![]() |
[TK] Cd's
3 doors down - away from the sun
3 doors down - the better life The calling - two Eric Clapton - Chronicles the best of Blue - Guilty :p Travis - The invisible band Hanson - Middle of nowhere Krezip - Days like these Sade - Loversrock Doe maar een bod Er zijn weer 3 cd's die bij nader inzien toch niet verkocht waren :p Dus Krummeltje, jij mag die van 3 doors down wel hebben |
Doe maar richtprijs .
|
Uhm misschien 3 euro + verzendkosten?
Alleen voor die van outkast wil ik denk ik wat meer |
Het is days like this, niet like these.
Ehm, wat staat er op away from the sun? |
Doe maar een leuk bod en dan pmmen we wel (y)
|
Zijn ze origineel en zien ze er nog goed uit?
Geen krassen en dergelijke? |
Ik bedoel welke nummers er op away from the sun staan, of reageerde je niet op mij?
|
Alle CD's zijn echt en ze zijn nog helemaal prima want mijn broer heeft ze bijna nooit beluistert en de doosjes lagen allemaal netjes in zijn kast dus ook noghelemaal goed.
Op away from the sun staat: 1. When I'm Gone 2. Away From The Sun 3. The Road I'm On 4. Ticket To Heaven 5. Running Out Of Days 6. Here Without You 7. I Feel You 8. Dangerous Game 9. Changes 10. Going Down In Flames 11. Sarah Yellin' 12. Bonustrack Kun je makkelijk opzoeken op bol.com enz. :) |
Ik heb interesse in
3 doors down - away from the sun 3 doors down - the better life Krezip - Days like these Bij elkaar 9 euro exl. verzendkosten? Nou ja, PM maar.. :) |
Ik wil die Eric Clapton - Unplugged wel van je overnemen.
|
Ik wil die van 3 doors down! (away from the sun)
was ik eerder? :o |
Geen idee, maakte ik niet uit je posts op. :)
|
Hoeveel voor de dubbelcd van Outkast?
|
up :rolleyes:
|
The calling, Hanson, Travis en Krezip samen voor 13 euro?
|
Deal, pm me maar:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |