![]() |
Heidevolk lego-clip
De band Heidevolk (nl) heeft dus een clip, alsin een lego-clip :D
Dit is echt te erg, maar wel grappig: Download hier (http://www.heidevolk.com ) De gast die dit heeft gemaakt zou er ook meer hebben gemaakt, weet alleen niet welke ( las het op zware metalen ). edit: ik kan hier natuurlijk ff vragen wat men van heidevolk vind, de muziek, maar na deze clip :rolleyes: toch: Wat vinden jullie van de muziek? |
saai
|
Biermuziek. (y)
|
Echt belachelijke muziek :D
|
Gelderland!!!!!
|
heidevolk \m/
|
Aye, mate van me heeft die gemaakt. Hij is ook op dit forum aangemeld, maar post bijna nooit (behalve nu :P). Pholon is the name.
Hij heeft ook een andere clip gemaakt van Lego voor een Grünniger band genaamd Elexorien. Het nummer heet Dryads&Trolls Kijk maar op www.elexorien.com Scroll wel ff naar beneden op de mainpage, staat een link :P edit: http://www.elexorien.com/bla/dryads_and_trolls_1.07.wmv |
(y) , hehe vet :p
vraag me af hoe lang het nou duurt om zoiets in elkaar te zetten |
Echt wel dope :D
|
Citaat:
|
Hahahaha wat vet :D
|
geweldig :D
|
Citaat:
|
Ik vind het idee op zich wel leuk, maar het is zo rommelig :( vind het kwa muzikanten niet echt denderend.
|
Hahahahaha (y)
|
Geniaal!
|
Citaat:
|
ghehehe :D
|
Citaat:
de clip is een beetje te simpel uitgewerkt, maar ook daar is het idee zeer leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
@Pholon: Moet je maar eerder zijn :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens spelen beide bands (Heidevolk en Elexorien dus) Samen met Thronar op 17 December in Ede :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geniale clip :D(y)
|
Citaat:
|
Geniaal die munt op het einde. <3
|
haha, briljant :D
|
Uitermate cool.
(ze gebruiken de zelfde techniek als ik ook met mijn legopoppetjes deed. Het onderlijf een klein beetje van het bovenlijf trekken en daar dan het zwaard of de speer tussen steken). |
Aye, dat deden alle kinderen op de basisschool wel als ze een gevecht naspeelden :P:D
|
bump
|
:D great!
|
Ja joh. Zet ze nou maar voor een publiek !
|
Citaat:
|
geweldige clip en ook cool die verwijzinf naar ff 7 aan het einde
verbazingwekkend genoeg digde ik de muziek ook nog eens op de zang en dat ragstuk na |
Geinig, en netjes gedaan. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |