![]() |
Foto's?
Hey mensen ik weet niet echt in welk forum ik dit kwijt moet, maar ik wilde eens weten. Zijn er fotografen die uberhaupt wel jongens fotograferen op een professionele manier, ik bedoel. Ik wil weleens fotos laten maken door een goede echte fotograaf, dan telkens die amateur foto's die ik van mezelf moet laten maken haha.
Maar nu hoor ik van veel meiden dat fotografen eigenlijk alleen maar veel met meiden werken, das toch bizar? Heeft iemand van de jongens ervaring met fotograferen? En hoe gaat het in z'n werk? Moet je contact opnemen? of langs een studio gaan? |
Foto's waarvoor?
|
Narcist.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan foto's maken van mezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel veel fotografen doen dat hoor! Gewoon eventjes bellen. Tenzij je erotische plaatjes wilt? |
er zijn mannelijke fotomodellen
hieruit concludeer ik dat er dus fotografen zijn die fotos maken van mannen |
Hey mensen ik weet niet echt in welk forum ik dit kwijt moet, maar ik wilde eens weten. Zijn er fotografen die uberhaupt wel jongens fotograferen op een professionele manier,
-Ja. ik bedoel. Ik wil weleens fotos laten maken door een goede echte fotograaf, dan telkens die amateur foto's die ik van mezelf moet laten maken haha. - Haha. Maar nu hoor ik van veel meiden dat fotografen eigenlijk alleen maar veel met meiden werken, das toch bizar? - Nou! Heeft iemand van de jongens ervaring met fotograferen? En hoe gaat het in z'n werk? Moet je contact opnemen? of langs een studio gaan? - Langs de studio gaan is ook contact, maar bellen is sneller. :) |
Ga gewoon naar een fotostudio bij jou in de buurt? Of is dat niet professioneel genoeg
|
wat de communiceerbeer zegt
|
Citaat:
|
http://www.sayang.nl/fotografen.htm
http://www.robertvanheerde.nl/ Mijn exvriendje staat op de voorpagina :D Maar Robert van Heerde fotografeert voornamelijk mannen en mijn vader is ook fotograaf maar fotografeert voornamelijk vrouwelijke modellen. Ik heb ook wel eens een fotosessie met hem gedaan, en nu willen we iets met een jongen erbij. misschien dat je mij eens foto's kunt sturen? |
Je kunt gewoon bij iedere fotograaf langs gaan in jouw buurt. Wedden dat ze allemaal wel foto's van je willen nemen in ruil voor een betaling? :o Zo moeilijk is dat niet hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |