![]() |
[Virtueel geheugen] CoD blijft vastlopen
Ik heb onloangs weer Call of Duty met de expansionpack United Offensive geinstalleerd en in de beginne liep alles goed. Totdat....m'n computer volledig vastliep en ik moest reseten. Ik denken dat het incidenteel was: weer CoD opstarten, weer server (ik speel online only) joinen en ongeveer 10 seconden nadat de map geladen was "freezed"alles weer...
Dit probleem blijft maar aanhouden en op een gegeven moment ontdekte ik ene kleine PunkBuster waarschuwing: "*WARNING* Cvar rate (=5000) must be INSIDE 7000 to 25000" Ik heb ff gegoogled op dat probleem en ik moest dus m'b Cvar rate aanpassen met ene bepaalde command. Zo gezegd, zo gedaan, maar nee blijkbaar was PunkBuster niet het probleem (iig niet op dat front). Verder heb ik de game nog even in Safe Mode gedraaid, zodat dus alle instellingen op het allerallerlaagst staan, maar ook toen gebeurde prcies hetzelfde. Toen bedacht ik me dat CoD misschien wel bijbehorende foutmeldingen hefet bewaard en ja hoor in ene mooi kladblokbestandje stond het volgende: ---------------------------------------------------------------------- WIN_CONFIGURE_UPDATED_TITLE "Recommended Settings Updated" WIN_CONFIGURE_UPDATED_BODY "The recommended settings have been updated since the last time you ran Call of Duty. Would you like the game to configure itself optimally with these new settings? This is recommended for most people. It will change your system settings but not your controls." WIN_LOW_MEMORY_BODY "It looks like you are low on virtual memory. This can cause the game to run slowly and it may stop completely. It is highly recommended that you close some programs before running Call of Duty. Do you want to run Call of Duty anyway?" WIN_LOW_MEMORY_TITLE "Low Memory" WIN_COLORDEPTH_WARN_BODY "It is highly unlikely that a correct windowed display can be initialized with the current desktop display depth. Select 'OK' to try anyway. Press 'Cancel' if you wish to quit." WIN_COLORDEPTH_WARN_TITLE "Low Desktop Color Depth" WIN_COMPUTER_CHANGE_BODY "Your computer appears to have changed since the last time you ran Call of Duty. Would you like the game to configure itself optimally for your new hardware? This is recommended for most people. It will change your system settings but not your controls." WIN_COMPUTER_CHANGE_TITLE "Set Optimal Settings?" WIN_DISK_FULL_BODY "Call of Duty couldn't write a file. The hard drive is probably full." WIN_DISK_FULL_TITLE "File Write Error" WIN_IMPROPER_QUIT_BODY "It appears that Call of Duty did not quit properly the last time it ran. Do you want to run the game in safe mode? This is recommended for most people. It will change your system settings but not your controls." WIN_IMPROPER_QUIT_TITLE "Run In Safe Mode?" WIN_ERROR "Fatal Error" WIN_OUT_OF_MEM_BODY "Out of memory error. You are probably low on hard disk space." WIN_OUT_OF_MEM_TITLE "Out of memory error" WIN_UNABLE_LOAD_DLL_BODY "Unable to load a DLL. Possibly due to low memory, insufficient hard drive space, or missing DLL files." --------------------------------------------------------------------------- Te weinig virtueel geheugen of te weinig HD space concludeer ik hier uit. Aangezien ik nog meer dan 50 gig vrij heb op deze PC leek dat laatste me uitgesloten. Ook dat van dat virtuele geheugen lijkt me sterk, aangezien de swapruimte is ingesteld op 768MB, dat lijkt me toch voldoende? Systeemspecs: Gigabyte KNF-9 S939 Mobo AMD 64 3000+ 512MB DDR RAM PC3200 GeForce 6200TC 128MB (kan naar 256MB) Dit lijkt me ruim voldoende om CoD mee te kunnen spelen (Dat spel is bijna prehistorisch te noemen). Wie o wie kan mij helpen!? |
Hmmm...is m'n beginpost TE uitgebreid? :D Volgens mij heeft niemand zin om die lap tekst door te nemen. :(
|
Code:
WIN_UNABLE_LOAD_DLL_BODY of gewoon een kut-geschreven programma |
Virtueel gehuegen heb ik net even laten beheren door windows, maar ook dat mocht niet baten. heb het nu weer op "aangepast" staan (768-1536), zoals eerst....
Dan maar eens een clean install proberen... :( |
En dat hielp dus ook geen kont... :(
|
Het kan ook zijn dat er gewoon teveel overbodige processen/programma's lopen, als je bezig bent met CoD.
Zou je eens een logje posten, die je maakt met hijackthis, Maho? |
Ok, ik zal een kijken of me dat gaat lukken :)
BTW; volgens mij is er een grote kans dat hier de oplosisng staat; http://www.jeuxvideo.com/forums/1-92...-0-176-0-0.htm Ik kan alleen geen frans..., maar wat ik kon vertalen kwam er aan het einde van die pagina met een of andere oplossing. :p |
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:56:52, on 13-11-2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe C:\Program Files\Winamp\winampa.exe C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe C:\My Downloads\hijackthis\HijackThis.exe R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://home.nld.chello.nl/ssi/welcom...php?url=search R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://home.nld.chello.nl/ssi/welcom...rl=home&src=ie R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://home.nld.chello.nl/ssi/welcom...rl=home&src=ie R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer aangeboden door chello broadband n.v. R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = proxy.arnhem.chello.nl:8080 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Program Files\D-Tools\daemon.exe" -lang 1033 O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Program Files\Winamp\winampa.exe O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe" O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000 O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://home.nld.chello.nl/ssi/welcome/welcome.php?url=home&src=ie O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe O23 - Service: Norton AntiVirus Auto-Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\COMMON~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe |
Net de Singleplayer gedaan en dara werkt ie wel gewoon goed. Multiplayer blijft ie vastlopen...
|
Moet je niet gewoon de nieuwste patch ervoor instaleren?
|
Zonder die nieuwste patch kan ik niet eens een server in, dus die staat er echt wel op. ;)
|
format c
|
Is niet mijn PC waar ik het op probeer te draaien. :)
Enneh....een format gaat ook niet helpen als ik de reacties van andere zie (gezocht met google :o ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.