![]() |
koop jij iets voor je vriend/vriendin
kopen jullie iets voor je geliefde??? Zo ja wat geef je dan met sinterklaas :eek: :) En koop je uberhaupt wel iets ???
Ben benieuwd! Groetjes :p |
Uuh, misschien. Een chocoladeletter ofzo. :confused:
|
weekendje weg (y)
|
Denk het wel. Iets kleins. Behalve als ik zijn lootje trek, dan iets groters.
|
Ik wil eigenlijk wel iets voor hem kopen, al is het maar omdat het een mooie aanleiding is. ;) Maar ik weet nog niet zo goed wat. Zo eens even het L&R-topic doorspitten. :)
|
Samen 5 chocolade letters tijdens een filmavondje weg werken ofzo. Kadootjes met sinterklaas weet ik nog niet, misschien iets kleins. :)
|
Ja, maar ik weet niet wat :(
|
Ik heb geen geliefde:p
maar anders zou ik gewoon iets kleins geven:). |
Ja, maar niet voor sinterklaas.
|
Nee want ik kan amper het cadeautje voor degene wiens lootje ik getrokken heb betalen (eigen schuld, hij dwong me mee te doen :) ).
|
ik ga morgenochtend wel mijn huisgenoot verrasen met wat pepernoten in zijn schoen.
|
Citaat:
|
nee ik koop wel kruidnootjes voor mijn ratjes
|
Ja, denk het wel. Maar weet nog niet wat :(
|
Ik ga een vriend kopen denk ik:o
|
Nee, echt een groot kado koop ik met kerst voor hem. Maar als ik hem met sinterklaas met lootjes trek krijgt ie natuurlijk wel wat. :)
|
Jah, bij zijn ouders sowieso en misschien nog meer als ik zijn lootje trek.
|
Citaat:
|
Ik denk het wel, maar ik weet nog niet precies wat.
Misschien iets van snoepgoed. Het zou ook nog kunnen dat ik zijn lootje trek en dan ligt het anders dan krijgt ie een groter cadeau en nog iets kleins erbij. |
Ik heb geen geliefde dus ik ga leuke dingen kopen voor me 2 beste vriendinnen :)
Maar wat :confused: Haha eerst een baantje regelen en dan zien we wel ;) |
Doe ik niet aan. :o
Chocoletter misschien. :evil: |
Citaat:
|
Nee, ik heb geen vriendin :|
|
Ja, hij viert sinterklaas waarschijnlijk bij ons. We trekken allemaal lootjes en doen iets voor eventuele partners. En mijn moeder zorgt voor een extra cadeautje voor m'n broertje en zusje die geen vriend/vriendin hebben. :)
|
Ja, maar hij doet al mee bij mijn ouders dit jaar en ik koop sowieso buiten de lootjes om een klein dingetje voor iedereen :)
|
Ik koop wel eens iets voor mijn vriend, maar niet met Sinterklaas, want die heeft het druk. :o
|
Citaat:
|
Nee, maar ik vind het best een goed idee! :o
|
Nee.
|
Nee, dat hebben we zo afgesproken.
|
alsk een vriendin had wel -.-''
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |