![]() |
Welk gedrocht deed jouw wenkbrauwen vandaag optrekken in ongeloof?
http://www.montu.nl/proana/plugins/p.../images/13.jpg
Ik zit me al een kwartier af te vragen hoe het toch komt dat de spieren van deze jongeman scheef als de piemel van ome Henk zijn. Verder zag ik vandaag een meisje dat 666 kilo woog en een roze tuinbroek aanhad waar haar string boven uit stak. Geen grapje. :( De string was van Snoopy. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zijn hoofd staat gericht naar links, terwijl zijn lichaam naar rechts lijkt te 'wijzen'. Op zich kan dat wel. Maarrr - de geloofwaardigheid van het laatste wordt weer onmogelijk gemaakt door de hoek waarin zijn rechterarm staat. Ook zijn de spieren aan de linkerkant van zijn borst stukken groter dan aan de rechterkant - en je maakt mij niet wijs dat dat door het perspectief komt. Misschien ook wel, maar ik blijf minstens drie dagen ontkennen. :cool: Het blijft er vreemd uitzien, IMHO. |
Alhoewel hij misschien bijzonder lenig is, en zichzelf daarom in een dusdanig onnatuurlijke houding heeft gewrongen dat het lijkt alsof z'n spiergroepen door elkaar gehusseld zijn.
Blijft raar. :( |
.Een te dikke nergin in de bus die wel dacht dat de hele bus haar telefoongesprek wilde horen. (N). Waarom bestaan zulke mensen?
En Masj kom online :o . |
Maar ik moet driehonderd verslagen maken, en het forum an sich is al een afleiding van jewelste :(
|
Citaat:
ik ben zelf een gedrocht want ik heb maar 5 uur geslapen vannacht zz :s |
Citaat:
Ik zag net een stelletje voorbijfietsen, om maar even ontopic te doen. Met allebei hetzelfde trainingspak aan. En dezelfde fietsen. En dezelfde waterflesjes. :( Net m'n ouders, alleen dan in een verder geëvolueerde fase, want mijn ouders hebben geen identieke kaarthouders. |
Citaat:
http://www.gifmaniacos.com/Hello_Kitty/sanrio33.gif |
|
Citaat:
|
De caissière van de AH was bijzonder lelijk vandaag.
|
Citaat:
|
Ik wil een flauw oh-iemand-heeft-het-vuilnis-al-buitengezet-grapje maken, maar ik ben nog een beetje in shock :(
http://img.photobucket.com/albums/v3...s/psfront1.jpg |
ik wacht op hendrixx de moraalridder
|
Ik zag een hele enge vrouw in de bus die de hele tijd dr neus ophaalde, als een konijn, zodat dr tanden tevoorschijn kwamen en die waren lelluk en ik vond dr eng, alsof ze elk moment ging aanvallen
|
Citaat:
Zo'n rare positie is het niet... en zijn spieren zijn gewoon recht voor zover ik kan zien :o |
een intern op het werk. We noemen haar spottend "onze catalaanse schone" maar ze is een dwerg met baardgroei en een lelijke bril.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er waren geen mooiere :( |
Citaat:
|
Citaat:
maar idd boeiend :cool: |
Dat was ikzelf toen ik doorhad dat ik twee verschillende kousen aanhad :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ask yourself... wat zou je er van vinden als iemand jou zo zou noemen? |
Citaat:
Maar idd, wat een sneu topic weer. Weetje, ik spreek al deze mensen gewoon over 30 jaar. Hebben ze zelf kindjes. Over wie misschien raar gepraat wordt vanwege hun uiterlijk of kleding of wat dan ook. Kun je mooi antwoorden: o, maar papa/mama deed zelf vroeger ook zo hoor.... IK VIND DIT EEN INTENS SNEU TOPIC. Mijn excuses voor de caps! |
Citaat:
|
Ow hhendrikxx, wat ben jij erg. Net zoals in dat topic op Films, TV & Radio.
Gister liep ik op het station en passeerde er een oude man met lange baard die keihard onze richting op zat te boeren (en hij was nog geen meter verwijderd). :eek: |
Citaat:
|
http://www.cojeto.szm.sk/tekno.jpg
Nee, ik ben het niet ;) Elke keer als die langs komt verbaas ik me er weer over... |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hhendrikxx, (y)!
|
Citaat:
Just imagine: als jij straks een kindje hebt, met een afwijking.... gaat er dan gejuich in je hoofd om, als blijkt dat andere kinderen het over jouw kindje hebben als 'dat gedrocht'? |
Citaat:
|
ik zag nog een meisje op teenslippers.
|
Citaat:
Daarbij ben je nogal dubbelzinnig bezig, hhendrikxxje. Mij een beetje PM'en met de mededeling dat ik zielig ben met m'n topic - wil je beweren dat zoiets niet praktisch hetzelfde is als het lelijk noemen van iemand? (Iemand die je verder niet kent? Op een geel forum?) Je voelt je immers overduidelijk beter dan het gros van de mensen hier. Jíj snapt hoe het zit, jíj bent goed bezig, wow, wat ben je politiek correct, je doet niemand kwaad, je probeert anderen op het rechte pad te brengen. De rest ziet het licht niet, maar jij, de moraalridder op het witte moraalpaard komt even iedereen vertellen dat het anders moet. Vat het maar niet op als kritiek, ik ken je verder niet. Maar besef wel dat je geen steen hebt om op de staan, aangezien je praktisch hetzelfde doet als iedereen hier. En jóuw rechte pad is niet per se het rechte pad van een ander. Ik houd bijvoorbeeld van kromme bosweggetjes, waar de vogeltjes fluiten en het niet zo druk is. (y) |
Paranoide (k)
|
Citaat:
|
Onze stagiar die biologie geeft. Hij geeft steeds de verkeerde Engelse uitspraken. Hij zegt"capillaries" met de nadruk op de tweede A en wij proberne hem te verbeteren. Wij weten allemaal dat het Capillaries met de nadruk op de I is. Hij zegt No, I have a computer-programme and that gives me the right pronunciation. En guess what? Hij sprak Pronunciation verkeerd uit!
Verder moesten we een praktijkopdracht doen om te bewijzen dat speeksel zetmeel oplost. Dus moesten we in een reageerbuisje spugen. Het ranzigste was de jongen achter me, die zijn halve reageerbuisje volkreeg. Heel ranzig... |
Okdan, lachen :D Wel eens naar je eigen spelling gekeken btw? :rolleyes:
|
ik zag een vrouw met waterschoentjes en sokken :mad:
|
Er stond vandaag een heel vies stink mannetje achter me in de rij bij de supermarkt en hij ging expres met z'n karretje tegen me aanduwen :nono: . Daarom mag hij in dit topic :) .
|
Der stond vandaag zo een raar meisje voor me in de rij in de supermarkt :S Ze keek me heel vies aan enzo, dus om der te plagen ben ik maar met me karretje tegen der aan gaan douwen (Y)
|
Nou blijkt het vieze stink mannetje ook nog een stalker te zijn :eek: :eek:
|
Je roept het af over jezelf meisje!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |