![]() |
Ik heb vandaag Desperate Housewives gekeken.
Hoe spannend was jóuw dag? :)
|
OMG, ik kwam er net achter dat ik zes topics heb op de eerste pagina van dit olijke subforum. Misschien moet ik een hobby zoeken. :(
|
Ik keek Gilmore Girls en het was zo romantisch dat ik niet naar beneden durfde om chocomel te halen ;). Verder heb ik gewerkt en prachtige live nummers gehoord van Sigur Ros. Nu drink ik Taksi en rook ik een SAFFIE.
|
Ik vond GG vandaag best predictable en dus saai, voor de rest was mijn dinsdag even standaard als altijd.
|
Heel spannend, ik kan er nog steeds niet over uit.
|
Spreekvaardigheid – SO 1
DIE. |
Ik had vandaag vrij en ging uitslapen.
Toen ging ik naar mijn oude middelbare school kletsen met mijn oude tekenleraar. Dat was oke. Daarna ging ik veel keyboard spelen. Opeens was ik vanavond chagrijnig en toen ging mijn chick lief tegen mij doen. Nu ben ik weer een beetje vrolijk. Ik ga maar eens slapen zo |
Ik heb een stilstaand filmpje van tom violence gekeken waarvan ze net zo goed een foto had kunnen maken.
oh ja en dat filmpje Boemerang vond ik stom en dom. |
Citaat:
|
ik was ziek vandaag en voel me verkankert en ga nu slapen
en mn dag zoog want ik kon nergens op kauwen want gister had mijn lieve ortho mn achterste onderkiezen ook maar even een plaatje gegeven en een draadje eraan bevestigd *scheld* |
Ik heb ziek thuis gezeten, douchen was toch wel het hoogtepunt van de dag!
|
net als in american beauty
|
Citaat:
|
ik was vandaag naar utrecht, amsterdam en leiden en het was leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om 12 uur mijn liefdesnestje uit, een supervisiebijeenkomst op school, drama drama.
Daarna stage, waar een sexueel delinquent ons mededeelde dat hij niet op zijn rug kon liggen, dan kreeg hij pijn. Hij was jaloers op vrouwen, die kunnen wel op hun rug liggen want daar zijn ze immers voor gemaakt :) Biljarten en kletsen. Om 22.45 naar huis en toch maar niet uitgaan ivm laag saldo. Morgen shoppen in Arnhem <3 |
vandaag heb ik stage gelopen en dat was heel erg vermoeiend maar wel leuk en ik zie net dat ik morgen om 10u op school moet zijn ipv om 11u en nu ben ik boos want ik ben moe. dus ga ik slapen zo
|
ik heb vandaag gewerkt en daarna heb ik wat biertjes gekocht en ben ik mijn wiet van zolder gaan halen en het is ongeveer 400 gram geworden (y)
|
Ik kom net terug van Anouk in het sportpaleis dat vol zat met hollanders enzow (y)
|
Citaat:
|
Klaar met werken, en ga slapen :)
|
kheb zo kennismakings gesprek op me stage school :eek: Kheb er echt geen zin in :( Kheb oorpijn en ik ben MOE! :eek:
Wish me luck :D |
praat normaal mongeaul
|
doe het zelf en ga terug naar bed
|
Ik heb vandaag een vlieg vermoord en de eerste paar uur vrij genomen (y).
|
mn dag gister was leuk. want mn broer kwam langs met een electric guitar en ik ben nu druk aan het leren. en ik heb 24 gekeken. en met een vriendinnetje gekookt en series gekeken. en heel lang bij de jongen op de kamer gezeten die ik leuk vind en vrijdag gaan we naar de film en ik ben een beetje verliefd aan het worden. en vanavond tentamen gehad en het ging echt goed.
fijn als alles zo meezit(y) |
Ehh ik maak van die eerste uren maar de hele dag.Ik leer daar toch niks nuttigs(y).Zometeen in mn eentje door de stad dwalen en misschien wel naar de piercer :eek:.Daarna een vriend lastigvallen in zijn huis.
|
ik krijg net te horen dat de vader van onze bassist vannacht overleden is. kut.
|
ik ben vandaag gezakt voor mn rijexamen dankzij een achterlijke fietser... :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een toets Nederlands gemaakt en mijn cijfers van mijn vorige toetsen bekeken.
|
Citaat:
|
Ik heb vandaag mijn moed bij elkaar geraapt en een winterjas gekocht. Het is een hele mooie en hij is donkerblauw. Om dit heuglijke feit te vieren eet ik nu tortillachips met dipsaus. :)
|
hang al de hele dag op school rond voor maar 2 lessen.
het is wel gezellig, maar goed. ik had liever tot 11 uur uitgeslapen. maar ja dat melden ze pas als je al lang en breed aanwezig bent natuurlijk :mad: ! |
ik heb me ingeschreven voor fitness en een cv gemaakt en nu begin ik met mn huiswerk maar ik moet over 10 minuten al op de bus.
|
Ben even naar school geweest, maar baal want de tv is stuk. :mad: En nu moet ik wachten op die vent die hem zo komt maken, maar die komt natuurlijk heel laat.
|
Citaat:
Ik ben vandaag bijna uit een project gekicked. (n) |
Citaat:
|
Ich hab heute ein 8,5 fur mein Deutsche Sprachtest gekriegt, dreimal hoera :cool:
Und ja, mein Grammatik ist nicht fur zu lächeln, aber ich hab ein Lerarin die das nicht ehhh erg vindt. Findest. Wat dan ook (y) Genau (y) |
Die duitsers en oorlog ook altijd.
|
Ik heb straks een afspraak bij het uitzendbureau, met ene Michaeell. Daarna ga ik nog even naar de stad, maar ik weet niet met wie en ik wil niet bellen wat mn telefoonrekening is al zo hoog.
|
Citaat:
ik heb een verzoek tot kwijtschelding ingediend bij de gemeentebelastingen want ik heb geen 283 euro over en ik schrijf alvast wat sinterklaasgedichten aangezien ik er 32523523 moet schrijven |
Ik ben gisteravond naar Explosions in the Sky geweest en dat was mooi maar veel te druk en warm en half internet was er :D
Daarna bij een vriend (forummer zelfs omg omg) in Heemstede Aerrrrdenhout blijven slapen, vanmiddag brakjes naar huis getreind. Vanaaf werken. (n) |
Citaat:
|
ik ging naar school en zou mijn wiskundecijfer krijgen maar die kreeg ik niet omdat er overlegd moest worden over een opgave en ik denk dta ik een voldoende heb dusss :cool: (y) en ik had een 7.7 voor nederlands en nu sta ik een 8.4 gemiddeld en eerst een 10 omdat ik een 9.5 had gehaal ddus ik ga hem herkansen :cool: en net had ik bah techniek enzo en toen kwam ik thuis en de irst van mij vest ik kapot, zo'n hangertje is eraf en nu kan ie neit meer open en mijn moeder had oplossingen met touwtjes en paperclips maar die zijn best wel heel stom :(. en nouja zometeen engels lerenn voor de 3e keer want de rep viel steeds uit dus ik ken het al goed jippejee :)
|
Citaat:
ohh zeg welke! dan gaan we samen! (y) |
Vandaag moest ik om half 9 bij de dag van de bedrijvigheid aanwezig zijn zzz bij inholland den haag ja en toen ging ik foto's maken en mensen lastig vallen
Ik hoorde bij "de pers" kreeg zelfs een naambordje met mijn naam verkeerd geschreven maar dat mocht de pret niet drukken olee :) |
iaona?
aiona? oniaa? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |