![]() |
Bruce Almighty
TV-verslaggever Bruce Nolan is het helemaal zat, ondanks zijn populariteit en zijn mooie vriendin, en na een helse dag op zijn werk wordt hij vreselijk kwaad op God. Wanneer God dat hoort geeft hij Bruce zijn een dag lang al zijn krachten, zodat Bruce zelf kan ervaren hoe moeilijk zijn taak is.
Bron Filmtotaal Deze hilarische film komt maandag op TV op SBS6 Ik ga hem kijken :) Wie nog meer, en wat vinden jullie van deze film? |
Ja, is leuk (y)
|
Nee, is niet leuk (N)
|
een vermakelijke film:)
|
Zeer leuke film, is ie trouwens niet heel snel van bioscoop nu op de buis te zien?
|
Ik vind hem heel erg leuk, heb hem ook op DVD en zo kut aan SBS is dat ze hart van nederland ertussen gooien (daarom kijk ik nooit films op die zender)
|
Is idd goeie film, die scene waarbij die presentator wartaal uitslaat is echt meesterlijk. :D
Gelukkig heb ik de DVD dus hoef ik hem niet op SBS te zien. |
Ga hem wel kijken denk ik, is alweer een tijdje geleden dat ik die gezien heb :o
|
JAah die is lollig!
I've got the power!(y) |
vond toendertijd dat alle leuke grappen al in de trailer werd laten zien :s en die werd iets van 10x per dag uitgezonden..
|
Die film is wel okey, maar kijken zal ik hem niet denk ik. :)
Derek almighty waar hang je uit? |
Wel aardig.
(heeft Mark Almighty zich nou echt naar deze film vernoemd?) |
Is wel een grappige film.
Met dat aapje... |
Ik neem hem op, want CSI (Grave Danger) gaat natuurlijk voor :cool:
|
Komt dat even mooi uit, want die wil ik al heel lang nog zien :)
|
Ik ga hem niet kijken. Ik heb die film ook op dvd en al veeeeel te vaak gezien, 1 keer is leuk maar daarna niet meer (n)
|
Ga m wel kijken. Vind m wel leuk :) Niet extreem bijzondere film, maar gewoon lekkere film voor een luie avond (y)
Alleen klote dat t op SBS komt, komt altijd weer HvN ertussen (n) |
Citaat:
|
het is meer een film die je kan kijken als je in een foute bui bent met een stel vrienden. Er zitten namelijk wel een aantal grappige stukjes in maar in als je alleen bent is het toch minder makkelijk om er om te lachen (zoals bij de meeste films)
|
Hart van Nederland komt er Niet tussen
|
Citaat:
|
Ontzettende tegenvaller.
|
Wel een leuke film hoor. Ik ga zeker kijken.
|
binnekort ook deel 2.
|
Jammer dat de film tegen het einde zo inzakt en sentimenteel en religieus wordt.
|
Citaat:
|
Heb hem gezien in de bios, dus ga hem nu niet kijken. Maar van wat ik me kan herinneren vond ik het een leuke film. :)
"It's goooood!" :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zitten een paar leuke grappen in, zoals die scéne waarin Jim Carry dat sentimentele Amerikaanse gedoe uit reclamefilmpjes parodieert :D (y), maar verder niet echt bijzonder.
|
Citaat:
Niet met Jim Carrey, maar met Steven Carrel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neh. Rome begint om 10 uur op Canvas. :) (y)
|
I got the power ;)
|
Morgen komt die ;)
|
Leuke film, maar hoef m niet per sé te zien.. Heb m al een aantal keer gezien
|
Wel grappig
"Do you like jazz? Then I’ll play something for you. I can hold that note all day, buddy." :D |
Ik ga hem zeker wel kijken (ook al heb ik m al eens gezien) maar hij blijft goed :D
|
Citaat:
dat hebben ze anders el bij andere film en darttoernooien en dat verpest mijn hele avond :mad: Word tijd dat HvN wordt afgeschaft (y) Miss ga ik ook wel Voetbal Inside kijkuh met onze topper Johan Derksen:D:D Dan neem Bruce Almighty wel op oei wat ben ik slim :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |