![]() |
wat nu dus ..
Nou mensen, er is dus nu duidelijk een probleem, een aantal dagen geleden was er een feestje bij mij thuis, aan het eind bleven alleen ik en mijn buurmeisje over, in het begin praatten we alleen, maar na een tijdje begon het wat intiemer te worden, ik vond dat niet zo heel erg maar toen het eenmaal bij zoenen aankwam sputterde ik tegen, maar het ging “gewoon”door en op het eind belanden we in bed… de volgende ochtend ( ik val nogal es vroeg in slaap >,< ) kreeg ik dus van haar te horen dat ik maar moest vergeten wat er gebeurd was omdat zij niet van plan was met haar vriend te kappen. Het ergste vind ik nu dus dat ik godv niet wist dat ze überhaupt een vriend had. Nou nu voel ik me nogal klote en heb dus totaal geen idee wat te doen… help me?
|
nou het is toch duidelijk haar met rust laten
|
Niemand iets zeggen. Zij moet dat oplossen. Als je er iets over te zeggen hebt, doe dat dan tegen haar.
|
Niets doen. Gewoon vergeten. Ik zie het probleem niet zo...
Waarom sputterde je tegen? Wat heeft dit voor toegevoegde waarde aan het verhaal? |
Citaat:
juist, nu heb ik het gedaan? Citaat:
|
Er is toch niets aan de hand :confused: Jij zit niet in een relatie, zij wel. Jij ging niet vreemd, zij wel. Jij hoeft niets uit te leggen, zij wel. Jij hoeft je niet schuldig te voelen ( of ken je hem? ). Zij wel.
|
Citaat:
|
doen of je neus bloedt, en snel vergeten.
En als je echt het gevoel hebt er niet mee te kunnen leven, dit tegen haar zeggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het vergeten!
|
Citaat:
|
Tja, duidelijke zaak: zij heeft geen plannen met je, was eenmalig, houdoe en bedankt. Wat jij moet doen, is haar vergeten (in de zin van een relatie met haar op je buik schrijven) en gewoon doorgaan. Er is weinig meer wat je kan doen. Daarbij: zij is fout geweest, jij niet. Voel je vooral niet schuldig. Dus.
|
Citaat:
|
kan wel zo zijn maar het voelt toch nog nogal genaaid dat ik die gast wel elke week minstens 2 keer zie
|
Citaat:
Magoed, sja.......Als jij het echt niet wist kan je er gewoon niets aan doen. Ik zou het hem niet zeggen. Het is haar verantwoordelijkheid. Als ze al zoeits doet is de kans groot dat het binnenkort een keer uitgaat |
ja dat is dan jammer he
had je zijn vriendin niet moeten neuken |
Citaat:
|
wel vreemd hij werkt met die gast en hij wist niet dat hij iets met zijn buurmeisjes had
hoe dan ook het is gebeurt en hij moet niet zeiken |
ja, ik ben "Halderziend!" jezus, ik weet toch echt niet wie met wie heeft op me werk .... et heet domino's.... blablabla het komt neer op met een scootertje door heel de stad heen rijden, echt voor voor onderling sociaal contact.
ik zei dat ik et alleen klote vond voor die jongen, en een beetje ego voor mezelf zo van...hoe moet ik die gast nou aankijke >,< |
nou wat dacht je van hem niet aankijken als je toch een helm op hebt
|
Citaat:
|
wat zeur je nu man, vergeten klaar is kees :)
Zij stemde ook in :) |
he jij bent hier een zeikerd wat wil je nou van ons horen ??
poep gebeurt :) 1 of je wisselt van baan zodat je hem niet tegen hoef te komen 2 je zegt tegen hem dat je zijn vriendin geneukt hebt en dat het je spijt 3 je houdt je buiten |
punt
|
jah ik zie et wel, laat ik mooi ff me leve overhoop gooie, maar goed ik laat er gewoon wel zitte, natuurlijk zal ik de rest me puberale leven meerdere mensen moeten ontwijken maar goed..
|
ja bereid je er maar alvast op voor (y)
|
Citaat:
Ik bedoel; normaliter zou een vent 't niet erg hebben gevonden om seks gehad te hebben? :confused: Dat ze zo lelijk vreemd is gegaan is haar probleem. Als je verliefd bent; word 't zaakje natuurlijk gecompliceerder. |
hoe oud ben je eigenlijk?Als dan na een zo een gebeurtenis je leven al een puin is, ziet je toekomst er niet bepaald vrolijk uit, je moet juist genieten van het leven, vrolijk zijn, elke dag is een mooie dag, je bent in je bloei van je leven, gebruik die tijd dan ook!
|
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk is haar relatie none-of-your business. Het enige wat je kan doen is haar proberen over te halen het te vertellen aan haar vriend. Als je eraan dacht direct haar vriend te benaderen; zolang je hem niet bijzonder goed kent, niet doen .. :o |
Dan heb je kans dat je een vuist in je gezicht krijgt :), maar als hij een beetje slim is natuurlijk niet.
Maar daardoor ga je ook tegen de wil van je buurmeisje in :) |
nee, kheb niet veel zin me meer met haar te bemoeien
|
ze heeft je gebruikt, je wil verder niks, PERFECT
en dat je verder niet wist dat ze een vriend had is wel minder maar boeie wist jij veel |
Citaat:
It happened. Accept it, learn from it, and forget the rest :) |
Citaat:
|
nou, niet direct een bruut en ik zit zelf trouwens al 7 jaar op thaiboksen dus daar gaat het me niet echt om
|
Citaat:
|
Citaat:
hey eehik heb sex gehad met je vriendin, verder alles goed? |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]ZerO schreef op 15-11-2005 @ 21:49 :
[B] 2 je zegt tegen hem dat je zijn vriendin geneukt hebt en dat het je spijt dat zal die vast wel begrijpen... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
'Nu je het toch vraagt: het zou zo kunnen zijn dat ik mogelijk per ongeluk zomaar zonder het zo te bedoelen zeg maar lichaamssappen heb uitgewisseld met je vriendin. En weetje, ik heb er spijt van.' Zijn zulke dingen überhaupt subtiel te brengen? |
Citaat:
Hij had dat dus willen weten voordat er (dan misschien geen) seks was. Ofwel, bouw een tijdmachieen! |
Citaat:
@Myuki: Ik dacht dat hij het vervelend vond voor de vriend van het sletje, anders snap ik het wel maar begrijp ik er weinig van. |
Citaat:
uhm dat laaste zinnetje van je snap ik nie helemaal maar ik begrijp het wel :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |