![]() |
zalfjes...
beetje domme vraag miss.. maar ik heb laatste tijd wel is jeuk bij/in mn vagina, maar soms komt er zelfs een btj bloed..(ik denk omdat k dan te hard gekrabt zou hebben :o )
maar ik las zo eens andere forums hierover, en dan staan er allerlei tips over allemaal zalfjes en middeltjes die je er op kunt smeren, maar is dat niet net zo slecht als zeep?? bv vaseline of calendulan?.. ik heb t al wel geprobeerd en t helpt dus wel, maar ik weet dus niet of t wel egt goed voor je is.. :s |
Ik zou er maar mee naar de dokter gaan. Want dit lijkt me niet gezond. Zelf dingen gaan smeren is in dit stadium voor jou niet echt goed denk ik zo.
|
Jeuk bij/in je vagina is niet goed en daar kun je beter mee naar de dokter gaan inderdaad.
Calendula smeren op normale huid kan geen kwaad, maar ín je vagina lijkt me geen goed idee. :s (n) |
nou eigelijk is t niet egt dr in ... meer tussen de schaamlippen zegmaar... maar tis ook egt maar heel soms dat dat is.. en calendulan is voor kleine wondjes enzo toch? daarom had ik dat er toen een keertje ( heel klien btj) opgesmeerd en t hielp wel
maja ik heb er op dit moment geen last van.. maar was meer benieuwd of het kwaad kan daar met een zalfje op te smeren, leek mij nl wel.. :s |
Ga niet zelf aan lopen modderen met dat soort dingen. Ga gewoon even naar de huisarts. Die kan je iets voorschrijven of adviseren wat je daar op kan smeren wat werkt tegen de jeuk en niet schadelijk is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |