![]() |
stomste boek ooit?
wat is het stomste, saaiste, domste, slechtste boek wat je ooit hebt gelezen. ik heb er maar een paar op mijn zwarte lijst staan. boeken die ik echt niet uit wilde lezen! :eek:
helaas: Ronald giphart: troost jammer gippie, ik ben enorm fan maar dit boek was helaas een van de die ik niet uit wilde lezen :( nyk de vries rozijn konijn gekocht om de titel, heb me er door heen moeten worstelen, zooooooooooooo saaiiiiiii!!!! heb hem uiteindelijk niet uit gelezen, echt het slechtste boek oooooooooiiiit, sorry nyk je zal je best er wel voor gedaan hebben. harry mulisch: argibald stohalm wel uitgelezen, maar met heel erg veel moeite. ik ben niet echt een fan van mulisch om het maar zacht uit te drukken. ik moest dit boek lezen toen ik 16 was, van een enorme klootzak van een ex vriendje :eek: en jullie? |
Micheal Kümpfmuller - Dorst
Een man die zich probeert in te leven in de belevingswereld van de vrouw. Kan goed gaan, maar niet bij deze beste man. |
Place de la Bastille.
Leon de Winter moet minder dope snuiven terwijl hij schrijft, dan zijn zijn volgende boeken misschien wel leesbaar. |
Dit is net een maand oud, kan nog wel mee verder gegaan worden:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1282683 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |