![]() |
[NTFS] File Recovery
Gisteren ben ik bij het overzetten van bestanden van mijn C-schijf naar mijn F-schijf 4 bestanden van elks om en bij de 380 Mb kwijt geraakt. Ze waren gewoon weg.
Ondertussen heb ik via het programma'tje PC Inspector File Recovery reeds twee van die 4 bestanden kunnen herstellen. Bij de andere twee bestanden geeft dit programma aan dat de bestandsgrootte van die 2 overige bestanden 0 bytes is (en bijgevolg lukt het me dus niet deze te herstellen.) Wanneer ik echter een andere File Recovery programma (bv. Active@ File Recovery) mijn schijf laat inspecteren, vind ik deze twee overige bestanden wel terug in originele grootte. Helaas heb ik hier enkel een demo van waardoor ik er dus niet in slaag deze twee bestanden te herstellen. Nu vind ik het ook wat zot om dit programma aan te kopen als ik niet zeker weet dat ik mijn twee overige files wel kan herstellen. Bestaan er nog andere freeware NTFS File Recovery programma's of kan ik op één of andere manier zekerheid krijgen dat ik deze bestanden wel kan terughalen als ik dit programma aankoop ? |
getdataback van runtime software heb ik goede ervaringen mee
|
'k Heb het nu geprobeerd met die GetDataBack van Runtime Software en ik heb al mijn bestanden terug. Werkt inderdaad zeer goed, dat programma. Het duurt enkel lang (als ie een schijf van 160 gig moet doorzoeken), maar dat heb ik er graag voor over als ik mijn bestanden daardoor terug heb!
Thanks !!! |
Graag gedaan. Het resultaat is wat telt. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |