![]() |
Songs
Hé, allemaal! Ik ben nieuw hier. Sinds een maandje of 2 ben ik begonnen met songs schrijven. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :D .
Wees eerlijk, kritiek (positief en negatief) is welkom! Het is trouwens tekst voor Punk Rock nummers voor een band die ik en een paar vrienden binnenkort gaan beginnen. A la Green Day, Blink 182, The Offspring, NOFX en Bad Religion etc, etc. Hieronder staan de eerste twee songs :) . EDIT: Ik lees net in een ander topic dat songteksten in het muziekforum thuishoren. Dan staat deze dus fout. Mods, verplaats 'm dus maar! :) ------------------------------------------------------------------------------------ - One Day In Heaven - Every Day, every night Everything’s the same You wanna be alone But no one understands Listening your favorite music Over and over again Singing along, it drives away the pain Alone in your bedroom It’s like your home Going to friends, not every day For you Because, you’re your own friend All the guys of your class Are going to party’s every week They like you but at the same time They think you’re fuckin’ weird You like yourself, and you think you’re A really funny guy Playing the guitar, or Doing your homework Talking with your friends About everything and girls Staring at the clock It’s 12 pm again! Masturbating for the 7th time The sleep is far away But when it finally comes It brings only bad dreams ----- October 8, 2005 2e nummer: - Impossible Enemy - Another week passed by Another month I know for sure: the clock is ticking me out Time goes by with the speed of light It goes too fast, I can’t be myself I’m doing a race I can never win It’s a race against the time I’m on my own, no one can help me My feet are moving real fast, but It’s never fast enough The opponent is mighty, he’s too strong Too strong Too strong for me! Everything I try, nothing succeeds Maybe I’m just a fool I am doomed to fail Fail my life, fail my friends, fail my family Fail the whole damn world I’m on my own, no one can help me My feet are moving real fast, but It’s never fast enough The opponent is mighty, he’s too strong Too strong! Too strong! Too strong! He is… Too strong for me! ----- October 9, 2005 |
heej! Goed man!! :D Vrdr niet veel, het is gewoon hartstikke knap!
|
je wist het al :p ma nogmaals ik vind ze echt supergoed!! dankjwel voor je commentaar
kusj taam_07 |
Songtexten zijn songtexten dus daar ga ik me niet mee bemoeien, maar ik zou bij het presenteren van je band niet de woorden 'a la' noemen. Dan ben je gewoon de zoveelste kloon van een kloon van een kloon. Dan 'breek je niet door' ;)
|
Citaat:
|
Beginnen met een voorbeeld, eindigen als een voorbeeld. :cool:
(Maar nu dreigen we offtopic te gaan) |
Citaat:
- Is een songtekst geschreven met als doel een liedje te worden en moet er dus vooral worden gekeken naar of het op muziek te zetten is/het zal aanspreken als lied, is het op zijn plaats op Eigen Muziek. - Is een songtekst geschreven met als doel iets uit poëtisch gezien op papier te zetten en daar kritiek op te krijgen, is het op zijn plaats op DoP. Ik laat dit topic dus gewoon staan, als jij het tweede doel voor ogen hebt, waarvan ik denk dat dat zo is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |