![]() |
Huidproblemen
Voor mijn studie (Business Studies, Universiteit van Tilburg, 2ejaars) zijn wij als groep bezig met een opdracht voor een grote multinational (niet nader te noemen).
Ons werd gevraagd een aantal vragen te stellen aan onze doelgroep (14-24 jaar), en hierbij vraag ik jullie om mij te helpen. Zouden jullie een enquete willen invullen over huidproblemen? het adres van de enquete is: http://www.arjenvanlin.nl/poll/poll.php Als je meewerkt hartelijk bedankt! Als je niet mee wil doen toch bedankt voor het lezen! |
Gedaan. :)
Ik vind de opbouw niet om over naar huis te schrijven. Als je aangeeft dat je geen gezichtsverzorgingsproducten gebruikt, moet je steeds weer aanvinken dat je het nooit gebruikt. Om maar iets te noemen. |
Gedaan, maar ik heb wat kritiek:
vraag 5: Wat voor type huid heb je zelf? erg makkelijk (heeft weinig of geen verzorging nodig) makkelijk moeilijk erg moeilijk (heeft veel verzorging nodig) Vind ik een beetje vage vraag.Wat is een moeilijke huid? Je moet die vraag beter formuleren. Is het een moeilijke huid omdat hij veel verzorging nodig heeft of juist een moeilijke omdat je niet echt veel middeltjes kan verdragen? Op deze manier kan je beter vragen hoeveel verzorging de huid nodig heeft. vraag 6: Heb je weleens last van acne of jeugdpuistjes? nee, nooit (ga door naar vraag 16) ja, af en toe ja, regelmatig ja, (bijna) altijd Tja, ik heb er nu geen last van omdat ik de pil slik. Stop ik heb ik er wel last van, nu helemaal niet. Ook een niet al te goed gestelde vraag. Vraag 9 en 10: Met het andwoord medicijnen kan je alsnog van allerlij kanten op. Net als voorgeschreven door de dokter. Als je zegt van dingen op recept is het een beter afgeschermde groep, nu kan je ook hebben dat de arts een bepaald iets heeft aangeraden. Ik vind die vraag van als er een pil is tegen acne een beetje vreemt. Er zijn pillen voor. Beste is de pil zelf, maar die is alleen voor te schrijven aan vrouwen. Maar je hebt ook een andere pil (en heeft niks met anticonceptie te maken) tegen acne. Die is er dus al lang, hij is alleen op recept. Dacht dat het minocin (geen idee hoe je het schrijft) heette. Ik vind hem er een beetje raar tussenstaan bij de kauwgom etc. |
Citaat:
Citaat:
|
gedaan :)
|
Ik vond de allerlaatste vraag een beetje lastig; natúúrlijk kun je een anti-acne-medicijn in een yoghurtdrankje stoppen, maar ik denk niet dat dat yoghurt drankje dan nog acceptabel smaakt.
|
Citaat:
|
done
|
Eerst keer ging er iets mis en was ie al verzonden voordat ik alles had ingevuld maar de tweede keer heb ik hem volledig kunnen invullen :)
|
Citaat:
|
gedaan.
|
Ingevuld. :)
|
please
|
mensen alvast heel erg bedankt
en misschien zien jullie het product binnekort wel op de markt, meer kan ik er niet van zeggen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |