![]() |
zaterdag gascoigne en kill the bouncer in ede
In de Peppel geloof ik
Stereo Blackout speelt ook nog. 2,5 euro. |
De Peppel is in Zeist?
|
Ook in Ede, maar dat is een zwembad.
Hij bedoelt de peptalk. En ik ben er waarsch(y) |
de peppel , dat is in mijn geboorteplaats een opvangcentrum voor verstandelijk gehandicapten
|
De Peppel zit hier tegenover ook.
|
Prrresent
Beans speelt toch ook? En the Stereo Blackouts in ieder geval. Geen idee waar het precies is though, en is er nog ruimte in de auto voor terug Sjoedje? |
hoe onbereikbaar is de peptalk pff.. twee shows gezien daar en een keer voor een wildvreemde auto gesprongen zodat ie ons naar ede-wageningen bracht.. maaruh nee, geen boeiende suuuuuuuper boeiende lineup en heb andere plannen..
|
Is dit niet dat zaaltje waar we toen emmm, my awesome compilation en minus the bear gezien hadden?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar t is dus een pokke eind lopen als je bij de verkeerde bushalte uitstapt! Wees gewaarschuwd luitjes ;) |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
Niet voor mij helaas... zit even zonder cash... |
Citaat:
|
Citaat:
Relaxed, dan ben ik de rest van de avond voorzien! |
Was best leuk. The Vaders speelde ook en waren zeer vermakelijk.
Leuke covers voorbij horen komen.... |
zeker. Bootsman had het er maar druk mee.
|
Wat lulde die vent enorm veel. Ik vond het allemaal leuk, behalve Gascoigne, dat is echt niet mijn muziek.
|
Hoe dikker hoe meer het praat. Denkik.
Ik heb een leuke avond gehad. |
Ik heb een split 7" van the Vaders met Booba Fett Youth.
|
the vaders? zijn toch die duitse hanekam pop-punkers?
leuk bandje hoor! |
Citaat:
|
Geen idee, nog nooit geluisterd. Darth Vader en Boba Fett stonden op de hoes dus ik heb het maar gekocht.
|
Ik vond het een vette avond, hoe verschrikkelijk vet waren Stereo Blackout en The Vaders, man man man
|
Citaat:
|
trouwens best irritant dat die drummer van the vaders er deheltijd moralistische zinnetjes doorheen wou gooien.
"Dancing is cool, agressions not" |
Citaat:
niet meegekregen wel een enorm irritante eikel in een streepjestrui/jas |
Ik had vroegah een spelletje op de Amiga die The Vaders heette, had niks met Darth Vader te maken tho. :)
|
Citaat:
|
oe...gascoigne :) (Y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |