![]() |
Bekentenis.
Ik leef voor jou, mijn liefste,
voor niemand anders ben ik hier. Maar omdat niets perfect is, en alles anders dan het lijkt, leef ik soms, een heel klein beetje, voor ons allebei. |
en alles anders het lijkt,
die zin zal niet kloppen? En ik vind het een beetje Marco Borsato... |
Citaat:
|
heel heel slecht.
Clichematig, 'alles anders dan het lijkt' gewoon een willekeurig zinnetje wat 17 jarige mensen gebruiken om bepaalde shit die ze niet kunnen uitleggen te verwoorden. Verder 'miij liefste', daar mag ook wel oud taalgebruik bij, of in ieder geval iets soortgelijks. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor je opbouwende kritiek he. |
Citaat:
---------------------------------------------------------------------- Het gedicht is een klein beetje cliché omdat je erg goed moet nadenken wil je het begrijpen. Anderzijds is dat ook wel weer het sterke punt van je gedicht, dat maakt het ietwat mysterieus. Ik vind het gedicht opzich nog niet zo slecht maar ook niet zo heel goed gevonden. Maar ach wie ben ik ;) |
Het gedicht is cliché, omdat er al miljoenen gedichten over dit thema geschreven zijn en je het niet origineel hebt uitgewerkt. Het heeft ook geen achterliggende gedachte: het gedicht is gewoon wat er staat. Waar je aan zou kunnen werken is dus om het geheel bijzonder te maken, zowel de inhoud en beelden als de vorm en het woordgebruik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |