![]() |
wie is je style twin, met wie wil je winkelen?
heb je irl of op het forum een style twin rondlopen of iemand van wie je denkt dat je ongeveer dezelfde kledingstijl hebt, of iemand met wie je waarschijnlijk goed samen zou kunnen winkelen?
otis en ik worden altijd voor style twins versleten (danielle steel's seperated at birth) maar in werkelijkheid valt het vaak best mee. al hebben we wel wat overeenkomstige kledingstukken en wel eens andere toevalligheden. ik denk dat ik merels wel een beetje my kinda style heeft, en soms ook noep al heb ik het nu telkens over ex forummers. verder draagt zaara dezelfde kleuren dus dat is ook een MATCH :confused: en verder weet ik het niet en hoop ik niemand te beledigen :( vertel het me |
ik word nogal zenuwachtig van winkelen dus ik let niet zo goed op potentiële style twins :(
|
maar ik wil best met iemand die zich geroepen voelt een rondje door de Zeeman of H&M lopen hoor :)
|
mijn styletwin is donatella zzz brrpr
|
poorlene want die maakt tenminste dingen stuk
maar das ook een exforumm |
volgens mij ben ik op Contact Gezocht beter op m'n plek :( :(
|
Mijn style twin is crook
|
Citaat:
|
een van mijn beste vriendjes is wel beetje m'n style twin, alleen zie ik hem niet zo vaak meer omdat hij veel te veel werkt :mad: maar het is geen forummer en dat geeft niet :)
|
Citaat:
maar ik wil altijd met ze shoppenn |
Citaat:
|
dat winkel gedoe hoe fucked is dat?
Geld uitgeven is gaaf maar winkelen. |
Oh en weet jij iets van een blonde heterd die bij de Zipper werkt? Ik hoor allemaal verhalen over hem, en jij bent zijn overbuurvrouw
|
ik shop altijd met henk mul naar onze ziel
|
Citaat:
Of ging ze nog ergens anders heen? |
Citaat:
En voor zover ikw eet ging ze gewoon naar huis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt waar kun je bellen moet je hem kiezen en als je wint mag je een dag met m op stap de yes van deze maand kopen dus (Y) hij is wel heterooo ja ik werk natuurlijk ook niet op zaterdag he, tenzij op 26 november, jullie hebben toch wel naar me gevraagd he, dat doet t goed bij mn baas. welke overigens ook heet is |
Citaat:
|
Citaat:
zn broertje is helemaal heet staat op een fotootje links onder op de achterkant van de kassa in het midden van die foto ;) |
Citaat:
|
Citaat:
t is niet alleen homo dat blinkt in mn kringetje :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb Otis gevonden, ze stormde net m'n kamer binnen en zei 'ik ben er hoor!' PAK VAN M'N HART. |
Citaat:
|
Ik wil met Granmommy wel een keer naar een willekeurige paardezaak.
paardeprulletje shoppen (y) |
ik heb geen styletwin IK BEN UNIEK :mad: :mad: :|
|
ik haat winkelen en doe dat het liefste alleen
|
Citaat:
|
mysterons (y)
|
Alleen, dan ga en sta ik waar en wanneer ik wil :mad:
|
apo als ik met jou zou gaan winkelen zou ik me dik voelen waarschijnlijk
|
Citaat:
Moest je je dik voelen dan gaan we wel voor zwart met verticale streepjes :D |
Citaat:
en een halster, want nu gebruik ik een koeien halsband voor mijn paard, maar ik ben te sloeber voor een nieuw halster :( |
Geen een. :o
|
Citaat:
oja maar jij rijdt palomino's heh, daar is groen niet zo mooi bij:( |
ik heb allemaal knalroze en lila paarse setjes :D
|
De mensen met wie ik vaak ga winkelen willen alleen naar de Kalverstraat. :(
|
ik heb geen gedult om met andere te winkelen.
daar moet je weer zo rekening mee houden, en ik loop altijd weer te snel. |
Me moeder. Met me vriendinnen winkel ik wel maar dan koop ik zelden wat.
Mara met me beste vriendin ga ik het liefst winkelen of tewel raam-winkelen of hoe dat ook heet, |
Citaat:
ik heb verder geen vrienden die dezelfde kleren dragen en daar ben ik blij mee eerlijk gezegd. |
Citaat:
en best veel van mijn vrienden hebben een stijl die op de mijne lijkt, een constante strijd om er het tofst uit te zien :( zo vermoeiend nee onzin, ik ben blij dat ik nu met ook een vriendin erbij woon, we kunnen bijna alles van elkaar jatten en we diggen ook wel elkaars kleren dus dat is leuk |
Ik wil met Avelon winkelen! Ik dig haar style
|
ik winkel wel met sigur.
niet omdat we ons hetzelfde kleden maar omdat we dan tenminste niet drie kwartier in dezelfde zaak hangen. (y) |
een goede vriend van me heeft zowat exact dezelfe stijl als mij.
en verder vind ik me in de kledingkeuze van oa. Teun als we het toch over het forum hebben :) . |
Citaat:
|
Ik wil alleen winkelen met mensen zonder stijl :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |