![]() |
The Opposites - De fik erin
Hier kan je hem beluisteren.
Zitten wel een groot aantal leuke liedjes tussen 1. Leuk leuk 2. Kent iedereen al 12. Erg goed |
Wat een ellende :(
|
Ik heb een paar liedjes even aandachtig beluisterd, maar hoe ontzettend debiel en onsamenhangend zijn die lyrics.
Fatsoenlijke nederlandse rap moet nog uitgevonden worden. |
Citaat:
|
Ik vindt deze cd echter niet zo boeiend.
|
Het was te verwachten dat iedereen het ging kraken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu moet ik zeggen dat ik The Opposites ook niet veel vind, maar om te zeggen dat goede nederhop nog uitgevonden moet worden, dat gaat echt te ver. |
Citaat:
En inderdaad, Pruttel, er is zoveel goede NL hip hop, 0118-Vier, Nuclear Family, KGV, VSOP, Lost Rebels, BRUTAL MONKEYZ En The Opposites, ik vond die mixtape ERG dope, niet om waar het over ging, maar ze flowden kanker lekker, veel uptempo shit enzo, dat is er hier allemaal uitgegaan, zonde. |
Citaat:
|
Zuid west thuis best :)
Hoe zit het met Dokwerk? Weet iemand dat? |
ik ken #2 niet.
|
Citaat:
|
Die gasten hebben niet echt een uitgebreide woordenschat, teveel rhymes lijken op elkaar, ze hebben wel een aantal goeie nummers maar tis niet echt mijn ding.
En noem aub niet de straatremixes als het over goede nederhop gaat, even serieus he. |
Citaat:
En die straatremixes zijn echt afschuwelijk (heb er ooit een paar van een vergane huisgenoot gekregen). Maar toch vind ik dat nederlands nooit zo lekker klinkt als engels. |
Citaat:
|
hij kijkt uit het raam dus ik mep hem op zn bek. Hij schreeuwt het uit “nee ik kan niet meer zien!” ja ik sloeg hem op zn slaap met een nietmachine.
ah je lult man nee ik lul niet hahahaha geweldig the opposites - je lult |
klote-up
Slotjepermbanexecutiepisopzngrafschijtinznurnktnxbye. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |