![]() |
Carnaval lifestyle
Vieren er mensen hier carnaval? Begeef je je graag tussen de limburgers en broabandûrs? Ga je zo los dat je 3 dagen na carnaval ergens wakker wordt in een steegje in je eigen (en andermans) kots met ook nog eens een vers opgelopen hiv besmetting onder de leden?
http://www.people.virginia.edu/~kem7...iors%20jpg.jpg carnaval volgens google. spreek kinders. |
ach flikker toch op met je kk carnaval.
enige wat er toe doet is vastenavond. en over caranaval gesproken het is vanaaf 11-11. dus ik heb medelijden met backdo'! |
ik ken die hele carnaval sfeer niet
en daar heb ik vrede mee |
Vorig jaar 4 dagen geweest, ik ga voor het bier en voor de belachelijke apenpakjes. Zelf ga ik nooit verkleed natuurlijk, dat zou mijn grimme image ten zeerste beschadigen. Maar als je gezellige drukte en walgelijke smartlappenmuziek wil zit je met Carnaval goed in het zuiden.
|
hmm, het wordt hier niet echt gevierd maar ik kijk wel uit naar de carnavalskraker van s.com natuurlijk (y)
|
Citaat:
|
Het lijkt me heel naar.
|
Ik voel een onprettige combinatie van hilarie en onpasselijkheid bij dit topic :)
|
Ik ben limburger en ben er trots op :mad:
|
Carnaval is kkeigoaf ja.
Ik vier het wel want ik kom uit brabant en ben true aan mijn roots dus. Naja tis eigenlijk vooral zuipen 5 dagen achter elkaar en andere mensen belachelijk maken. De muziek is natuurlijk om te huilen maar daar geeft niemand om :) |
Citaat:
|
Ik geloof nog steeds niet in carnaval :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb vorig jaar 1 dag carnaval gevierd en toen was mijn fiets kapot gemaakt (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
he lieve derk ik ontgun je jouw jaarlijkse hoogtepunt echt niet hoor :) |
Citaat:
|
Kut natuurlijk, maar ik doe er dan toch maar aan mee ipv thuiszitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben brabander en hier wordt volop carnaval gevierd. Ikzelf houd niet van carnaval, en zal me al zeer zeker niet verkleden. En ik moet al spontaan kotsen van de muziek. Maar ik vind het een beetje kinderachtig dat veel mensen die nooit carnaval gevierd hebben, er een oordeel over klaar hebben. Maarja zo is de mens..
|
jezus ik word altijd zo verdrietig van dit soort topics, ik wist altijd wel dat er zoiets als carnaval bestond maar ik woon bewust niet in regionen waar het gevierd wordt. denk je een leuk nerdenforum gevonden te hebben, is de helft brabo :( (n)
|
plebs feest.
|
Citaat:
|
reservebelgen~!!1oneone
|
Citaat:
|
ik heb een paar jaar in venlo gewoond en ik ben altijd gevlucht voor carnaval, maar eigenlijk was dat niet te doen sinds de voorbereidingen al een half jaar van tevoren beginnen. Ik heb een hekel aan verkleden, carnaval muziek en het feit dat met carnaval iedereen elkaar zogenaamd kent. Zelfs stelletjes maken het een week uit tijdens carnaval zodat ze zich helemaal kunnen uitleven. Sowieso word je niet geaccepteerd in limburg als je a) geen dialect spreekt en b) niet lid bent van een carnaval's vereniging. Kortom, ik heb een hekel aan Limburg, maar ik kan best begrijpen dat als je ermee bent opgegroeid het best okay kan zijn. De Boerenbruiloft is overigens wel grappig om te zien.
|
Citaat:
|
In nijmegen weleens carnaval gevierd, vroegah, maar hier is het gewoon net niet. In nijmegen weten ze niet what's up wat betreft carnaval. In groesbeek daarentegen :(
Ik hou niet van carnaval. |
Citaat:
|
Okay, carnaval is een feest waar het iq vier dagen lang compleet onder het nulpunt ligt, en waar flink gezopen wordt en de meest foute muziek ooit geproduceerd langskomt, maar altijd dat gezeik van ' kutcarnaval met die kankerboeren' is sterk overdreven, en het zijn voornamelijk die arrogante randstakkers die erover zeiken. Ik ben ook geen carnavalsmens, maar het is een brabantse traditie en over tradities moet je gewoon niet zeiken. Bovendien staan die klootzakken uit amsterdam enzo ook de godganse dag de polonaise te doen, maar dan in een stuk blik op de snelweg. Stelletje triestelingen, beetje carnaval, brabant en limburg in zijn algemeenheid afzeiken maar ondertussen zelf ook van geen kanten sporen. flikker toch op met dat eeuwige gezeik over brabant man. 't is er leuk en je kunt er tenminste nog je kont keren ipv meteen op het balkon van je overbuurman te zitten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ik moet trouwens wel zeggen dat ik carnaval een naar feest vind, maar ik heb daar het recht toe want ik heb het vroeger redelijk veel gevierd.
|
Citaat:
Ik "vier" meestal 1 of 2 dagen carnaval maar dan meer omdat ik het beter vind dan thuiszitten. Want eigenlijk is het ook gewoon kut. |
Carnavaaaaaal :)
ik haat de muziek maar het is zuipen en als je gezopen hebt, is alle muziek wel tof. haha. en de verkleedpartijtjes zijn wel grappig trouwens :) woehoeee "vat er nog inne!" |
Citaat:
mmm nee brabant in zijn algemeenheid, minus de steden. hoewel je daar ook over het algemeen meer ruimte hebt. maar de kroegen zitten inderdaad stampvol. |
mijn broer ging vorig jaar als theo van gogh en het jaar daarvoor als imam. oei wat een durfal zeg.
|
oh ik vind het trouwens wel leuk om te verkleden. maar carnaval nee.
|
ik zit in utrecht en hoor carnavalsmuziek ergens hier in de buurt :confused:
misschien is dat wel het kenmerk van de echte brabander (y) |
Ik heb een hekel aan carnaval. Vroeger op school moesten we verplicht hossen. Wel leuk was toen ik was verkleed als punker.
|
Citaat:
Citaat:
@ matt trakker; dat is geen kenmerk van de echte brabander maar van de echte randdebiel want geen normaal mens luistert carnavals muziek als het geen carnaval is :) |
ah ok
|
Citaat:
|
nee dankje
|
Nein danke, kutmuziek verpest mn humeur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |