![]() |
wat is de verhouding lengte/breedte van de penis?
Zonder hier te vervallen in een tegen elkaar opbieden van cijfers die toch niemand gelooft, vroeg ik mij af: is de verhouding tussen lengte en breedte van de penis altijd gelijk?
Een degelijk onderzoek daarnaar bestaat geloof ik niet, dus vandaar bij deze: Men neme een lineaal, en meet de penis in volle erectie. Vervolgens pakt men een lint en meet de omtrek op het breedste punt. Het cijfer van de omtrek deelt men door het cijfer van de lengte, vermenigvuldigt het met hondert en voila, daar heeft men het percentage. In mijn geval is de omtrek 80% van de lengte. tsja, het mag misschien erg loos zijn, maar dan heeft men ook weer wat te doen;) |
3.14159265 (y) :cool:
|
|
Goh...nounou...wat interessant...poe hee...zzzzzzz
|
Ook zonder dat jongens het nu moeten gaan opmeten en zonder wetenschappelijk onderzoek kan ik je vertellen: nee, die is niet bij iedereen gelijk.
|
Citaat:
|
Uiteraard niet altijd hetzelfde...
Kunnen we dalijk ook onze moeders op gaan meten, mijn moeder is 80% |
Citaat:
|
Citaat:
Of was die zin nog gewoon niet af? |
Citaat:
Het cijfer van de omtrek deelt men door het cijfer van de lengte, vermenigvuldigt het met hondert en voila, daar heeft men het percentage. In mijn geval is de omtrek 80% van de lengte. mijn moeder heeft dus dezelfde verhoudingen als zijn pik. |
En mn moeder is maar een iel vrouwtje. :rolleyes:
|
Wat een gedoe met die berekening. Je kunt toch ook gewoon zeggen '1 staat tot 8' ofzo?
|
Citaat:
|
Mijn percentage omtrek lengte is 54. Voor mij als geheel lichaam dus. Ik ben lang en dun.
Goh, eigelijk veel leuker getal dan altijd maar die bmi. De jongeheer van de TS is dus een korte dikke. |
Als je trouwens uit gaat van een gemiddelde lengte van 15 cm en een gemiddelde omtrek van 12 cm (cijfers die ik ergens gelezen heb, maar waar? ergens in een link die iemand in een topic hier postte), dan is het gemiddeld dus 80 % en ben je heel normaal. Als je er behoefte aan had om dat te weten.
en Juno, van welke omtrek van je lichaam ben je dan uitgegaan? Afhankelijk van of ik mijn middelste punt neem of mijn 'dikste' punt is mijn lengte/omtrek 0,39 of 0,58 :p |
Iemand met een exemplaar van 19 centimeter lang en 5 dik zit ook ongeveer op die 80. En dat is toch waarachtig niet gemiddeld.
|
De TS had het over het dikste punt, dus ik heb mijn heupen genomen. Ik heb nog eens gemeten, en mijn getal is 0,57. Als ik het dunste punt neem is mijn getal 0,40.
|
Citaat:
|
Dit gaat ook weer heerlijk nergens over he. :D
Sarah en Juno: naar L&G met jullie om dat soort zaken te bespreken. Het heeft hier niets mee te maken. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |