![]() |
Sint in Snits
En ik was erbij! Wie nog meer? Of wie heeft het allemaal gezien? Vertel eens wat je ervan vond!
|
Snits? :confused:
|
Citaat:
|
in die boeren gat? denk het niet
|
Citaat:
Ben niet geweest. |
Niet geweest, wel naar gekeken.
Was spannend hè? :cool: |
Citaat:
Ik vond het op zich wel lachwekkend om te zien maar echt spannend? nou, nee |
Ik heb wel gekeken ja. :bloos:
|
Citaat:
|
Ik ook en het was weer leuk zoals altijd :) (y)
Waarom moet je je daarvoor schamen trouwens? :confused: |
gelukkig is de Sint wel aangekomen
want ehh eerst was er nog sprake van dat alleen de wegwijspiet en de hoofdpiet zouden komen :eek: |
Ik wilde ook kijken dit jaar, woon er toch dichtbij :o
Helaas moest ik werken. |
Op tv gezien. Gaafste moment:
Sint tegen piet die het paard vasthoud: "wat is dat om je nek, Piet?" Piet: "Dat zijn wortels, Sinterklaas." Sint: "Oh, daar heb ik helemaal geen trek in." |
Citaat:
ik heb met mijn nichtje gekeken, ik vond het wel leuk omdat erik van muiswinkel zwarte piet was (y) |
Ik niet, maar ik wou wehel :'(
|
Leuk als altijd. (y) Maar ik dig Aart Staartjes van vroeger. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ben er niet geweest. Te ver weg en 't lijkt me toch niet leuk. |
ik woon in ijlst, maar ik had eigenlijk geen zin om te komen, dus heb ik dat ook maar niet gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
@Donald Duck: ik raad je aan voortaan niet elke post even serieus te nemen.. ;) Dieuwertje & Rick (y) |
Ik voelde mijzelf gedwongen tijdens dit enerverende event thuis te blijven in het altijd bruyschende Endeh00ven.
|
Oh en Sneek is niet bepaald een boerengat, en waarschijnlijk gezelliger dan jouw eigen pathetische woonplaats.
|
Ik had wel betere dingen te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
door wie wordt wegwijs piet eigenlijk elk jaar gespeeld?
Hij komt volgend jaar niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd leuk als de Sint in plekken als Sneek of Deventer met nog een beetje sfeer rondom de kade aankomt. Ieder jaar weer leuk om te zien wat er nou weer misgaat :cool:
|
Tuurlijk heb ik het gezien ;) ik vind sinterklaas echt een TOP feest! :p ;)
|
alleen stukje gezien op het nieuws. maar hetis en blijft geweldig:D
|
ik ben niet geweest maar ik heb het wel helemaal op tv gezien.. wow was echt wel spannend.. ik dacht al bijna dat hij niet meer kwam :eek:
|
ik was bij ik was er bij! met mijn Sinterklaas in Sneek vlaggetje :cool:
|
ik was er niet bij maar wel gezien:cool:
|
Citaat:
|
Eindhoven is saai, maar dat terzijde. (en die nieuwe mediamarkt:|)
Ik heb er een stukje van op televisie gezien, niet alles.. Wat ik erg leuk vond: Een van die pieten: We moeten Sinterklaas ophalen, zonder hem gaat het niet. Andere: Maar dan komen we veel te laat terug, pas met kerstmis of zo. Dat is een ramp! Eerste weer: Kerstmis is altijd een ramp :D |
Stukje op tv gekeken! :cool:
|
Ik woon in het überboerengat Sneek.
Moest alleen werken. :| |
Ik vond die kinderen trouwens echt klootzakken, met hun ingestudeerde stukjes tekst en vieze accenten. (n)
|
Citaat:
Pffff...Boerengat :nono: , kom op ey dan ken je Sneek niet!!! En als er Sneekweek is komen mensen vanuit heel het land ineens wel...en vinden ze het geen Boerengat:o Ik kom zelf uit Leeuwarden en heb Sinterklaas in Sneek jammer genoeg niet gezien :bloos: |
Citaat:
Wat probeer je hier ook alweer te doen? |
Citaat:
Dat ik dat in mijn bericht wat aandik heeft puur met stijl te maken. |
en een fries accent is niet vies, het is mooi ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het altijd super om te kijken en elk jaar kijk ik eigenlijk wel, maar nu niet. :( Altijd op tv trouwens. Woon nooit ergens dichtbij :D
En wegwijspiet is en blijft de allerleukste! |
Ik was er bij. Mocht foto's maken vanaf de pers tribune, en ben even later de kerk nog in geweest waar Sinterklaas ook nog was. Vond het erg leuk allemaal, alleen was de route korter dan normaal volgens mij :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |