![]() |
Wat vind jij het lekkerste sinterklaas-snoep?
Nou?
[Edit] Aaarggh, hier had dus een poll bij gemoeten met de volgende opties: Banketstaaf. Borstplaat. Marsepein. Speculaas. Gevuld speculaas. Pepernoten. Kruidnoten. Chocolade/truffel pepernoten. Suikermuizen/kikkers. Taaitaai. Chocoladeletters/figuren. Chocoladesigaretten. Anders nl... Kan een FB dat alsnog doen? :o |
pepernoot!
oke ik bedoel natuurlijk wel de kruidnoot vorm(A) |
Suikermuizen/kikkers <3 :bloos:
Op de 2e plaats komt de kruidnoot en vlak daarachter de chocoladeletter! |
Vroeger:
Chocoladesigaretten, hoewel ze eigenlijk niet het lekkerst zijn. Maar toen ik nog een klein chocomelsletje was vond ik ze heul stoer. :( :( :( Nu: CHOCOLADELETTER <33 |
Wat is borstplaat dan eigenlijk?
Ik houd wel van alle soorten snoep voor zover ik weet, maar alleen niet van marsepein. |
chocolade pepernoten.
|
Citaat:
|
Banketstaaf. :bloos:
Ik ben zo gek op bladerdeeg en dan met lekkere vulling en het liefste warm. <3 |
Citaat:
|
Van die lekker grote brokken speculaas! (y) En chocoladeletters met hazelnoten, maar die hebben ze nooit in de letter Y. Dan krijg ik meestal iets van 3 chocoladeletters, een V met hazelnoten omdat mijn achternaam daarmee begint, een W met hazelnoten omdat je als je de yv slordig aan elkaar schrijft een w krijgt. En een Y zonder hazelnoten, gekocht in het lieve snoepwinkeltje in het stadje :) Niemand spreekt af wie wat gaat kopen :)
|
speculaas
banketstaaf gevulde speculaas |
Kruidnoten!!
|
Zellufgemaaktuh borstplaat :)
|
Chocoladepepernoten!!!!
Maar gewone pepernoten en chocoladeletters en suikerbeesten vind ik ook lekker:) |
Anders nl: De mentosdingen in de pepernoten. ;)
Verder natuurlijk chocolade(letters/figuren) (wat zijn truffel pepernoten?). |
Citaat:
|
Ben nu alleen vergeten aan te vinken dat meerdere dingen ook mogen...naja, moeten mensen maar één ding kiezen. ;) :p
|
Citaat:
Hip, zo´n poll:) |
Suikermuizen/kikkers zijn het allerlekkerst. :p Hoewel de rest ook super heerlijk is.
|
Marsepein, ik heb er meteen trek in. :o
|
Chocolade/ truffelpepernoten.
|
Chocoladeletters.
|
Chocoladeletters/figuren
|
Chocoladeletters :D
|
Citaat:
|
Gevulde speculaas.. Kan er wel een heel pak van op! Mjum!
|
Chocoladekruidnoten, absoluut! Gewone kruidnoten komen op de 2e plaats.
|
Banketstaaf <3
Arl... |
Chocoladekruidnoten en suikerkikkers en -muizen.
|
Citaat:
http://www.bolletje.nl/files/product...id_truffel.jpg |
Ik zou normaal zeggen pepernoten, maar omdat er een hele discussie is geweest :evil: : kruidnoten! :p
|
Citaat:
|
Ik wilde eerst de kruidnoot doen, maar heb toch voor chocoladeletter gekozen. Daar kan ik zo heerlijk van smullen :D
|
banketstaaf (:):)), taaitaai, chocoladeletters. chocolade/truffelpepernoten eet ik eigenlijk nooit?
|
Ik heb voor marsepein gekozen (y)
Alhoewel de suikerkikkers en muizen toch ook overheerlijk zijn :o |
Citaat:
|
Anders nl:
Borstplaat Gevuld speculaas Kruidnoten Chocolade/truffel pepernoten Suikermuizen/kikkers Taaitaai Chocoladeletters/figuren Ik leef voor de Sinterklaas-tijd :o |
chocolade sigaretten!!
|
ow moeilijk. Ik heb voor banketstaaf gestemd, zoooooooo lekker. Maar chocola en ook kruidnoten zijn heel lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
na ja :confused: ieder mens heeft zijn eigen gewoontes |
Truffelpepernoten!!!!
|
Banketstaaf
Borstplaat (maar niet teveel) Kruidnootjes En elke vorm van chocolade gaat er natuurlijk ook altijd wel in :o |
Chocoladeletters!! <3
|
ik heb gedingest op chocolade perpernoten (wat zijn truffel pepernoten?), maar dan vind ik eigenlijk alleen de puur variant erg lekker van en ik krijg er heel erg buikpijn van, dus ik eet ze eigenlijk nooit meer :(.
Gewone kruidnoten vind ik ook erg lekker! En natuurlijk de chocolade letters en dingen, ik houd van pure chocolade. Maar ik krijg ook daar buikpijn van :(...maar af en toe mag ik wel eens een stukje van mezelf :o. |
Echte pepernoten, absoluut! (Dus geen kruidnoten.) Ik hou niet van die zoete troep als marsepijn enzo. En chocolade kan je het hele jaar door eten ;).
|
Citaat:
|
gevulde speculaas!!!!!!!!!!!
|
pepernoten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15. |