![]() |
mijn weg
mijn weg
bij elk woord dat ik zeg bewandel ik de weg mijn weg bij ieder meningverschil iedere ruzie zeg ik wat ik wil ik zeg, mijn weg iedere drempel in mijn weg naar jou toe, beuk ik opzij en ik wordt geeneens moe maar alles wat ik zeg: mijn weg door de grote bosjes heen door de struikgewassen waar dronken mensen in plassen... is het moment dat ik zeg dit is mijn weg. mijn weg bezaait met troep, als ik niet opas stap ik in de poep, maar alles wat ik zeg mijn weg ondertussen hou ik even pauze want mijn weg is lang.. gebaseerd op 15 vierkante meter en geel behang, daar om alles wat ik zeg, mijn weg |
Mooi, lekker onconventioneel, opmaak is ook niet zo suffig. Ziet eruit alsof ze echt van jou is, jouw taalgebruik, jou idee. (In tegenstelling tot al die vloeiende slijmdingen die iedereen maakt, ik ook ja, voor de platstaarters) Vind ik heel goed.
|
Wat tacidvs al zei, tis idd helemaal jouw stijl, ik vind deze beter dan 'gedicht', dat doet me niets, hier kan ik nog enigsinds bij glimlachen, het heeft iets...
|
Mjah zijn stijl is leuk maar ik vind het gewoon zo'n rommel...je moet eens wat meer ritme in je creatieve uitspattingen brengen...noem jij jezelf nou een muziekant?:p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |