![]() |
Anthrax
Ik ken er vrijwel niets van en wil weten of ik iets mis.
Nu staat The sound of white noise op en dat bevalt prima. Is er nog ander materiaal dat ik moet luisteren voor een oordeel? |
hehe dat gaat tever kerel
Spreading the disease en among the living zijn mijn favo platen, 1e 2 zijn ook wel ok. stomp 442 is een wat nieuwere plaat maar beukt ook lekker. succes (y) |
Among the living (y)
|
Citaat:
|
|
follow me or die!
|
Fistful of Metal moet natuurlijk ook genoemd worden
|
ik heb ze gezien op dour, en hoewel ik normaal totaal niet van metal houd, moet ik toegeven dat het toen wel erg vet klonk.
edit: ik kan je dus verder ook niets aanraden :D |
DEATHRIDER!
mjah Ik ben geen Anthrax 'fan' maar ik denk dat het voor sj00rd misschien een goed idee is om 'The Greater of Two Evils' te checken (nieuwe opnamens oudere nummers, alla Testament's First Strike Still Deadly)..wel met John Bush op zang maar die trek ik persoonlijk beter. En het klinkt gewoon noester. Omdat er meer doublebass inzit. enzo. |
gezien op dour, hoe gaaf was het\m/
hmmmmm dour :( |
@m0nG d@ LiViNg
|
Mijn enige Anthraxervaring is dat ik ze live zag op Graspop, waar ik ze echt een hoogtepunt vond.
|
ik heb ze gezien op dour en vond het waardeloos,
|
Spreading the Disease en Among the Living. (y)
|
Citaat:
|
Het materiaal uit de jaren '80 is nog wel te doen , het nieuwe materiaal is troep. Heb ze overigens 3 x live gezien , 3x bagger :D
|
Citaat:
|
ik ken alleen Spreading The Disease en das best pruimbaar zo nu en dan.
|
GUNG HO!!
GUNG HO!! :cool: ergens in een oud Anthrax nummer zit overigens een drumfill die letterlijk gejat is door Gene Hoglan in t nummer Detox van SYL. \m/ |
Amongst the living en spreading the disease
Ps Bring the noise (crossover met public enemy) blijft ook een wereld nummer |
Toen ik ze op waldrock zag , dacht ik dat die zanger me zat te kijken omdat ik niet wou zitten of meeklappen oid.. iig kutmongool.
|
Anthrax is een must-see. Concert op graspop dit jaar was té heilig. In 2003 op Waldrock was het ook wel vet, overigens. Ik weet alleen niet of jij het ook wat vindt, sjoerd.
Maar je moet het op z'n minst gehoord hebben (Y) |
Fifteen years in the academy, he was like no cadet they'd ever seen! A man so hard HIS VEINS BLEED ICE!
|
\m/ Persistence Of Time \m/
|
Citaat:
|
oja
dit moest ik laatst verplicht luisteren van een vriend want ik kende het niet en dat was schandaaaalig en blaaa. als ik het me goed herinner was het among the living. ik vond het best vet(y) |
hehe :D (y)
|
Citaat:
ik vond anthrax trouwens niet heel geweldig... ik heb ook geen aanraders verder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijft toch altijd hun beste plaat, heerlijk vanaf vinyl. :cool: (y)
Madhouse. :D http://upload.talk2.nl/files/308084d...1837d6b779.jpg |
Nooit echt goed geluisterd. Maar doe mij het sideproject van die gasten maar.
S.O.D. :evil: |
hehe S.O.D rules
Speak English or die |
Pussy whipped!
|
caught in the mosh!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |