![]() |
veranderde sinterklaasliedjes
zoals bv
Citaat:
|
Sinterklaas is jarig,
zet hem op de pot. Ow wat zal hij stinken, doe de deur op slot. Doe de deur weer open, en wat zie je daar?! ... De zak van sinterklaas, sinterklaas, sinterklaas, De zak van sinterklaas ...... (en verder ken ik het liedje niet) :rolleyes: |
Sinterklaas kapoene
ik mot nieuwe schoene en niet van die goedkope daar ken ik niet op lope - Ome Henk |
Ken ik niet, dat is een belediging voor de Sint :nono:
|
zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan
hij drukt op een knopje hij vliegt naar de maan de maan was te glad toen viel die in bad het bad was te heet toen liet die een scheet de scheet was te warm toen ging het alarm het alarm was te rood toen ontplofde de boot :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: lkkr vaag;) |
Deze ken ik:
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou het zijn? Is het de buurman weer? Ik pak mijn jachtgeweer en als 'ie dan binnenkomt schiet ik 'm neer. Niet bepaald vriendelijk eh :s |
Daar wordt aan de deur geklopt, hard geklopt, deur kapot! Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou dat zijn?
Zeker die ouwe weer, die flikt dat elke keer. Daar wordt aan de deurgeklopt, wie zou dat zijn? Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht, doe je baard maar af, want je bent niet echt! Misschien hebt u nog even tijd, voordat ik u het raam uit smijt! Rinkeldekinkel daar gaat 'ie dan, en de Wegwijs-Piet komt er achteran. |
Hier wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
|
Citaat:
|
Zie de maan schijnt door de tralies
Zwarte Piet is illegaal Hij is verraden door de nazi's Hitler kent ze allemaal Vol verwachting klopt zijn hart Piet moet dood want hij is zwart Vol verwachting klopt zijn hart Piet moet dood want hij is zwart Eh, ja, vreemde basisschool? :o |
Citaat:
|
zie de maan schijnt door de bomen
boven op die ouwe kop ik zou er niet graag willen wonen want er wonen luizen op de rest weet ik niet meer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken wel foute kerstliedjes :bloos:
|
Citaat:
zie de maan schijnt door de tralies Zwarte Piet is illegaal Hij is verraden door de nazi's Vrienden van ons allemaal Vol verwachting klopt ons hart Piet moet dood want hij is zwart Vol verwachting klopt ons hart Piet moet dood want hij is zwart.. |
Citaat:
|
Zie de maan schijnt door de bomen,
Op Sint Niclaas oude kop. 'k Zou er niet graag willen wonen, Want er leven vlooien op. Vlooien groot en vlooien klein, Je kunt ze kopen op bij Albert Heyn. Vlooien groot en vlooien klein, Je kunt ze kopen bij Albert Heyn. Tsja, Christelijke basisschool he, dan krijg je dit soort brave versies :p |
Citaat:
|
Het wordt pas erg als je de normale versies niet meer kent;).
Dat van die tralies kende ik ook inderdaad. |
Die van zwarte piet en die nazi's is wel geweldig eigenlijk.... :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooo kom maar eens kijken wat er aan de dakgoot hangt
hij roep komt toch en help me uit de brand (ofzo :confused: verder ken ik em ook niet... :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
hard geklopt, deur kapot Daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? Zeker de buurman weer Die flikt dat elke keer Daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? Deze versie vind ik eerlijk gezegd iets vriendelijker |
Citaat:
Mijn Paard galoppeerde en ik viel er af, ik hqang hier al uren ik lijk wel maf, toe bel de politie ik houd het niet meer nog even en ik stort neeeeerrr... Oh kom maar eens kijken wie daar naar beneden gaat het is Sinterklaas! en daar komt ook z,n Paard Deze is het;) :D |
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan
hij drukt op een knopje en vliegt naar de maan de maan was te glad toen viel hij in bad het bad was te heet toen liet hij een scheet zijn scheet was te dik toen knalde zijn pik zijn pik was te gek toen knalde zijn bek zijn bek was te raar toen fikte zijn haar zijn haar was te maf toen fikte zijn staf zijn staf was te goor toen knalde zijn oor zijn oor was te ... nouja.. enzovoort :S |
de meeste ken ik wel, maar ik ken ook alle echte nog ;)
|
Geluksvogel. :P
|
jep, maar t kan er mee te maken hebben dat mn oppaskindjes in september/oktober al begonnen met zingen ;)
|
Citaat:
|
..
ja ik ken er ook een heleboel... maar die van de tralies niet. (vind ik eigenlijk ook wel erg ;) ) |
:(
|
Citaat:
Nazi's vrienden van ons allemaal? Dacht het niet toch :S |
Citaat:
Daar wordt aan de deur geklopt hard geklopt, deur kapot Daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? Als het de buurman is Dan is het erg goed mis Daar wordt aan de deur geklopt wie zou dat zijn? Daar wordt aan de deur geklopt Hard geklopt, deur kapot Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou dat zijn? Het is de buurman ja Zowaar als ik hier sta Daar wordt aan de deur geklopt Wie zou dat zijn? Daar wordt aan de deur geklopt Hard geklopt, deur kapot Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou dat zijn? Hij is nu goed de lul Ik ben geen onbenul Daar wordt aan de deur geklopt Wie zou dat zijn? Daar wordt aan de deur geklopt Hard geklopt, deur kapot Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou dat zijn? En toen was hij dus weg En had ik dikke pech Daar wordt aan de deur geklopt Wie zou dat zijn? Daar wordt aan de deur geklopt Hard geklopt, deur kapot Daar wordt aan de deur geklopt, wie zou dat zijn? Wij gaan nu dus maar door hij kreeg een domme oor Daar wordt aan de deur geklopt Wie zou dat zijn |
Zeg Ome Henk, gaat u weer zo'n spannend verhaaltje vertellen
Nee, we gaan nu gezellig rond de centrale verwarming zitten en leuke Sinterklaas liedjes zingen, enne... (bons, bons, bons...) Hier is Sint Nicolaas, zijn hier nog stoute kinderen Oh nee he, daar hebbie hem ook weer Olee olee olee olee, Sint Nicolaas Sint Nicolaas Olee olee olee olee, Sinterklaas is here to stay De zak van Sinterklaas Sinterklaas Sinterklaas De zak van Sinterklaas ja die zit vol met speculaas En snoepjes, en koekjes, en lekker marsepein Jij krijgt niks, (klets) jij ook niet, (knal) nee alles is voor mijn De zak van Sinterklaas Sinterklaas Sinterklaas De zak van Sinterklaas en Ome Henk die is de baas Echt wel Hop hop hop, paardje in galop Trippel trappel in gedraf, eh hallo je moet hier rechtsaf Hop hop hop hop hop, hoi, kijk uit een kippehok Oh kom er eens kijken wie daar aan de dakgoot hangt He wie komt me redden, help mij uit de brand Mijn paard galoppeerde en ik viel er af Ik hang hier al uren, ik lijk wel maf Toe bel de politie ik hou het niet meer Nog eventjes en ik stort neer Oh kom er eens kijken wie daar naar beneden gaat Het is Sinterklaas, en daar komt ook zijn paard Sinterklaas kapoene, ik mot nieuwe schoene En niet van die goedkope, daar ken ik niet op lope Ik stop lekker watjes in m'n oren, die stomme liedjes kan ik niet meer horen Als jullie hiermee doorgaan, dan zal ik er op los slaan. Hier pak aan Olee olee olee olee, Sint Nicolaas Sint Nicolaas Olee olee olee olee, Sinterklaas is here to stay Sinterklaas is jarig, ik zet m'n schoen vast klaar Ik hoop dat hij hem vol doet, met ja wist ik het maar Zo eens even kijken, wat heb ik in m'n zak Ik dump het in de schoorsteen, dan ben ik er van af En van je aajaaj jippie jippie jee Sinterklaas gaat dit jaar op toernee Van je aajaaj jippie, aajaaj jippie Zeg Ome Henk dit is helemaal geen Sinterklaas liedje. Kop dicht, doorzinge Maar de Sint zit nu op de WC Boeaaaa, dat lucht lekker op Die taai-taai komt ook nog uit het jaar nul geloof ik Maar ja, dat stop ik die kleine kinderen wel in hun mik Want mijn maag kan d'r niet meer tegen hoor Sinterklaas voelt zich niet goed Dat komt door al dat suikergoed en al die pepernoten Taai-taai chocolade enzovoort Als z'n kiezen zijn al uitgeboord, dat wordt een kunstgebitje Sinterklaasje die staat buiten op de stoep Nee we laten hem niet binnen met z'n ouwe troep Oh nee? (bons bons) Nee nee (bons bons) komt er niet in Zeg Piet, he wat he wu, trap die deur 's even in Zo daar ben ik dan let maar eens op Een paar pepernoten voor je kop. Hier vangen Zo, kom jij eens even hier, vervelend ventje Nee nee... Dan zal ik je eens even volproppen met marsepein Ja maar ik lust helemaal geen marse.... Oh ja? Opvreten zal je het. Je denkt toch niet dat ik al die zakken snoepgoed weer op m'n rug mee terug neem naar Spanje he Olee olee olee olee, Sinterklaas is here to stay Jingle bell, Jingle bell (toet) he, ga 's effetjes aan de kant met dat gammele paard van je Zeg patser met je grote vrachtauto, wie denk je wel dat je bent Ik, ik ben de Kerstman De Kerstman? Piet, kom 's even kijken waar die kerstbal mee aan komt scheuren. En maar klagen dat er geen geld meer is Ja, wat moet je nou Nou ik wordt er een beetje goed ziek van, ik ben nog niet eens jarig geweest, of er liggen al weer kerstspullen in de winkel Nou ik zal kerstmis dit jaar eens even een paar weken uitstellen, pak aan Zo dat zal even lekker worden allemaal, hier Zoef, zoef En wie ben jij nou weer Ik, ik ben de paashaas Ja, eh, de paashaas is pas aan de beurt als pasen en pinksteren op 1 dag vallen Vooruit joh, moeve! (trap) Auw auw, dierebeul Klaas, geef me je staf effetjes an Asjeblieft Dan zalle we met z'n tweeje die paashaas 's effe mores leren, zoooooo Oke, kom op Kerstman Kan je wel he Zooo, paashaas, lekker he, dan zallen we je eventjes flink in mekaar trappen met z'n tweetjes http://lyrical.nl/song/54621 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |