![]() |
uitgaan in Rotterdam...de beste (minder bekende misschien) tenten?
titel verklaart...K'zoek dus iets leuks waar je niet zo 123 aan denkt...geen snollywood of nighttown maar een leuke discotheek ofzo...liefst met internet site erbij...
? |
www.baja.nl :D
|
|
Citaat:
|
tenk joe, maar de inet site ervan doet ut hier niet...
wat voor een tent isset en waar zit ie? |
Hmm *leest mee*
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
Ik heb echt een ontzettende leuke avond gehad!Er komen ook wel leuke mensen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie daar toch wel vaak mooie meisjes rondlopen enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal On! niet teveel promoten hier, omdat mensen anders weer gaan klagen dat je reclame voor1 van je eigen toko's maakt, maar On! @ Off_Corso is toch zeer zeker een gede clubavond.
Binnenkort een aantal nieuwe en verassende dingen van Off_corso! |
Citaat:
|
Off Corso
Now & Wow Nighttown (imo ook goed) Iemand al naar het nieuwe Maastheater geweest? Ben de naam ff kwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen was t leuk daar, maar da's heel anders denk ik dan een normale zaterdagavond |
Citaat:
|
Citaat:
Now & Wow ben ik overigens pas één keer geweest en Off Corso staat ook nog op mijn lijstje evenals Pacha. Kijken of Pacha Rotterdam qua inrichting en muziek kan tippen aan Pacha Ibiza :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pacha? Da's toch die tent die elk weekend zo'n beetje uitgestorven is?? Heb je natuurlijk wel lekker de ruimte om te swingen ;) Als je gewoon de weg oversteekt en de trap afgaat is het veel leuker. Da's dan dus Waterfront waar ik het over heb...
|
Hehe, de Big-Ben!
Maar ook alleen op wedstrijddagen van het Nederlands elftal! Volgens mij stikt het sowieso van de patsers en de goedkope hoertjes bij het uitgaan in de randstad? Of maak ik nu een verkeerd stereotype beeld? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |