![]() |
[Waar] Waar vind ik...
Dit topic is bedoeld voor al je vragen van dingen die je wil kopen in de winkel, maar waarvan je niet weet in welke winkel je het kan vinden.
Antwoord dan ook met een specifieke winkel, dus niet "een platenwinkel", maar "de FRS." |
Ik ben op zoek naar de volgende Vans schoen, tot nu toe heb ik ze alleen in Haarlem bij de Britain kunnen ontdekken, waar ze 40.5 hadden en verder niks en ik moet 43.5 of 44 hebben
Tony Trujillo TNT : Earthhiker/tan/Illinois/black http://vans.speedera.net/shop.vans.c...e/4587876B.jpg Als iemand ze gezien heeft, please respond Internet bestellen kan niet, want ik heb geen creditcard... Britain in haarlem is outlet, dus er werd mij verteld dat andere britains ze niet meer hebben omdat zij alle 'oude' dingen krijgen en ze ook niet meer te bestellen zijn. |
Hoe veel kosten ze wil die ook hebben
|
In Den Haag Centrum heb je 2 skatewinkels, 1 dichtbij de bart smit en de andere dichtbij de mac dat dichtbij de bart smit ligt :P
|
Citaat:
|
Ik zoek een zonneklep met van dat doorschijnende plastic. Zo'n jaren 80 , 90 ding. Weet iemand waar je die kan kopen?
|
Citaat:
|
...
|
Hey die schoenen heb ik in het zwart met roze! Vans off the wall is het niet
|
Ik ben op zoek naar van die 'respect'-bandjes, een zwarte en een witte door elkaar heen alla Livestrong... (volgens mij staat er wat anders op, maar je weet wel, z.o. alle voetballers dragen ze ook).
Hier in de geweldige stad Zutphen kan ik ze gewoon NIET vinden. Mijn vraag is: iemand die ze bij hun in de plaatselijke sportwinkel heeft liggen; kan je me PM'en ? Ik betaal vooraf incl. de verzendkosten, ik wil graag 2 van die setjes ! Of, als iemand een internetadres weet waar ik ze kan bestellen, is dat ook goed !! Please help / pm me als je ze weet te vinden en ze voor me op wilt sturen ! Thnx ! |
Ik ben op zoek naar zo'n apparaat waar je zelf buttons mee kan maken. Heeft iemand een idee waar je zoiets (even tweede hands) kan kopen en hoe duur het ongeveer is?
|
Citaat:
en die zit in rotterdam |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar vindt ik MOOIE avondjurken voor een redelijke prijs.??
|
Citaat:
Ik weet niet wat jij mooi vindt: maar je kunt heel het jaar avondjurken huren. Ook zitten er in de grote steden veel van die Bollywood-jurken-winkels, daar hebben ze hele lelijke, maar ook hele mooie jurken (moet je even goed speuren en veel dingen passen). |
Ik ben op zoek naar een goeie skatezaak in de buurt. Tussen Eindhoven en Roermond of zo, bij voorkeur niet verder weg.
Skatezaken zijn er wel, maar ik ben op zoek naar een paar K2-skates, en die zijn zwaar lastig te vinden. (Kinetic 8.0 of 10.0 als iemand er verstand van heeft) |
Citaat:
|
Citaat:
|
foutje :x
|
bordeaux rode all stars?!
|
Citaat:
|
die vin je overal hoor!
|
en de bordeaux all-stars vind je ook erg veel!
|
Ik ben op zoek naar een parapluutje met kant, roze of blauw of wit, of met stippels, maar in ieder geval dus afgewerkt met kant aan de rand.
Ik kan ze nergens vinden, maar weet dat ze bestaan want ik zie ze wel eens en ik ben er echt gek op<3! |
Wie weet er waar ik originele nieuwe controllers voor de N64 kan kopen? De kleur maakt me niet zoveel uit; ze moeten echter niet belachelijk duur zijn.
|
Ik ben op zoek naar loodpolsbandjes om te trainen. De conventionele bandjes in de winkel zijn altijd gevuld met zand waardoor ze groot en niet confortabel aanvoelen. Lood neemt daarintegen veel minder ruimte in.
Wie weet een winkel waar ik ze kan halen? Plaats maakt niets uit:) Alvast bedankt! |
ik zoek witte adidas schoenen met (donker)rode strepen.
Heb al veel zaken bekeken maar die hebben ze alleen in het wit met zwarte strepen. Dus weet iemand waar ik ze kan vinden? |
ik zoek soort sandalen/slippers met dikke plateau eronder van soort riet gemaakt met mooi bloemen printje ofzo iemand ergens gezien? of heeft iemand die thuis staan?
groetjes |
Citaat:
|
Ik zoek :
Voor mijn vader een CD waar je Frans mee kan leren . Voor gevorderden . Geen CDrom , bandje etc , maar gewoon een cd dat je na kan praten etc . :rolleyes: Weet iemand toevallig waar je dat kan vinden ? |
Loi, nti?
|
Een goedkope kast, slaapbank en elektrische kookplaat (2pits)? Ik ga verhuizen en heb niet zo heel veel geld, dus ja...:o
|
Citaat:
|
Ik ben op zoek naar mooie/leuke poppetjes... Geen poppen om mee te spelen en ook geen porseleinen poppen...maar gewoon 'mensfiguren' van een centimeter of acht. Ze moeten er wel een beetje realistisch uit zien. Iemand een idee of wil ik iets onmogelijks? :o
|
misschien bij treinwinkels, voor die speelgoedtreinen dingen, geen idee of die 8 cm halen trouwens
|
Ik zoek zo'n dingetje met een balkje boven, daaraan hangen 5 metalen balletjes op een rijtje aan touwtjes. Als je dan een van de buitenste optilt en weer laat vallen (in richting van andere balletjes) blijven die middelste 3 stil hangen, maar gaat de buitenste van de ander kant op en neer. Ik heb al bij de Expo gekeken, daar hadden ze ze een paar aar geleden, maar nu niet meer. Wie o wie weet waar ik dat kan vinden?
|
Citaat:
|
Expo
|
Citaat:
Weet trouwens iemand of dat ding een naam heeft? |
Expo in groningen heeft van die dingen wel(week geleden)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een leuk shirtje op tv gezien die een presentatrice aan had en ik wil het ook! De kleur maakt niet uit. Er staat een geel kuikentje op een skateboard op en eronder staat SKATE CHICK. Graag in de buurt van Rotterdam.
|
Citaat:
ik heb ze op 2 verschillende winkels in dordt gezien, bij de expo en een of ander diddlewinkeltje |
ik zoek een posterhanger voor een poster van 118.5 cm breed en 175 lang. Bij de expo waren de langste hangers een meter, oftewel te kort....
en als je geen posterhanger-winkel weet dan misschien een creatieve manier om em dan op te hangen?? thnxx |
met van die kneedgummie? punaises?
|
Ik zoek een S-vormig haakje om aan mijn keukenrek te hangen zodat ik daar mijn handdoeken en theedoeken aan kan hangen. Mijn rek is van Lundia en daar heb je die haakjes ook, maar die zijn duur en het kan vast goedkoper.
Weet iemand waar ik die kan krijgen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |