![]() |
Wat zijn de bestverdienende baantje(R)S...................
.....voor een 15 jarige?
|
Prostituee
|
Als je vader/oom ofzo een bedrijfje hebt, waar je alle domme klusjes mag doen. Koffie halen, post rondbrengen, kopieren enzo.
Rijke familie betaalt daar zo 10 eu voor. Ik werkte toen ik 16 was ook voor mijn vader, moest zijn interviews vanaf band op papier zetten (van spreektaal naar nette schrijftaal geschikt op te publiceren), kreeg ik ook 10 euro per uur voor. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ergens waarbij je niet met het minimumjeugdloon afgescheept wordt. Dat betekent in de informele sfeer.
|
niet via een uitzendbureau, maar bijvoorbeeld in de horeca. daar geven ze al snel meer dan minimun jeugdloon en je krijgt vaak ook een % van de fooien.
Je kunt ook in een winkel gaan werken, maar zonder ervaring en op die leeftijd is dat erg onwaarschijnlijk dat ze je aannemen. |
schoonmaken
ochtendkrantenwijk en natuurlijk oppassen, het verdiend soms niet super veel maar in verhouding met wat je doet(Y). |
THNX iedereen! (y)
|
Ochtendkrantenwijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verdiende toen ik 15 was 5€ per uur als afwashulp, wit. horeca is nooit minimumloon voor zover ik weet. een vriendin verdient 7,5 € in de bediening en is 17 jaar.
callcenters verdient ook wel goed jongleren op straat verdient goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het altijd minimaal 50cent boven het minimumloon kunnen houden :) |
Vraag eens of ze aan opruimhulpen doen bij de bibliotheek, daar nemen ze je vanaf je 15e aan, eerste jaar €4.61, tweede jaar €5.25 per uur.
|
Afwassen verdient goed. Ok, misschien niet het meest leuke baantje, maar t kan ook wel gezellig zijn...
Verdient iig boven minimumloon. |
ik verdien geld met aanmelden van leden voor spaar sites
krijg je al snel 1,25 per aangemeld lid kijk maar een op www.nucash.nl daar staan alle goede links (y) ik verdien zoeen 200 euro per maand ermee dan moet je wel meerdere sites gebruiken :) |
Toen ik 15 jr was, verdiende ik 6 GULDEN in een afwaskeuken van een verzorgingshuis. In het guldentijdperk was dat een leuk uurloon.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |