![]() |
Finale
Stand 1/2e finales:
Cut_off 35 Paranoide 19 Lepra de clown 19 Metal 35 Allereerst dienen we even stil te staan bij Paranoide en Lepra de clown, die vlak voor de prestigieuze finale uit de strijd zijn gekogeld door hun opponenten. Waar Lepra de clown vorig jaar in de kwartfinale strandde, lukte het Paranoide vorig jaar niet eens de eerste ronde door te komen. Des te opzienbarender dat deze twee forumlegendes de bronzen plak mogen delen. Maar dan nu het echte werk: de finale! Het wordt een finale waarin twee raslimburgers gaan strijden om de, al dan niet twijfelachtige, eer meest favoriete lifestyler te worden. De rest van Nederland doet er niet meer toe, het is Limburg wat de klok slaat! Beide forumers zijn al jaren lid en hebben lang genoeg de tijd gehad om bij iedereen te slijmen met deze finale als bevredigend resultaat. Er kan tot zondag, 6 uur gestemd worden: Metal - Cut_off |
cut_off
|
Citaat:
|
Cut_off.
|
Hier moet ik even een nachtje over slapen.
|
Citaat:
|
hmmmz deze is moeilijk
|
ik stem met hart en ziel voor cut_off
|
Ik deel maar al te graag virtuele plakken met Lepra. :cool:
Wat de finale betreft, alhoewel Metal wel een lieverd is - en bovendien een erg charmante nickname heeft, moet ik denk ik tóch gaan voor Cut-off. Al is het alleen omdat hij vroeger f0rUm-PuNk heette. (y) |
Cut_off
|
Ik wil je eigenlijk geen gelijk geven Teun. :(
cuf_off. |
Citaat:
|
zeg Teun, bespaar jezelf een dag en pleur het topic nu al dicht. Cut_off wint toch wel.
|
FoRuM_PuNK / Angel in Flamez!
|
ik stem op metal hoor :(
|
Ja nou, cut_off dus.
|
Citaat:
@ Lies: dat bespaart mij geen tijd hoor. :p |
he maar mij wel ofzo blabla :(
|
Citaat:
Ik stem trouwens op Metal, al was het wel een moeilijk keuze. |
Ik stem op ruttie omdat hij juist niet wil winnen!
|
Ik stem op Metal want ik vind het een schatje.
|
ik zit heel erg te twijfelen.
Metal. |
cut_off, want die heb ik twee keer op lowlands gezien. :eek:
|
Citaat:
|
cut off,omdat ie me eerst aantikte toen ik de trein instapte,ik verdwaasd en woest omdraaide,en hij toen hoi oid zei
iemand die zulke gevoelens voor zijn medeforummers koestert,kan niet anders dan de titel "lifestyler van het jaar"winnen(y) |
Ik stem maar wel op Metal om nog enigszins de spanning in de FINALE te houden :) .
|
cut_ off
|
Citaat:
|
metal, want cut_off heeft al zoveel stemmen :):)
|
Ik stem op faery.
|
cut_off
|
cut_off
en eigenlijk beiden, het is alleen cut_off's muzieksmaak wat de doorslag gaf. |
metal
|
ik slaap er ook nog een nachtje over
|
Citaat:
|
Al is Metal de bombshizzle zelve, Rutger über alles.
Mijn stem: cut_off |
cut_off
|
Metal
|
metal
|
Cut off
|
metal
|
Citaat: