![]() |
erin/eruit
ik heb het laatst met m'n vriend op z'n hondjes gedaan. maar het ging vaak een beetje mis. zijn penis floepte er vaak uit. nu is mijn vraag: hoe kunnen we ervoor zorgen dat dat niet meer gebeurt? hebben jullie nog handige tips?
|
Je kunt met 1 hand langs de onderkant tegen je vagina drukken terwijl jullie bezig zijn, dan gaat-ie er minder makkelijk uit (en het voelt ook wel lekker :P). En hij kan wat minder ver naar achter en wat verder naar voren. Op zich gaat 't op z'n hondjes juist erg diep, dus dan zou je verwachten dat-ie er minder gauw uit gaat :confused:
|
Mischien gewoon in de kont? daar blijftie beter zitten.
|
Koop een langere piemel.
|
misschien was ie niet stijf genoeg?
|
dieper bukken...
rrrrr |
dat hadden wij eerst ook. Jij moet er voor zorgen dat je niet te heftig beweegt in het begin, en je moet met je rug omlaag blijven. En die tips van Sarah werken ook goed.
|
Citaat:
Schuur die slet dr bil stuk. :) |
Oefening baart kinderen.
|
Citaat:
|
Gewoon zorgen dat je je bekken naar achteren kantelt. Dat helpt al veel. En hij moet gewoon iets minder verder naar achteren bewegen. :) En wat Sarah zegt zal ook wel helpen al heb ik dat nog nooit geprobeerd.
|
Citaat:
Zeggeuh... :nono: Zo kan ie wel weer. Toevoeging aan lijstje tips: ipv op je handen op je ellebogen leunen zodat je rug verder naar beneden gaat, hierdoor worden de bekken wat beter gekantelt, wil wel eens werken. |
Hij denkt dat hij een lange heeft terwijl dat niet zo is.
|
Citaat:
|
Hij moet hem er natuurlijk wel helemaal in stoppen. Tot de wortel.
|
Citaat:
|
een codoom met weerhaakjes nemen :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak je onderrug hol.
Als je t staand doet kan t extra lastig zijn als je qua lengte verschilt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon wat meer bukken of voorover staan.
|
Niet zo onbeheerst wat staan raggen. De diepte en het ritme moet je op elkaar afstemmen, en op elkaars lichaamsbouw. Als je nog een beginner bent, gaat dat makkelijk fout.
Kwestie van oefening. In het begin alleen RUSTIG samen bewegen, en als je het wat wilder wilt doen, beweegt er maar een, de ander volgt. Als je vriend je bij je heupen stevig vastpakt en stuurt kan het eigenlijk ook niet foutgaan. Wij hebben in het begin met wild op zijn hondjes zijn piemel een keer heel vervelend omgeknakt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Au.
|
fucking hard topic.(y)
|
Citaat:
|
Gewoon in r hol steken (y)
Dan floept ie r niet uit :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt er ook aan of het meisje in verhouding lange benen heeft en de jongen in verhouding korte, of niet, denk ik :)
|
Daar heb je gelijk in :)
|
haha
domme sarah en domme meelfriek;) ze kan dan op de 1e trede van de trap gaan staan heb je geen boek nodig duuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk wel al een trap op m'n slaapkamer want ik heb een hoogslaper, maar die is niet echt comfortabel :o
en nu ga ik ophouden met offtopic zijn http://evito.nl/images/smiles/angel.gif |
Wat een topic :D
|
Moet ik nog een keer in de kont zeggen of heeft ze het "op zn hondjes" nu wel onder de knie?
|
Godver ja!
|
gewoon in de kont!
|
Citaat:
|
<hier staat een humoristisch antwoord>
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |