![]() |
Mus dood geschoten voor domino recordpoging
Citaat:
het leven van een dier gaat volgens mij nogaltijd VOOR zoiets onbenulligs als een DOMINO recordpoging. wat niet meer is dan een super reclame blok op een bedenkelijke zender. Ik wil bij deze iedereen oproepen om domino day te boycotten. KIJK AUB niet. ik hoop dat de kijkcijfers een historisch dieptepunt worden :| |
Jeetje.
Wat een problemen daar bij dat Domino. |
:s
|
Mussen zijn bij mijn weten beschermde vogels, diegene die het beest afschoot heeft dus nu een fors probleem.
|
Wel lulig voor het olgeltje. Had die daar maar niet moetenm zijn. Eigen schuld dikke buld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
welk persoon ouder dan 4 kijkt überhaupt nog naar domino d-day?
(afgezien van talpa kijkers eb de tokkies uiteraard) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was niet serieus. Ik dacht dat de guttegut voldoende was :(
Om nou over een musje te gaan zeiken.. Bij deze dan: " :rolleyes: " edit: voor de duidelijkheid deze edit. DIE ROLLEYES HOORT BIJ DE QUOTE DIE NIET SERIEUS WAS. |
Citaat:
De hal waarin domino D-day georganiseerd wordt had gewoon beter onderhouden moeten worden, dan was het hele beest niet binnen gekomen. |
Straks gaat GroenLinks nog kamervragen stellen! Wees eerlijk, we kunnen ook overdrijven hé? :|
|
Mus of geen mus, gewoon die hele onzin afschaffen.http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Ik zag Vos van Groenlinks gisteren. Even mee staan praten. Wat een leuke vrouw.
|
Ja, kut natuurlijk. Maar wat ik eigenlijk nog veel bedenkelijker vind is dat Geenstijl zich er weer mee bemoeit door duizend euro uit te loven. Die gasten willen ook echt alleen maar zieken en olie op vuurtjes gooien.
|
Blijkbaar waren de verdovingspistolen op. :|
|
Afschaffen, (Y). Doe gelijk heel SBS6 maar.
Overigens ben ik het er natuurlijk wel mee eens dat het onnodig was om dit 'beesie' af te maken, maar ik lig er niet wakker van. Ik heb ook wel eens tijdens een plezier-ritje op de fiets of brommer een diertje aangereden. Net zo nutteloos. |
Citaat:
eten en gegeten worden dat is de natuur.. maar dat heeft hier niks mee te maken .. hier wordt voor een stompzinnig amusementsprogramma een dier doodgeschoten dat gaat mij dus te ver. |
Citaat:
|
Kunnen we niet met heel scholieren.com in de pas langs dat gebouw marcheren :evil:
|
Zo krijgt het gezegde "blij worden van een dode mus" wel een hele andere betekenis...
|
animalkillers :mad:
|
Citaat:
Verder vind ik het een trieste gebeurtenis, de dood van die mus alswel het hele domino gebeuren op zich. |
ah zielig
slotje |
Citaat:
|
Wat een stelletje sukkels daarzo! Denken ze nou echt dat het wat uitmaakt als die mus al begint? Er kijkt toch geen debiel naar. :o Als daarvoor een beestje wordt neergeschoten, is wel erg triest!
|
argh!?! kan hier alsjeblieft een slotje op?! Hoe kun je je in hemelsnaam om zoiets druk maken. Als het een rat was geweest had niemand zich er druk over gemaakt. Bovendien gebeuren er wel ergere dingen met dieren.
NB: gister waren hier jagers (ja ik woon op een boerderij, fruitteler) die hebben nog 6 konijnen en 1 fazant kapot geknalt. Haal ik nu ook de krant ? De TS moet dringend een hobby zoeken (y) . |
Wat die man met die Simpsons-avatar zegt.
|
tsja beetje jammer om daarvoor zon beest te mollen maar je hoeft opzich niet zo te overdrijven
|
lekker boeiend
|
Tja, een dierenleventje is in deze samenleving nu eenmaal niet zoveel waard.
|
Wie heeft het lef en gaat voor de een miljoen domoniosteentjes en natuurlijk voor de 1000 euri? Zou wel een geweldige stunt zijn :D
|
Die zaal word nu natuurlijk zwaar bewaakt, daar kom je niet meer in. Anders had ik het met alle genoegen van de wereld gedan.
|
Aanmelden als opbouwer en na het mollen van een paar beveiligingen de zaak om gooien. :evil:
Anyway, om er nu een rel over te trappen...Tja, beetje overtrokken. Maar zuivere koffie is het natuurlijk ook niet. |
Dat gasten zich hier serieus druk over kunnen maken. Aan de andere kant zou het wel te gek zijn als dat jaarlijkse kneuzenfestijn eens flink in het honderd loopt.
|
Geenstijl had beter de beloning kunnen uitloven voor degene die ff flink wat ongediertje daar loslaat, ratten, muizen, sprinkhanen (y)
dat zou pas leuk zijn :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met een katapult kun je waarschijnlijk vanaf de trinubes wel de nodige schade aanrichten.
Jammer alleen dat jezelf daarna door al die domino-dopeys gelynched wordt. |
Citaat:
je bent een beetje een triest mannetje |
Tiswa
|
Citaat:
|
ik vraag me echt af hoe ze uberhaubt op het idee komen te schieten. verder vind ik die mus die herrie ook weer niet waard. en dan nog, als je drie maanden steentjes aan het leggen ebnt, ben je hartstikke gek, maar ik snap wel dat je dan flipt als er een mus in land :)
|
Citaat:
die vogel weet nergens van |
Citaat:
|
Citaat:
en als je die witte prut bedoelt dat vreet ik niet ik wil een gewone biefstuk met champions, maar zoals ik al zei that's NOT the point |
Loop er naar binnen en laat zon 100 muizen vrij :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |