![]() |
[WIS] uitwerkingen getal en ruimte gemengde opgaven
Hai,
Ik zoek de uitwerkingen van de gemengde opgaven van vwo NG/NT deel 3 (beide hoofdstukken) en van deel 4 hoofdstuk 1 en 2. Ik heb al gezocht met google, eerder kon ik ze altijd vinden daar, maar nu niet meer (fijn, heb tentamen :mad: ) Dus als iemand ze voor mij heeft/weet waar ik ze kan vinden, heel graag. Met name die van deel 3 zijn belangrijk voor me, gaat over ruimtemeetkunde en dat is niet echt mijn favoriete onderwerp. Bvd. |
Als he maar om ee npaar opgave gaat (zoals een onderdeel van de gemengde opgave kan je die ook hier posten en kunnen wij ze even oplossen. Mar ik dat GnR de uitwerkingwn op de site had staan.
|
Citaat:
|
Inscannen? met paint maken of cabri? Je zult denk ik toch zelf wat moeten doen voordat wij je kunnen helpen...
|
op www.alexvandenbrandhof.nl staan redelijk wat uitwerkingen. Ik weet niet of dit boek er ook bij zit maar je zou even kunnen kijken.
|
http://docent.getalenruimte.epn.nl/
Kon uit je verhaal niet precies afleiden wat je zoekt maar daar staan ze wel tussen geloof ik... Weet alleen niet of je een wachtwoord nodig hebt. Het wachtwoord van de vorige methodesite was iets in de richting van "vooruitgang" of zoiets. Heb ze ooit een mailtje gestuurd, toen kreeg m'n school per post een brief (aan mij) en die bezorgden ze netjes bij mij :D Maar ben het wachtwoord beetje vergeten. Het was iets uit de categorie "vooruitgang" of "verbetering" ofzo. Succes in ieder geval! |
http://www.getalenruimte.epn.nl/geta...g/frameset.asp
Hier staan volgens mij van de oude editie ook de uitwerkingen van de gemengde opgaven.. |
die sites laden niet.. :|
Maar goed, alvast een vraag die ik hier wel neer kan zette: wat is het verschil tussen domein en bereik? Ik weet het niet meer :o Googlen lukt nie meer, mn computer doet stom.. |
|
Citaat:
Je kunt bijvoorbeeld hebben dat een bepaalde functie alleen juist is binnen het domein [0,5]. Als je dan f(x)=5x+3 hebt is het bereik [3, 28] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |