![]() |
concert GEM
Gaan hier nog mensen naar het concert van GEM, 18 nov Hedon Zwolle? :)
En zo ja.. weet iemand misschien of ze als hoofdact optreden of dat ze meer een soort van voorprogramma zijn, want ik las ergens dat er ook nog een of andere dj optrad.. Dat zou ik nl even willen weten ivm vervoer |
gem?
|
Citaat:
"Zo goet toe noo jaaaaaaaah" Op zich een leuk bandje, heb ze 2 jaar geleden op metropolis gezien, maar ik zou er niet voor betalen. |
Die GEM hype is toch allang over..
|
Het was ook gratis ;)
(nja.. had de kaartjes gewonnen) |
Ik ben afgelopen donderdag naar Gem in Haarlem geweest, wat ook een optreden van de Randstad tour was, en ze hadden geen voorprogramma, dus dat zal in Zwolle ook wel niet zijn.
Dat liedje 'Good to know you' kan ik overigens echt niet meer horen.. maar het was wel tof. |
ik moet kotsen van gem :) .
dus ik pas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
afgelopen donderdag in 't patronaat was 't best leuk ja.
ze hadden wel wat muziek ervoor en erna, was vast 'n dj. hij draaide leuk iig. |
berkoekjes
ik ga ontopic niet , verschrikkelijke kloteband vind ik het |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn Utrechtse helden:
Maurits Westerik vocals Bas de Graaff lead guitar Vincent Lemmen rhythm guitar Jeroen Kikkert bass Ilco Slikker drums http://www.smileys.nl/images/small/stil/21.gif |
Bij het horen van het liedje bij de reclame dacht ik dat de mensen van het reclame bureau iemand hadden ingehuurd om een strokes rip-off te maken. Hoorde bij een vriend een liedje van hun dat ik wel ok vond.
|
van gem krijg ik spetterpoep.
en anderhalf uur :| |
kutband.
Alleen al omdat 1 van die gasten m'n vriendin heeft proberen te regelen. bastard! de muziek is ook kut. jeez |
Is je vriendin een hoer dan?
|
waaruit concludeer je dat?
Als iemand haar probeerd te versieren is het een hoer? |
je moet die mch gewoon laten ratelen. je weet onderhand toch wel dat ie niks boeiends te melden heeft? :)
|
ik vind 'so good to know you' een behoorlijke strokes rip-off
vooral dat klappen ook :| voor de rest ken ik geen nummers van ze |
hoe kan je nou hits scoren met zo'n zanger?
|
Gem :cool:
|
De meningen zijn toch aardig verdeeld. :)
|
eigenlijk vind ik Gem best gaaf! Helaas ga ik niet, geen tijd
Ik heb ze toen 1 keer in Tivilo gezien met voicst en LPG. Toen waren zij de hoofdact en deden het best leuk. En dat het nummer van de Randstad reclame lijkt op de Strokes klopt wel. Praktische alle Indie/Indie rock 'n roll lijkt op elkaar. Komt door constante zelfde opbouw en schema's |
Laatst gezien in het Patronaat. Ik ben meestal niet van dit soort bands maar ik heb me toch onwijs goed vermaakt. Dat jullie het een onband vinden doet niets af van de leukheid. Gewoon niet zo mauwen met zn allen.
mmkay? |
Citaat:
alleen kan ik the strokes wel waarderen soms. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ze ook gezien in het patronaat toen. en ik vond het leuk, niks op aan te merken. ze hebben me goed weten te vermaken hoor :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |