![]() |
verhalen online?
lieve mensen,
mijn vriendje zit zich de hele dag op zijn labaratorium te vervelen, en wil graag iets online te lezen hebben voor de ergste momenten :) hij heeft alleen een mail adres. ik vroeg me af of jullie ook weten waar je boeken an bekende schrijvers kan down loaden of anders verhalen bundels? alvast heel erg bedankt, stop de verveling! :D |
niet van bekende schrijvers maar wel leuk om door te spitten vind ik altijd hetschrijvertje.be
|
Mein Kampf is online te verkrijgen :p
Verder het googlewerk :) Gewoon zoeken naar boeken in pdfformaat. |
Complete boeken downloaden is negen van de tien keer illegaal, dus ik gok niet dat je daarvoor hier adressen kunt vinden.
Je kunt wel amateurverhalen lezen op verschillende sites, waaronder dit forum. www.korteverhalen.nl en www.verhalensite.com. Andere letteraars hebben er vast nog meer. LUH-3417 |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik heb er drie of vier jaar geleden trouwens nog gewerkt. Lappen gekopieerde tekst en een computeruitdraai mee naar huis en maar nalezen. Heb de opkomst en ondergang van een obscuur, achttiende-eeuws blaadje voor poezië en literatuur onder de naam 'De post van de Helicon' daar nagelezen. (Y) LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |