![]() |
Turks Fruit, de musical
20 november a.s. gaat de musical Turks Fruit in premiere! Naar aanleiding van de gelijknamige roman van Jan Wolkers, waar eveneens een verfilming van is verschenen.
Ga jij er heen? Waarom wel/niet? Heb je het boek gelezen/de verfilming gezien? Ik ben wel van plan te gaan. Besloten na een kort optreden op televisie van de twee personen die de hoofdrollen in de musical vertolken (Antonie Kamerling & Jelka van Houten). http://www.turksfruit.com/ http://www.turksfruit.com/img/jelke_antonie.jpg |
Misschien, lijkt me wel leuk maar ligt aan de kosten en data en vrienden en vervoer enzo.
|
Ik vind het echt een krankzinnig idee; Turks fruit, de musical.
Maargoed, misschien blijkt het verhaal zich er toch wel voor te lenen. Ik wil hem misschien wel zien, al is ie zo duur. Maar dan ook puur omdat het me zo maf lijkt, en ik wel erg benieuwd ben waarom ze die musical tóch hebben kunnen verkopen. |
Ik zou wel naar 'De Avonden' of 'Blauwe Maandagen' de musical gaan, maar dit vind ik net niet absurd genoeg.
|
Hij is hier in de buurt al geweest. :confused:
|
Citaat:
|
Wolkers is cool
|
ach hoe je het ook bekijkt, het zorgt wel weer voor werkgelegenheid in de culturele sector, die door bezuinigingen van de staat geplaagd wordt....
|
Citaat:
En inderdaad; Wolkers is cool. Ik ben benieuwd of de musical ook zo cool is... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat kost een kaartje? |
Zou 'm wel willen zien. Vraag me af hoe ze er een musical van hebben kunnen maken.
|
Ik ben er wel benieuwd naar en zou 'm wel willen zien. Hangt ook een beetje van de prijs af.
|
Citaat:
|
Hmm, hij kreeg wel een érg goede recensie in de Volkskrant! :o
Ben nu toch wel benieuwd, dat was ik al... maar nu ook 'positief benieuwd' als dat bestaat. Misschien dat ik toch maar ga kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ach, ik zal het dan misschien zelf maar even moeten gaan ondervinden. |
recensies.... ha ha ha :|
sorry, maar op recensies zou ik maar niet teveel afgaan. Ik denk altijd maar aan Theo Olof die een recensie over zijn spel las.... een half uur voor hij het betreffende concert zou gaan spelen....... Recensenten zeggen zelden iets nuttigs, is mijn ervaring |
Ik ben gisteren naar de musical geweest, zeker een aanrader! Echt geweldig gespeeld! Het is toch wat anders als het boek, maar heeft er (natuurlijk) nog wel veel van weg. Ik vond het super! Kijk even op www.turksfruit.com waar ze dicht bij je in de buurt spelen en ik zou kaarten bestellen! ;-)
|
Citaat:
|
Lijkt me eigenlijk best aardig, ik verwacht ook dat Antonie Kamerling zijn rol goed speelt
|
Ik ga vanavond.
|
Ik ben paar weken geleden geweest, en ik vond het eigenlijk erg goed. Veel dingen letterlijk uit het boek, daar ben ik groot voorstander van. voor de pauze staat vooral in het teken van lol en leven, en na de pauze staat de ziekte en de dood meer in the picture. de zang staat als een dijk en ja, ik vond het geweldig. kaartje was in Hoorn 30 eurie, net als de rest waarschijnlijk.
|
Ik ben gister samen met een vriendin geweest, in Apeldoorn. Ik vond het erg goed en zeer geslaagd! Niet vulgair, gewoon het taalgebruik van Jan Wolkers. Heel leuk gebracht af en toe waardoor je echt in een deuk lag! Het viel me op dat er vooral veel 'oudere' mensen zaten; de gemiddelde leeftijd was toch wel een jaar of 30. Had ik niet verwacht. :) Ik zou zo nog een keer willen.
|
ik ben er gister geweest in amstelveen.
het was een mooie musical. ja,na de pauze werd het best heftig. zat gewoon met kippevel te kijken. maar heb genoten :cool: |
Ik wil altijd blijven dansen lief, dansen zolang ik leef... :)
Mooi liedje :) |
Citaat:
eigelijk zijn alle nummers wel (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |