![]() |
Wat doe jij op je pizza?
Wat doe jij het liefst op je pizza? Ik (L) champignons op een goede zelfgemaakte pizza. Op zo'n vochtige bestel-pizza is het niet lekker. Dan zijn het net sponsjes...
|
Maar net waar ik zin in heb...
salami vind ik lekker, tonijn ook, shoarma ook, champignons ook, ham ook :) Ananas NIET. Ik walg van fruit op m'n pizza. |
Ik stem later wel, maar dit lust ik erop (niet alles tegelijkertijd):
- ham - salami/pepperoni - gehakt - ananas - paprika - kaas en tomatensaus - basilicum - anders, namelijk: pepers, andere soorten vlees, banaan, groentes Aangezien ik níet altijd dezelfde pizza eet verschilt de combinatie nog wel eens. |
Ananas is heerlijk erop!
|
Waar ik op dat moment net maar zin in heb. :o
- Verschillende groentes (broccoli, mais, paprika e.d.) - Ham, salami - Kaas - Tomatensaus - Champignons (die moeten erop :o ) - Tonijn, of andere vis En alsjeblieft geen fruit op mijn pizza, dat vind ik niet te eten. |
Niets, want ik vind pizza smerig. Ik eet nog liever kots.
|
Waarom geen poll gekozen waar je meerdere opties kon kiezen? :s
Naja, ik vind gewoon heel veel kaas en een beetje tomaat al lekker genoeg. :) Maar gehakt of salami erop is ook lekker. |
een pizza pepperoni is toch met spaanse pepers
iets heel anders dan salami lijkt me |
Hmm, op zo'n standaardpizza die niet lekker is zonder doe ik:
- Oregano - Italiaanse Kruiden - Rode Ui - Knoflook - Salami/Ham - Mozarella/kaas zoiets :) |
Ik vind veel goed zolang het maar geen champignon/vlees/vis is.
|
Champignons, tonijn, mais, kaas, tomatensaus, italiaanse kruiden, courgette, rode ui, zoiets dus :)
|
shoarma/knoflook pizza is erg lekker
maar meestal doe ik iets van broccoli/kaas/tomaat/rode ui/mais/tomatenpuree (als bodembedekker, ik vind salami niet echt lekker) oh, en ananas, heerlijk! [edit] en natuurlijk paprika, zowel groen, rood als geel (of soms oranje)[/edit] |
Pizza héérlijk :D. Kan van alles, liever geen tonijn ofzo. Ananas is altijd lekker, of banaan, of verse tomaat met mozerella en basilicum :)
|
champignons /aubergine
tomaat/mozzarella ananas/kaas etcetc |
- tonijn & uien
- veel geitenkaas met andere kazen en tijm - gehakt en groenten zoals paprika - zeevruchten - veel verse tomaat, cherrytomaatjes, basicilum en mozzarella of wat ik toevallig in huis heb! |
Citaat:
|
Niets, ik vind het lekkerste zonder al die extras.
|
Vegatarische kaas, tomatensaus, en ananas of champignons. En uien natuurlijk, en knoflook.
|
Van alles.
Meestal ui, gehakt, paprika, italiaanse kruiden. Een enkele keer met vis er op. :) |
kaas, tomaat, artisjok, olijf en ui meestal
|
Wat een shitpoll, je doet toch wel meer dan 1 ingredient op je pizza? +Je wilt ook niet iedere keer dezelfde lijkt me. Maar goed; op mijn pizza doe ik:
-kaas (verschillende soorten) en tomatensaus natuurlijk -ui -paprika -broccoli -tomaat -mais -spinazie -ananas -tonijn -kip -soms pepperoni en dan niet allemaal tegelijk natuurlijk :p |
Hmm, een van mijn favorieten is de carbonara, met kaas, ham, rosbief, salami en spek :D Lekker veel vlees
|
extra veel kaas, met peperoni/salami iig, en dan met kruiden :)
maar meestal eet ik gewoon big american's uit de winkel (y) :D |
Citaat:
|
Ik heb gestemd op ananas maar ik hoef geen pizza met alleen maar ananas hoor. Het volgende vind ik het lekkerste op een pizza:
- tomatensaus - kaas - ananas - ham of: - tomatensaus - mozzarella - pesto |
wat een klote-poll :(
Je kunt maar 1 ding aanvinken, terwijl het juist lekker is om er vanalles op te gooien: * kaas&tomaat * ananas * champignons * olijven *paprika * ui & knoflook |
Je hoeft niet altijd een poll te maken.:)
Ik vind het leuk om zelf een pizza te kunnen beleggen. Meestal doe ik er op wat ik in huis heb: kaas, ham, broccoli, kip, ananas, mais, champignons, ui, cheddar. |
Geen fruit op je pizza? Weten jullie wat dat rode goedje is dat op je pizza zit?
Ik houd dus van Ananas/ham, salami, en nog wel meer. Vis vind ik smerig. |
O ja, olijf natuurlijk ook.
|
heel veel ham
heel veel kaas tomaat paprika (veel rood en geel, beetje groen) ui champignons |
Er mag heel veel op mijn pizza, dus ik ga dat niet allemaal opnoemen.
Wat er op moet: Tomatensaus Kaas Salami, Ham of Kip Wat er verder op komt maakt me niet zo heel veel uit, dat kan paprika zijn, ui of olijven, etc. Wat er NIET op mag: Champignons (Gatverdamme!) Ananas (Lekker, maar niet op een pizza!) Asperges (Bah!) Alle soorten vis, waaronder ook mossels en inktvis (Yugh!) |
Champigons vind ik het lekkerst. En ook paprika, uien, olijven, aubergine, courgette, tonijn, mozarella, tomaat, kip.
|
Citaat:
Citaat:
Dit heb ik overigens van wikipedia :o [edit] bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Groente |
salami
|
Mozarella. :cool:
Dat staat alleen niet in de poll. :o |
Spinazie,geitenkaas en pijnboompitten<3
|
heeeel veel tomatensaus :) kaas, paprika, champignon, artisjok (heeerlijk!!) mozarella als het er is..
|
- tomatenpuree, ananas, gerookte kip, kaas, italiaanse kruiden, mozerella
- tomatenpuree, italiaanse worstjes, tomaten, kaas, italiaanse kruiden, champignons, mozerella |
Naar aanleiding van dit topic ben ik aan het experimenteren geslagen :o
- Mozarella hoeft van mij niet zo (al was 't niet vies) - Pesto en Oregano zijn blijvertjes (y) |
Mozarella moet je wel goed gesmolten hebben, anders is het niet lekker (ik heb es koude in een salade gehad, niet lekker)
|
Bij ons... en dat is in het zuiden bestaat er een pizza taco (een rundvlees met bepaalde kruiden) wat ze nergens over de wereld kennen behalve zuid nederland:D
DIE pizza het ik het liefst |
ham en champignons (y)
|
mozarella (y)
|
Paddenstoelen mix = (y)
|
Gestemd op champignons, dat vind ik het lekkerst.
Maar het liefst met zoveel mogelijk soorten groente, champignons, paprika etc. Ow en tonijn vind ik ook lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah wel meer dan 1 ingredient van bovenstaande maar kon er maar 1 kiezen en dat is salami/pepperoni.
|
Annanas!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |