![]() |
Welk boek lees je nu? Deel XIII
Ik niks, jullie vast wel :)
|
Nog steeds de nieuwe van Feist :p
|
Ik lees mijn NaNoWriMo, of eigenlijk, die heb ik net uit.
Oh, en ik lees een MSN-gesprek. |
De Goelag Archipel
van Aleksandr Solzjenitsyn Net begonnen, maar naar het schijnt belooft het veel. |
net uit:
De traagheid van Milan Kundera Interessant werkje van interessante schrijver (alhoewel meningen daarover sterk verschillen) ben nu 200 pagina's onderweg in: Kluun - komt een vrouw bij de dokter (had hem al tijden op de plank staan, en nu daadwerkelijk maar eens uit de kast gepakt) |
Citaat:
Je moet trouwens niet alles wat Solzhenitsyn zegt voor waar aannemen - hij had gekke politieke denkbeelden en loog als het hem uitkwam. |
Gerard Reve - De Avonden
Ik moet er toch ooit aan :) |
Olivier Twist- Charles Dickens
Een zevende druk en zo´n boek waarbij elke bladzijde door de helft is gedeeld, zeg maar. Leuk:) |
Parken en woestijnen - M. Vasalis, again.
|
Citaat:
|
To kill a mockingbird - euhm?
|
'Hij wil je wel, hij wil je niet', Greg Behrendt en Liz Tuccillo
:eek: |
Citaat:
Geloof ik, moet ik ook nog aan beginnen. Verplicht boek, meteen een stuk minder leuk. Ik lees twee brieven nu, een vorige ga ik zo nog een keer lezen. |
Jules Deelder - Konijnenhok op Overschie
:cool: moppen :cool: |
Ik lees mijn prikbord. En daar ga ik een brief op hangen, derde kantje voorop, nu welteverstaan, want anders vergeet ik het.
|
Hugo Claus - Het Verlangen net uit
|
Dragon Wing - Weis&Hickman
(y) (y) |
Ik ga vandaag beginnen in the great gatsby door F. Scott Fitzgerald.
|
heb even geen tijd voor lezen, maar twee weken toch stiekum gedaan ;)
heb BOY van Roald dahl gelezen. een autobiografie over zijn jaren als piloot bij de raf. echt een geweldig boek, wie van roald dahl houd moet zijn ware gebeurtenissen lezen, want ook die zijn mega grappig! |
Citaat:
Ja, Charles Dickens nog steeds. Het lijkt eigenlijk een beetje op Pietje Bell, maar dan moeizamer. |
helemaal mee eens, raold dahl heeft niet een slecht boek. ik hou van roald dahl!!!!!!!!!!! :o die is inderdaad gaaf, wat dacht je van oom oswald?
|
Ik ga eens even kijken of ik harry potter er helemaal (5 delen dus) voor vrijdagavond door kan krijgen.
|
Nog steeds De asielzoeker van Arnon Grunberg. Boeiend boek. Leest ook fijn, zit een hoop in. Hm. :)
|
Jan Wolkers - Ach, Wim, wat is een vrouw? Brieven aan een jeugdvriend
|
momenteel het verhaal Een ontmoeting van Hugo Claus. Bezig met verhaalanalyse, maar ik heb geen zin meer.
|
Proust - Op zoek naar de verloren tijden - de kant van Swann
Ik vind het mooi en toch kom ik er niet doorheen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog steeds van de koele meren des doods, ongeveer op de helft, maar nu gaat het vlotter dan het in het begin ging. (y)
|
De waanzinnige veertiende eeuw van Barbara Tuchman
Heel leuk en totaal niet droog boek |
Net
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter uitgelezen. Vond het uiteindelijk wel een ontroerend boek, terwijl ik in het midden twijfels had over zijn stijl. Ik ga nu beginnen in een boek wat ik veel te lang heb laten verstoffen: Brett Easton Ellis - American Psycho |
Chapterhouse Dune heb ik bijna uit. Daarna eens kijken of ik in de bieb Animal Farm te pakken kan krijgen, was steeds uitgeleend.
|
The Crystal Cave
|
Rowling - Harry Potter en de Steen der Wijzen
Hmm, ik heb het al veel te vaak gelezen, misschien kan ik beter De Orde van de Feniks doen. :o |
Roma 1.
Goden en mensen. Taalboek. :(, ik lees alleen nog maar schoolboeken. Quicuiuscuiquemquoquisquorumquibusquosquibus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het lijkt me verschrikkelijk als het gelogen is :( aan de andere kant je weet dat oom oswald niet waar is maar je wilt dat het wel zo is. even nog een kleine opmerking, in boy kun je wel goed nagaan wat hij allemaal in zijn fictie verwerkt heeft. nog een ps, als het een leugen is, waar komen de foto's van dahl in het boek dan vandaan. mmm erg interesant :) |
Citaat:
Jouw reactie leest trouwens niet erg makkelijk :o Ik lees nu Knielen op een bed violen van Jan Siebelink. Tot nu toe kan het mijn goedkeuring wel wegdragen. :) |
beetje warrig? :)
dat boek heeft dit jaar toch een prijs gewonnen, is het een aanrader? |
Een boek dat de ideeën van wittgenstein uitlegt, hierna tractatus logico-philosophicus :D (y)
|
Citaat:
Carry van Bruggen - Eva |
Ik ben laatst weer verder gegaan in LotR, nu het 4e boek.
|
Monaldi & Sorti - Imprimatur (y)
|
Arnon Grunberg - Fantoompijn
|
Mila 18 van Leon Uris
en ben maar eens begonnen in Schindlers List van Thomas Keneally aangezien ik alleen de film heb gezien (zo'n 10 keer :p). |
ik lees junkies van melvin burgess
echt een goed boek (y) |
De R is van rekening - Sue Grafton
Ik hou van Kinsey Millhone, echt waar. Ze is zo geweldig:cool: |
Arnon Grunberg - Blauwe maandagen.
Vanmiddag in begonnen en net uitgelezen...goed boek! |
Citaat:
ontopic dan maar: Christoffel von Grimmelshausen - De avonturen van Simplicius Simplicissimus Herman Heijermans - Droomkoninkje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |