![]() |
vrouwen en scheten taboe
Waarom is t raar als meisjes/vrouwen scheten laten?
|
ligt eraan waar uit.
en heeft niet echt te maken met seksualiteit toch? |
Vragen of ervaringen over de Vleeschelijcke Lusten kun je kwijt in dit gewaagde forum!
is het een van jou vleeschelijcke lusten? |
Omdat ze vies ruiken en vrouwen niet vies willen ruiken.
Verplaatst naar DK> |
Ik vind het niet raar als een meisje/vrouw een scheet laat. Wel vervelend. Maar dat vind ik ook als een jongen/man het doet.
|
"Vrouwen poepen niet"
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
dat verwacht je niet
waarom is t gek als een man in een rok loopt? dat verwacht je niet nix aan doen want strax is het enige verschil tussen man en vrouw het geslachtsdeel |
|
Net zo vies als wanneer een man het doet.
Maar bij mannen schijnt het stoer te zijn terwijl het bij vrouwen echt helemaal 'not done' is. |
Vrouwen moeten zich gewoon gedragen. Hoe kan je anders kinderen opvoeden, als je zelf niet het goede voorbeeld geeft?
|
Mannen die het in mijn omgeving doen kunnen dan ook een hoek verwachten.
Vrouwen negeer je gewoon voor de rest van je leven. |
Voor de meeste vrouwen/meisjes in mijn omgeving is het anders helemaal geen taboe :| :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, omdat het stinkt! :o
|
het is gewoon vreselijk smerig:|
|
Citaat:
|
Omdat het nu niet bepaald charmant is :s
|
ja sowieso is het niet lekker om te ruiken..
|
Waarom taboe het is toch lekker :confused: Of ben ik de enige die er zo overdenkt..
ontopic: Scheten laten is menselijk waarom zou daar een taboe over zijn :| |
Oh mensen, wat vreselijk ouderwets.
Vrouwen moeten het goede voorbeeld geven? = mannen bemoeien zich niet met de opvoeding (= komen zondag het vlees snijden). Scheten is menselijk maar kan vies ruiken. Doe dat maar op de wc, mannen en vrouwen. :p |
Ik doe het niet waar andere mensen bij zijn en hoop ook dat andere mensen het niet doen waar ik bij ben, omdat ik het vies vind. Ik ken overigens zat jongens die het nooit in bijzijn van anderen zullen doen, die zijn goed opgevoed.
|
Eeuwig binnenhouden is trouwens inderdaad niet echt goed voor je... maar er even mee wachten tot je toch naar de wc moet is zo gedaan.
Poepen en plassen is ook menselijk maar dat doe je toch ook niet in de klas :) |
Het is 'vies' want het ruikt vies en vies is niet vrouwelijk :confused:
|
Ik vind het niet erg, maar mijn moeder wil zich er nog al eens schuldig aan maken. Zelf vind ik ruften laten ook ontspannend, vooral aan tafel.
|
Lekker farten is hartstikke leuk.
|
Wat is er nou zo erg aan als iemand een scheet laat? Ik word er juist vet vrolijk van ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat vrouwen nou eenmaal vinden dat scheten laten nou eenmaal niet bij hun "hoort".
Dit topic trouwens... :D(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit boeiend?
|
wahaha :D echt dus wel dat alle meisjes scheten laten.
Ik kan niet zonder ;) (heb spastische darm ofzo) |
Citaat:
Maargoed, scheten zijn in general vies. Ze stinken, en tenzij je kickt op scheten, of ze stiekem onder je dekbed laat en dan nogeens opsnuift, is het voor zowel vrouwen als mannen een taboe. Met boeren is het al wat meer stoer voor mannen. Vrouwen mogen een boertje laten, dat kan nog wel schattig zijn, maar geen boer die echoot zeg maar. tja waarom: vrouwen moeten het goede voorbeeld geven in deze barbaarse wereld van aftakelende etiquette. Vrouwen moeten boven onze dierlijke driften staan. |
Mooie vrouwen die zich een beetje barbaars gedragen vind ik leuker dan lelijke vrouwen die het goede voorbeeld geven. :)
|
Citaat:
|
Ik vind het niet leuk als een extreem mooie dame op d'r bek gaat hoor.
Een zeekoe daarentegen, dát heeft nog enige humoristische waarde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis vies. Mannen schamen zich minder snel voor vieze dingen. Als ik per sé een scheet moet laten in het openbaar, doe ik 't stiekem :o
|
Citaat:
|
ach zo is dat nu eenmaal gevormd, vrouwen laten meestal van die onhoorbare zachte stinkende ruften
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder eventjes voor de leuk een quote van Emile Ratelband: "Laat een scheet als je gepijpt wordt. Als ze doorgaat is ze echt geil.". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |