![]() |
Daar Vliegende Panters
Vanavond op drie, de tweede serie van De Vliegende Panters. Lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een nieuw seizoen van een programma. Opnemen die hap.
|
Oeh, even onthouden. (y)
|
Zeker weten opnemen (y)
|
Heb de recorder al ingesteld (y)
|
Zal ook wel op uitzendinggemist.nl komen?
|
tijd etc zou ook wel handig zijn...
22:35 - 23:05 Daar Vliegende Panters Nederland 3 |
Citaat:
|
Ik ga zeker kijken.
Gisteren waren er enkele voorstukjes bij 'De wereld draait door', o.a. 'De 18 avonturen van Roeland het kasplantje', of zoiets. Oftewel de avonturen van een comapatiënt. Ik vind de Vliegende Panters geniaal, en bovendien erg muzikaal (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook, er zaten er gaven dingen bij, zoals Roeland de Kasplant, de huisvaders en de ode aan Gandhi. (y) |
"We worden bedreiiiiigd door de mooooslims"
:cool: |
^haha geweldig ja
sowieso briljante aflevering. |
die backpackers :cool:
|
_0_
|
Harde stukjes poep (y)
Ode aan Beau van Erven Dorens (y) Truth or Dare (y) Roeland de Kasplant (y) Ook stukken beter dan de vorige, vond ik. Geniale aflevering. |
weet iemand toevallig of er al een soort van pimp&bitches videoclip voor bij is gekomen? of anders wanneer die komt?
vriendinnetje van me zit er in, maar zij weet zelf niet eens wanneer het uitgezonden wordt.. |
Misschien dat stukje met die rappers, dat komt er het dichtst in de buurt. Dat zat in de aflevering van vorige week, kijk eens op varietee.vara.nl of uitzendingemist.nl
|
heel leuk! :cool:
|
hehe dat liedje over beau van erven dorens grenst aan genialiteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |