Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   weet een van jullie misschien waar ik wit haar-verf kan vinden? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=130238)

Sinqi 17-06-2002 09:54

ik wil de helft van mijn haar namelijk wit hebben...

Roos 17-06-2002 09:59

Volgens mij is er geen witte verf die permanent is, je kan je haar wel helemaal ontkleuren.
Informeer bij de kapper (of acid-star :p)

rodina 17-06-2002 10:52

Je haar wit verfen lukt niet, wit is namelijk geen kleur. Je hebt wel verfsoorten die op wit lijken, maar dan zal je waarschijnlijk zo'n gelige gloed er over heen krijgen, of grijzig.

Secreet 17-06-2002 10:55

Kunt het toch gewoon bleken zodat het bijna helemaal wit is?

rodina 17-06-2002 11:02

Citaat:

Secreet schreef:
Kunt het toch gewoon bleken zodat het bijna helemaal wit is?
nee dan wordt het geel

Secreet 17-06-2002 11:04

Citaat:

rodina schreef:

nee dan wordt het geel

Hmmm vaagz...zou toch zweren dat het wit werd bij een vriendin van me...njah misschien heeeeeeeeel lichtblond dan ofzo...

vixen 17-06-2002 11:23

Ik geloof dat stargazer een hele lichte kleur op de markt heeft gebracht, maar dat weet ik niet zeker. Lijkt me trouwens wel moeilijk om je haar wit te verven, dat pakt denkt ik niet echt goed.

*~*DOOR*~* 17-06-2002 11:36

'k zou de kapper proberen. Je kan het natuurlijk ook keer op keer blonderen enzo, maar het wordt dan toch nit echt wit en bovendien breekt je haar dan vast af.

Kali 17-06-2002 11:55

zilver ?

kaleidoscope 17-06-2002 12:00

Citaat:

Kali schreef:
zilver ?
wit=wit en geen zilver.

En je kan je haar wel degelijk wit krijgen denk aan gwen stefanie,tis alleen heel moeilijk.
Tegen het wit aan is wat makkelijker,dan word het wit-blond en dat doe je door je haar te ontkleuren,alleen dat spul is onwijs agressief en kan je dus beter bij de kapper laten doen.

*Fallen_Tear* 17-06-2002 15:47

Als je je haar eerst ontkleurt ( zodat het al heeeeeel licht is ) en er dan zo'n potje La Riche- wit overheen gooit ( dat hebben ze toch? ) wordt het wel aardig licht.

Paranoide 17-06-2002 16:26

Citaat:

rosi schreef:
Volgens mij is er geen witte verf die permanent is, je kan je haar wel helemaal ontkleuren.
Informeer bij de kapper (of acid-star :p)

hihi.. lisa heeft al naam verworven :)

AnTaRTiCa 17-06-2002 19:08

Citaat:

Paranoide schreef:

hihi.. lisa heeft al naam verworven :)

lisa komt er zo aan :D

acid-star 17-06-2002 20:19

En lisa is er al :D

Goed. Voor wit haar moet je eerst zorgen dat je haar geblondeerd is, Ookal is het van zichzelf blond, het MOET eerst gebleekt worden.

Witte haarverf bestaat eigelijk niet, verf zit altijd om of in je haar. Wat je wel hebt zijn witte "toners" die zuigen alle pigmenten uit je haar en uiteindelijk is het dan echt prachtig SPIERwit.

Uitkijken wel, want als je het te lang in je haar laat zitten word het zilver, of lila, Je kan het het beste bij de kapper of samen met een vriend/vriendin doen, omdat het er vaak niet langer dan 5 minuten in hoeft te zitten, het gaat echt razendsnel en ik herinner me nog een meisje dat ik 30 minuten had laten zitten en zilvergrijs was geworden.

Witte verf heb je O.A van La riche Directions, Manic Panic en Fudge.

Fudge-whitershadeofpale gebruik ik het liefste omdat -ie absoluut het sterkste is in vergelijking tot de andere. Te koop bij Fudge salons (of kijk op www.fudge.nl voor telefoonnummers)

Als je het koopt, schrik dan niet, want het spul is zelf vaak Lila/grijsachtig, en nogmaals LET OP DE TIJD want voor je het weet ben je een grijze muis :)

acid-star 17-06-2002 20:21

en oja oja oja, wit is permanent, omdat zoals ik al zei het geen verf is, maar een "pigmentuitzuiger" Het moet er dus echt uitgroeien of je moet het overnieuw kleuren...

acid-star 17-06-2002 20:26

http://www.fudge.com/Build566/images...hadeofpale.jpg

Zo moet je het zien.... Maar echt, voor het beste resultaat zou ik toch echt naar de kapper gaan want eeeeeen minuutje te veel en je bent al lila,(ookal staat op de tube dat het 30 minuten moet.. het is NIET zo) en je moet opnieuw blonderen en oh oh oh kijk alstjeblieft uit...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.