat ga jij kopen voor familie/vrienden als de Sint zijnde?

Zoals de titel al zegt..
wat ga jij allemaal inkopen voor je vrienden/familie e.d.
en aan wie ga je al die leuke cadeautjes geven?
gooi je ze allemaal in een zak, of krijgen ze er een mooie surprise omheen?

ik heb nog geeeeeen ideeee eerlijk gezegt!
thuis doen we er niet aan, maar bij mn schoonfamilie wel...
en mn vriendinnetjes krijgen ook altijd wel een kleiningheidje

drop hier je ideeën, misschien hebben anderen er nog wat aan!

xxxjes

Lorelei 10-11-2005 20:17

Voor degenen voor wie ik al ideeen heb, zeg ik dat niet hier. En verder: we moeten nog lootjes trekken.

Ik denk dat het geen surpises worden maar gewoon cadeautjes met een gedicht in een zak. :)

chocomelsletje 10-11-2005 20:26

Ik geef inkleurknuffels, chocoladeletters, en heel veel liefde.
Want ik ben blut. :(

Lilium 11-11-2005 08:50

Ik ga een lang gedicht schrijven en ik was van plan iets te knutselen. En wat ga ik kopen? Ik denk een CD maar welke dan? Buh, zusjes van 16 zijn moeilijk tevreden te stellen...

KiMZz 11-11-2005 09:22

We hebben met de hele familie lootjes getrokken dus ik koop iets voor degene die ik heb getrokken met een gedicht en surprise. Voor mijn vriendje doe ik er een kadootje bij met een gedichtje en voor mijn moeder misschien een kadootje, voor mijn ene broertje ook iets kleins en voor mijn andere broertje, een vreselijke puber, een fopkadootje of iets 'stoms' met een gedicht waarmee die, zoals ie zelf altijd zegt, 'voor schut staat'. :D

Ik krijg het nog druk de komende 3 weken.. :S

Miracle 11-11-2005 09:52

Ik koop alleen dingetjes die me leuk lijken, op het moment dat ik al mijn Sinterklaas inkopen doe. Van te voren dingen bedenken vind ik niet zo leuk. :)

BrunetJuh 11-11-2005 11:47

Ik koop alleen een cadeautje voor degene die ik getrokken heb met lootjes trekken.

MTpower 11-11-2005 11:53

niets :)

0123456789 11-11-2005 11:54

Bij mij thuis niets. En voor mijn schoonfammilie weet ik het nog niet.

JaJ 11-11-2005 11:56

ik denk dat ik mijn broer theedoeken ga geven, en weet je wat het erge is? die wil hij hebben ^^

als zijnde = evil

Leonoor 12-11-2005 02:59

Ligt er aan wat er gevraagd wordt.

*meizz* 12-11-2005 15:22

Citaat:

ik denk dat ik mijn broer theedoeken ga geven, en weet je wat het erge is? die wil hij hebben ^^
idd, mijn moeder wil een eierprikker hebben, wat een leuk sinterklaascadeautje toch. :rolleyes:

Melig-Meissiej 13-11-2005 11:57

nou ben begonnen voor de schoonfamilie.. pfff...
hoorde ik dat we maar 5euro pp gintgen uitgeven, damn weinig!
maar heb al kadootjes voor 4 personen!! YEAHH!!

nou mn vriend en zn kleine broertje nog..
voor zn broertje denk ik dat ik maar gwn een fles cola en een zak chips koop, das toch het enige waar hij zich de hele dag mee bezig houdt...

Donald Duck 13-11-2005 16:40

ik zou een kadobon kopen tenzij ik iets zie dat echt gewoon totaal grappig is. Een voorbeeld van vorig jaar, een badeend voor iemand die 18 is. En meer van dat soort scheve dingen die gewoon erg grappig kunnen zijn. (en dan liefst grappig zonder alcohol erbij)

Bloem 13-11-2005 17:20

Ik vier het twee keer, een keer met mijn vader en een keer met mijn moeder, en we doen bij allebei lootjes. Voor degene die op het lootje staat dus iets, en nog wat losse dingetjes voor de rest :)

RoxX 14-11-2005 09:02

voor iedereen een chocolade letter, voor mijn mama parfum voor mijn zusje een spikeband en voor mijn papa een kratje palm zodat ik zelf ook nog mee kan genieten ^^

gogirl_1988 21-11-2005 15:43

een kussensloop met lieve woordjes voor mijn vriend
placemats voor mn mammie
een baantjer boek voor mn pappie
en de rest weet ik nog niet :confused: :s

PV 22-11-2005 14:42

heb alles al gekocht..tenzij ik ergens nog iets tegenkom wat ik écht wil geven, maargoed Kerst komt ook nog.
vader; lolly's en een tijdschrift over computers
broer; eetbare dvd en tijdschrift over computers :p
moeder; bruis-letter voor in bad en een toetjes-boek
vriendin van broer; puzzel

Ik geloof niet dat ze op dit forum kijken dus ik kan het wel posten. En anders hebben ze pech :o Cadeautjes gaan in een grote mand (geen surprises).

duivelaartje 22-11-2005 16:57

Ik weet nog helemaal niets. :bloos:

sas_andrea 23-11-2005 11:34

voor sinterklaasviering met de sportvereniging heb ik gekocht:
- kaarsensetje (4 theelichtjes met glaasjes van ikea) + geurkaarsjes
- badsetje (van t kruidvat, rozengeur)
- cd hoesje (ikea) ga ik nog wat cd's in doen, zelfgebrand wel te verstaan.
- adventkalender

bij elkaar nog geen 9 euro. :) (we gaan er 1 of ander spelletje mee doen. dobbelen oid en dan mag je een cadeautje kiezen)

Vogelvrij 23-11-2005 13:47

Vader: vogelvoer (80 cent)
Zusje: vulpotlood (2 euro)
Oma: kaars (1,50)
Moeder: kerstkaarten (2,95 geloof ik) en dingen om kerstkaarten op te hangen (1 euro)

Voor mijn moeder twee dingen omdat ik voor haar ook surprise maak.

Iduna 23-11-2005 13:55

Wij doen niet aan cadeautjes met Sinterklaas. Wel met kerst, dan werk ik de verlanglijstjes een beetje af en verzin nog wat toepasselijke cadeaus. :)

Citaat:

JaJ schreef op 11-11-2005 @ 12:56 :
als zijnde = evil
als zijnde kan alleen aan elkaar gebruikt worden, niet los zoals in de titel.

zuster 23-11-2005 15:57

Citaat:

*Juliah* schreef op 23-11-2005 @ 14:55 :
Wij doen niet aan cadeautjes met Sinterklaas. Wel met kerst, dan werk ik de verlanglijstjes een beetje af en verzin nog wat toepasselijke cadeaus. :)

als zijnde kan alleen aan elkaar gebruikt worden, niet los zoals in de titel.

Nee hoor. Het is of "als Sint" of "Sint zijnde". "Als zijnde" is net zo fout als "als ... zijnde".

Mr.Oizo 23-11-2005 18:02

Citaat:

MTpower schreef op 11-11-2005 @ 12:53 :
niets :)
Inderdaad, wij doen niet meer aan Sinterklaas. :)

BleuEyes 23-11-2005 20:14

Uhm. Voor de gene die ik getrokken heb met surprise's koop ik het een en ander. En voor de rest lekker niets... ;)

Kerstmis is daar bij ons voor... :)

Iduna 23-11-2005 21:29

Citaat:

zuster schreef op 23-11-2005 @ 16:57 :
Nee hoor. Het is of "als Sint" of "Sint zijnde". "Als zijnde" is net zo fout als "als ... zijnde".
Volgens mij niet. En dan bedoel ik niet zoals in jouw voorbeeld om ze los te gebruiken, zoals het ook hoort. Hoe ik het wel bedoel kan ik even niet uitleggen. :p

zuster 23-11-2005 22:40

Citaat:

*Juliah* schreef op 23-11-2005 @ 22:29 :

Volgens mij niet. En dan bedoel ik niet zoals in jouw voorbeeld om ze los te gebruiken, zoals het ook hoort. Hoe ik het wel bedoel kan ik even niet uitleggen. :p

Offtopic: Misschien heb je hier iets aan.

saartjeh 24-11-2005 12:10

voor mijn vader gaan mijn vriend, broertje en ik ieder 5 euro inleggen voor een boek en ik zal wel iets van een bloem of plant kopen, as always :rolleyes: moet ik allemaal nog doen.

voor mijn broertje een grainder (schrijf ik dat goed :confused: ) en een hele precieze weegschaal van internet, die zijn 20 euro (normaal 80) (junkie, zucht) en dat doen mijn vriend en ik dan samen. moeten we vandaag allemaal gaan regelen/kopen.

voor mijn vriend parfum/aftershave (ik weet niet eens meer wat ik gekocht heb :o) van hugo boss. hij houd nie zo van parfum maar die wel, had n vriend van em een x en hij vond wel lekker toen zei ie: als van die nep-parfum een x in hugo boss is, ga ik die kopen. (ook een goeie tip, bij ons hebben ze dat bij DA, "ruikt als" voor 6 eu) Dit kleine flesje was wel even 30 euro!! maar ag, ik heb geld over deze maand:D. En ik heb ook deo douchegel pakket van axe want ik zag dat zijn deo op was. bij de v&d voor 6 eu.

bij me schoonfam doen ze lootjes en ik heb me vriends vader, heb cashewnootjes gekocht bij speciaal winkeltje want daar houd ie van en kheb zo'n boekje over casper en nogiets, strips waar ie van houd over een jongetje met een tijgerknuffel en hij heeft hele rijke fantasie.

en misschien nog voor iedereen een adoptiekip voor een half jaar van www.adopteereenkip.nl. zag ik zonet en leek me wel heel stoer.

edit: maar wij doen dan ook niet aan kerst

Konijn 28-11-2005 12:40

Wij doen voor iedereen cadeau(tjes) tussen de 5 en 10 euro.

Voor mijn moeder heb ik theeglazen gehaald.
Voor mijn broertje een DVD en een Playstation spelletje.
Voor de vriendin van mijn broertje heb ik oogschaduw gehaald en een schmink-kit met boekje met voorbeelden (ze is kinderoppas).
Voor mijn vader de Achterhoekse Almanak (maar daar moet nog iets bij).
Voor mijn vriend zet ik hier nog maar niet neer, kleine kans dat ie het leest.

bjoetie 10-12-2005 12:15

ik heb eeb goudvis gekocht, was wel leuk ^^ altijd goed

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.