Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Gym (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=130236)

Me546 17-06-2002 09:52

Gym

Het is bijna vakantie, maar toch nog even over school: Waar gym je in en hoort een shirt tijdens het gymen in je broek of mag hij 'los'?

Qamra 17-06-2002 09:54

Wij hadden verplicht een schoolshirt (grijs met in het oranje "ISW" erop) en een zwart wielrenbroekje..

Maar ja in de loop der tijd werd dat broekje een katonnen, minibroekje en dat shirt een shirt van je eigen.. :)

En een t-shirt hoort los :eek:

Hukkie 17-06-2002 09:57

Citaat:

Evil-Cherry schreef:

Welnee, lekker strak in je sportbroekje, zodat ie er bij de pijpjes van je broekje weer uit komt :D

Roos 17-06-2002 09:58

Als we buiten gymmen en het is fris: een trainingsbroek, hockeyschoenen en een polo/shirtje.
Als we binnen gymmen (of het is buiten lekker warm): kort broekje, polo/shirtje.

Het kan mij verder niet schelen of je je shirt in of uit je broek doet. Als het een wijd broekje is, en een groot shirt, is erin een beter idee.

Qamra 17-06-2002 10:08

Citaat:

Hukkie schreef:

Welnee, lekker strak in je sportbroekje, zodat ie er bij de pijpjes van je broekje weer uit komt :D

Zodat je een "kreukelkont" hebt?

Secreet 17-06-2002 10:20

hmmmm shirt moet eroverheen...

ennuhhhh ik gym nooit :p

maar als het eens zo ver kwam deed ik een trainingspak ofzo aan...

Black Sugar 17-06-2002 10:22

Een zwarte broek met rechte pijpen, maar wel van stretch stof want dat moest in ieder geval.
Donkerrode polo. soms een of ander t-shirtje, maar niet van die wijde dingen, daar erger ik me altijd dood aan als ik ze aan heb.
Verder gewoon mijn eigen schoenen (zijn toch van die skate schoentjes)

rodina 17-06-2002 10:59

Inprincipe gymde ik nooit (jaja altijd die vervelende ortho die mij dan moest zien :rolleyes: :D), maar goed mocht ik wel zo'n ingeving hebben; van goh laat ik eens gaan gymen, dan gewoon een polo en een korte broek.

Hukkie 17-06-2002 11:14

Citaat:

Evil-Cherry schreef:

Zodat je een "kreukelkont" hebt?

Ja dat, zo'n bobbelaarsch met rimpels. Jij hebt het door! (y) :cool:

Black Sugar 17-06-2002 11:29

Owjah shirt hoort eruit, vooral als mensjes hun t-shirtje er alleen aan de voorkant in doen vind ik het stom staan.

Floosje 17-06-2002 12:01

Citaat:

Hukkie schreef:

Ja dat, zo'n bobbelaarsch met rimpels. Jij hebt het door! (y) :cool:

Das toch super sexy joh :D

ruby soho 17-06-2002 12:45

zwarte australian broek + oversized rhcp t-shirt (los) ennuhmz, nike-schoenen :o of buiten mn oude adidasjes

SpiritX 17-06-2002 13:08

Shirt+Short?

~Frederique~ 17-06-2002 13:34

winter: polo +donkerblauwe trainingsbroek
zomer: polo+ donkerblauwe korte broek

In het schoolregelement staat dat je een wit t-shirt en een donkerblauw broekje aan hoort te hebben, maar ja :D

*Fallen_Tear* 17-06-2002 13:41

Binnen: zwarte strech 'dansbroek' ( zo'n strakke ) met een shirt
en nike schoenen :o
Buiten: zelfde broek/shirt alleen dan met skateschoentjes of allstars.

June bug 17-06-2002 13:47

wij moesten altijd een grijs shirt van de school aan, en een zwart broekje...
ik had altijd gwn van die vage goedkope sportschoentjes aan...
buiten nog wel eens een lange zwarte broek...

StarGlitter 17-06-2002 13:55

aals ik al oooit eens mee gym dan draag ik een zwarte adidas trainingsbroek en nirvana shirt van mn broertje en skateschoenen die mijn broertje nu in beslag heeft genomen :)

Paulaah 17-06-2002 15:12

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Wij hadden verplicht een schoolshirt (grijs met in het oranje "ISW" erop) en een zwart wielrenbroekje..

Maar ja in de loop der tijd werd dat broekje een katonnen, minibroekje en dat shirt een shirt van je eigen.. :)

goh heb ik ook :) kzit nog steeds op het isw.. kheb trouwens nog steeds netjes mijn schoolgymshirtje aan :)

Qamra 17-06-2002 15:24

Citaat:

Paulaah schreef:

goh heb ik ook :) kzit nog steeds op het isw.. kheb trouwens nog steeds netjes mijn schoolgymshirtje aan :)

Kopuh? :p

Mijne is te klein, er zit een gaatje in.. Achterlijke dingen zijn het ook..

Esmée 17-06-2002 15:32

Wij moeten officieel wel het schoolshirt aan, maar de enigen die zich daaraan houden zijn de bruggers ;)
Ik heb altijd een polootje aan met een korte broek/trainingsbroek, afhankelijk van het weer.

Adrenaline 17-06-2002 15:40

Ghehe op mijn oude school moest je gymen in zo'n verplicht turnpakje, en de jongens in een broekje zonder shirt erbover!!!

En waar ik nu op school zit is er een "Hageveld" T-shirt voor de 1e klas volgens mij verplicht. Anyhoe tis een stom t-shirt. :o
En van mijn toekomstige school( 5 x in 5 jaar een andere school :p ) weet ik het niet, maar ik denk dat je geoon in je normale outfit mag gymen.

Paranoide 17-06-2002 15:44

Citaat:

Adrenaline schreef:
Ghehe op mijn oude school moest je gymen in zo'n verplicht turnpakje, en de jongens in een broekje zonder shirt erbover!!!

En waar ik nu op school zit is er een "Hageveld" T-shirt voor de 1e klas volgens mij verplicht. Anyhoe tis een stom t-shirt. :o
En van mijn toekomstige school( 5 x in 5 jaar een andere school :p ) weet ik het niet, maar ik denk dat je geoon in je normale outfit mag gymen.

*komt even heel stout offtopic*
MAAAAARGE ik probeer je nou al een uur lang te bereiken doos.. bel me even, er neemt niemand op bij jou thuis :/

Ditchie 17-06-2002 16:03

Bijna altijd een lange trainingsbroek (heel orgineel maar afhankelijk van het weer :D)....meestal een sporttruitje. Mocht het echt koud zijn dan doe ik er een sportvest overheen.

Lievelotje 17-06-2002 16:28

gewoon, strak broekje, strak shirtje... en geen gezever meer over schooltenues!

Paulaah 17-06-2002 16:46

Citaat:

Evil-Cherry schreef:

Kopuh? :p

Mijne is te klein, er zit een gaatje in.. Achterlijke dingen zijn het ook..

:D Neej dankje ik heb er zelf ook nog 1 met gaatje :p

ff ontopic.. Shirt gewoon LOS.. erin staat zo zielig :) bij sommige dan..

TRD 17-06-2002 17:05

Huh? Verplichte kleding (lees: uniformen) op Nederlandse scholen? Ik dacht dat dat alleen nog maar in Engeland zo was...

Heb ik het toch even voud!

maudje 17-06-2002 17:10

trainingsbroek met een shirtje of een polo

J-roen 17-06-2002 17:12

ik gymde vrijwel nooit.
als ik wel gymde had ik lange korte broek + skateschoenen en een t-shirt aan.

Fr@ukje 17-06-2002 19:43

* buiten gym: als het koud is..trainigsbroek..anders kort broekje met polootje..en hockeyschoenen

* binnen gym: kort broekje met polootje..en gewoon puma's of adidasjes ofzo.

Loesje 17-06-2002 19:47

wij mochten dragen wat we wilde. Meestal gewoon broekje met polo of shirtje!

Rancid Girl 17-06-2002 20:26

Heel simpel, band shirt en een voetbal broekje

Thutshui 17-06-2002 20:27

Citaat:

Rancid Girl schreef:
Heel simpel, band shirt en een voetbal broekje
Check die nickname check die nickname! :eek::eek::eek:

DOOOOOOOOOWP :D

]{ing 17-06-2002 20:27

ik weiger om naar gym te komen.. maar ja als het toch moet.. we moeten verplicht een wit tshirt (los) en een blauw sportbroekje...

tinkelbel 17-06-2002 20:47

wij moeten een wit t shirt aan met een donkergroen logo van de school en een donkergroene broek, maakt niet uit kort of lang. Maar eigenlijk wordt er niet streng op toegekeken... Dus bijna niemand houdt zich eraan.

Li 17-06-2002 23:40

's winters: blauwe trainingsbroek met een polo of t shirtje
's zomers hangt het van et weer af.
Heb dit jaar om precies te zijn 7x meegegymt:o

jellerd 17-06-2002 23:45

gewoon, t-shirt/polo met wat langere korte broek

)Vampje( 18-06-2002 08:58

Gym zuigt.

Kubstudent 18-06-2002 09:00

In de tijd dat ik nog gym had... (oei, inmiddels alweer vier jaar geleden... :D ) had ik altijd korte broek aan met polo ofzo... lekker relaxt... :cool:

punkyfish 18-06-2002 10:43

zwarte korte broek met tshirt. je moet eigenlijk het prachtige elde (=school) tshirt aan, maar dat doet niemand.

tshirt moet los. klaar.

Mortischa 18-06-2002 10:57

Citaat:

ruby soho schreef:
zwarte australian broek + oversized rhcp t-shirt (los) ennuhmz, nike-schoenen :o of buiten mn oude adidasjes
GABBERIN!!!! hahahah :p :D

ik heb altijd een strak truitje aan ennuh 3/4 broek (ben laatst uit me broek gescheurd toen ik over de bok moest :o maar da was geen stretch>>>dat verklaard het :D ) enne ouwe adidasjes

ik vind gymen trouwens wel chill, ik hou wel van sporten

freakjuh 18-06-2002 12:42

*trauma*

wij moesten een wit t-shirt aan met het logo van de school en een rode korte broek......blegh (n)

Mindfields 18-06-2002 18:02

Citaat:

Thutshui schreef:

Check die nickname check die nickname! :eek::eek::eek:

DOOOOOOOOOWP :D

Das mijn andere nick, goed he :p

anyway

mag je bij jullie ook gymmen als je geen spullen bij je hebt? en maken ze er een probleem van?

Built to last 18-06-2002 18:11

niks

juppeltje 18-06-2002 18:31

Citaat:

Adrenaline schreef:

hehe mijn school heeft wel (niet-verplichte) kleding, maar dan wel polo´s :) maarja ik zat ook wel op een kakkerschool denkik..

utopian me 18-06-2002 18:33

oeeh!! ik vond gym toch wel een van de betere vakken..... vind het jammer dat ik het nu niet meer heb....

ik had meestal of een lange trainingsbroek of m'n basketbalbroekje, met daarover (nee, niet in de broek) een of ander t-shirt.. dat verschilde wel maar maakte me daar nooit echt druk over.. (meestal debiele dingen dus, ghe) en lelijke basketbalschoenen... maar achja... ze sportten wel fijn :confused:
wanneer je geen spullen meehebt mocht je volgens mij niet meedoen maar moest je aan de kant kijken... maar vooral de laatste 2 jaar was het totaal niet streng en deden we gewoon wat we wilden en mee wanneer je wilde.....

en waarom zou je trouwens een t-shirt van de school aanmoeten of een aparte kleur??? :confused:

Roxy 19-06-2002 02:45

ow wij hadden gelukkig geen officieel gympakje :)
ze hadden wel dat het een kort broekje moest zijn voor zowel binnen als buiten en een wit tshirt, maar ik moet zeggen dat die regels wel versoepelden naar mate je ouder werd...

Masked Mage 19-06-2002 14:34

Citaat:

Adrenaline schreef:

dan zou ik dus echt nooit gymen he :eek: :eek: (niet dat ik dat ooit deed ofzow :p)

verder vind ik dat je gewoon zelf mage weten waarin je gymt, het moet tenslotte jouw lekker zitten en niet de schooldirectie.

@niltjuh 19-06-2002 18:37

Hey!
Ik heb een heel kort, strak zwart broekje en heb meestal in de zomer een kort, wit topje met spaghettibandjes aan!!!
Lekker weinig met dit weer, pfff!!!
Wij moeten dus verplicht: boven wit en onder zwart en jullie???
-xxx- van ilse

shanli 19-06-2002 18:44

euhm,een zwart wielrennersbroekje(waar er zo vreeee gemakkelijk gaten in komen :o :eek: ) en een wit t-shirt met EDUGO derop,en t-shirt moet deruit,behalve bij handenstand dan :o

~sweetgirl~ 19-06-2002 20:47

Ik gym altijd in een donkerblauw polootje en een zwarte (losse) 3/4 broek.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.