![]() |
Liedje, reacties welkom :P
Heej :P Benieuwd wa jullie dr van vinden... :D
Every time I looked at your face Every time I saw your eyes Every time I knew you were there I thought it would last forever For every day I had you nere For every day I felt you here For every day I talked to you I feel so sorry, cause it endid so soon And now... nothing goes wrong But there’s nothing going all right eighter So then what is wrong with me? Oh... I’m so sorry... cause I’ve let you down so many times And I’m sorry, that I’ve left you behind In memories of years ago... I remember that I loved you so But I still can’t tell you... Cause I’ve closed that chapter... in your eyes Cause every day I think of you Cause every day I want you here Cause every day I regret more and more, That I’ve let you go And I don’t know, where to go And I don’t know, what to do And I don’t know, where I am Without you! Oh... I’m so sorry... cause I’ve let you down so many times And I’m sorry, that I’ve left you behind In memories of years ago... I remember that I loved you so But I still can’t tell you... Cause I’ve closed that chapter... in your eyes In your eyes, in your eyes but not in mine. O I love you so... o I love you so... And all I want to tell you, yeah all I wanne tell you... Is I love you... |
Goed genoeg om in de Vlaamse dance-scène terecht te komen. Contacteer Pat.
|
Oke... en dat betekend??
|
Citaat:
(dat betekent) |
sluikreclame voor de vlaamse dance-scène! :cool:
|
Dat betekent ongeveer dat dit niet een gedicht is, maar één van die teksten waar dancenummers van gemaakt worden, net als 'One more time, do you know how muuuuch I love you!'.
Als dit bedoeld is als songtekst zou ik de muziek erbij willen horen. Op zichzelf vind ik helaas dat het niet zoveel voorstelt. Er staan spelfouten in, en het zegt helemaal niet veel. Ik vind het leuk dat je ermee bezig bent, maar als je echt gedichten wilt gaan schrijven begin dan in het Nederlands, omdat je die taal wel beheerst (en dan bedoel ik dus niet het msntaalnederlands, want dat zie ik nog minder graag dan engels in een gedicht). En schrijf niet het eerste wat in je opkomt, maar denk er goed over na. Post dan opnieuw, want dat lijkt me veel interessanter dan dit. (Dit is niet bedoeld om je te demotiveren, integendeel. Ik zou alleen graag wat anders van je zien dan zoiets) Edit: Songteksten horen eigenlijk thuis op het muziekforum. |
Ik vind het best goed voor een beginnend iemand. Tuurlijk staan er hier en daar foutjes in maar die verdwijnen met de tijd.
Het is inderdaad een goed idee goed over hetgene na te denken wat je wilt opschrijven, dat werkt (meestal) het beste. |
Heej. bedankt!! Ma ik schrijf al een tijdje in het nederlands en dat was volgens iedereen (Niet arro bedoeld)heel goed... ma ik dacht, ik probeer dit eens. En btw die spelfouten komen omdat ik dit niet kan controleren met me comp (Ik heb een KUT comP) Owja... ik schrijf ook verhalen en da gaat ook wel aardig dus.... je hoort vast nog van me :P
(K) girlie_009 |
Post dan eens een Nederlands gedicht hier?
|
Ik geef je wel het begin van me verhaal, omdat ik me gedichten (A) niet kan vinden op de comp... die staan namelijk in een boekje (gewoon geschreven) K??
|
Citaat:
|
K srry dan... Ma dan moet je daar us kijken als je iets van mij wilt zien :P
|
Het gevaar van het gebruiken van standaard engelse woordenschat is dat het nietszeggend wordt. Mensen zien het en denken 'oh, ja dit ken ik'. Dat is op zich jammer, maar het is zo. Daarom zou ik op zoek gaan naar een andere verwoording dan een dergelijke 'primaire verwoording', zoals ik het dan maar noem.
Ik ben ook benieuwd naar een tekst van je in het nederlands; in deze taal heb je volgens mij gewoon veel meer bereik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |