![]() |
SOAD - Hypnotize
= gelekt
ik graaf uiteraard, laat het flamen maar beginnen. |
down hem nu met newsleecher,
op altrock ( mirc) stond schijnbaar een nuked rip The Only SOAD is a WEBRIP and therefore will NOT be on our bots. WAIT FOR SCENE RELEASE!!' |
ik vond mezmerize wel een lekker album, ben wel benieuwd naar deze.
|
eerlijk gezegd lijkt hypnotize me een stuk leuker, alleen de intro van die single al.
|
hij is toch wel een tandje harder, eerste 2 nummers blasten flink weg iig \m/
|
Dat kreng staat al zo lang op het web, dat zelfs mijn oma hem meezingt, in het Armeens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1299 seeders..
sodeju :| dat zal hard gaan ;x |
klinkt wel beter dan mezmerize iig (y)
|
zingt die baklap van een gitarist ook mee? dan hoef ik um niet eens te horen (y)
|
Citaat:
helemaal die 2 stemmen, mooie combinatie. |
ik snap het niet zo
ze hebben net een nieuw album uitgebracht nu weer een? ik download iig wel wat die single die ik op mtv zag vond ik gaaf |
Citaat:
|
Gewoon even wat meer geld vangen...
|
Webrips en retags overal, en de scene is ook maar kut eigenlijk, die gasten blijven eigenwijs...
Jaren al bewezen dat VBR beter was, scene bleef op 192 rippen. Zelde dat ze nu nog steeds Lame 3.90 gebruiken.... |
Achja, 192kbps is goed zat vor de gemiddelde boxjes hoor.
T is alleen zo jammer dat OGG er nooit goed door is gekomen. Blijft toch stukje beter klinken dan mp3. En die nieuwe SOAD, k hoorde em laatst in de auto op weg naar een feestje en klonk wel redelijk. Begint steeds meer op faith no more te lijken :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand een vage hint waar ik em vandaan kan halen, voor een leek als moi?
|
Citaat:
Zo heb ik gehoord. |
release het dan meteen als dubbelcd.
|
vind het toch een erg coole cd,
mesmerize was ja voor mij te voorspelbaar, voor dat were all going to the party deuntje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hyptonize <3-ley
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu is het maar kattengejank. en dat zeg i kdie er die hard fan van was. maar ik kon het album nogn iet vinden waar kun je die vinden? |
Citaat:
|
Citaat:
'am I glad you talked me out of jumping ' |
hahah
ik vind soad eigenlijk pas leuk sinds het afgelopen album en soad met faith no more vergelijken vind ik eigenlijk een beetje een nono |
Nieuwe album moet ik toch weer even aan wennen.
Maar Soldier Side is geweldig (y) (y) veeeeell beter dan die op Mezmerize de ik dus geen kut aan vond. |
ben m aan het luisteren nu.
|
Citaat:
|
ja.
|
euhm moet um nog downen beetje lame geweest de laatste tijd (incl pc crash)
|
Ik vind em wel goed vooral Kill your Rock 'n' Roll is wel w00t \m/ :mad: \m/
|
soms vraag ik me echt af wat ik zo leuk vind aan soad :confused:
tis lekker chaotisch :D wat maakt het ook uit eigenlijk. ik blijf ze toch goed vinden |
Ik kan 'm ook erg waarderen. Als de nummers eenmaal in je hoofd zitten blijf je m de hele dag draaien :D.
Idd mezmerize vs hypnotize is vooral marketing lijkt me... En ik vind het artwork ook niet zo geweldig, ontworpen door ene Vartan Malakian, oftewel duidelijk familie :cool:. Ze waren live op GMM '05 iig zeer vet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb em inmiddels binnen en ik moet zeggen dat het wel leuk klinkt. Het is alleen duidelijk dat het gewoon een leuke marketing truc is om zo 2 albums uit te brengen
|
wat een klotezooi!
|
Hm ik vind hem ook behoorlijk tegenvallen... Lijkt net of ze al hun goede nrs op hun vorige cd hebben gezet.... Jammer
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |