![]() |
heel veel kwijt bij Kazaa
Hey,
ik ben ineens van de een op de andere dag bijna al mijn files op kazaa kwijtgeraakt... Hij geeft nu als je kazaa opstart eerst een file read error ofzoiets en alle files bij elkaar blijft ophetzelfde aantal staan van welgeteld 85 :| Ook als ik weer nummers download zijn ze weg de volgende x als ik kazaa opstart... Wat is hiervan de oorzaak, en ben ik alles echt kwijt? Zal natuurlijk wel:D maar hoop iig op de oplossing.. |
Hey tukker, :p
Misschien heb je een worm gedownload? |
Lees mijn topic 'kazaa-waarschuwing ff'. Doe een virusscan. En als dat alles niet helpt, gooi kazaa eraf en installeer het opnieuw.
|
Tja, hier zie ik maar een oplossing voor. Stamp je toren fijn, doe er was Knorr 'Saus voor Asperges' overheen, bak het geheel 30 minuten in de over gaar op 180 graden. Zo heb je er nooit meer problemen mee. Voor het toetje kun je je beeldscherm pureren en er een beetje parmezaanse kaas overheen doen. Dit moet 5 minuten op 180 graden in de oven. Als je je buikje rond hebt gegeten, ga je naar een computerwinkel en dan koop je een nieuwe :p
Of je kunt de tip opvolgen om KaZaA te uninstallen... |
okeej.. maar als ik hem uninstalleer ben ik alles kwijt he?
|
Citaat:
|
okeej.. de slimste vraag vd dag:D
hoe deinstalleer ik hem?:d deze man heeft echt verstand van computers :rolleyes::D |
Citaat:
|
yo, bedankt...
|
hmzz... ben ze wel kwijt..
|
Dan moet je even naar Tools -> Options. Daar tabblad Traffic aanklikken en bovenin de map opzoeken waar alle files in staan. Desnoods gebruik je hiervoor de zoekfunctie...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |